Gå till innehåll

Bästa grinding Nätverket


adampolis

Recommended Posts

Hejsan

 

Nu är det såhär att jag är så otroligt less på alla fiskar på SvS (0.50 / 1) och alla sjuka bad beats jag åker på så jag undrar om ni skulle kunna rekommendera nån Klient som skulle kunna vara sköna att grinda på ?

 

Jag jobbar på att bygga upp en bankrulle, jag gjorde en insättning för nån månad sen gick stadigt uppåt i början, plussade 2k på 1 vecka efter att ha spelat en hel del, och nu så har jag 1k och har stått still i 2 veckor. Väldigt less att de går så upp och ner och vore trevligt att pröva nån annan klient.

 

Hoppas på bra svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har det stått still, eller har det gått ner? Det förstnämnda inkluderas ju inte i ditt påstående att det går upp&ner iallafall. Har det gått ner, vilket jag ser som troligast så får du helt enkelt gå ner i nivå, och lagarna om jävlighet säger att det kommer att hända även den bästa, och om du inte har bankrulle till att stanna kvar på lowstakes. Everestpoker har 0.0001/0.0002 $ nivåer för dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pröva Cryptologicnätverket. Jag spelar lowlimit där, och plussar stadigt men säkert. Har provat SvS, men har inte en suck där. Kan inte ge en logisk förklaring på varför, men "slumpgeneratorn" på SvS har väl bestämt att det ska gå åt helvete för mig? William Hill och Parbet ger bra bonusar och rökback, så ta och pröva där i alla fall. Där finns det mycket fisk även på 0.5-1 £ och på 1-2£. Men då måste man ha en fet bankrulle, och det har inte jag. Men ibland är det skoj att ta "skott"!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan

 

Nu är det såhär att jag är så otroligt less på alla fiskar på SvS (0.50 / 1) och alla sjuka bad beats jag åker på så jag undrar om ni skulle kunna rekommendera nån Klient som skulle kunna vara sköna att grinda på ?

 

Jag jobbar på att bygga upp en bankrulle, jag gjorde en insättning för nån månad sen gick stadigt uppåt i början, plussade 2k på 1 vecka efter att ha spelat en hel del, och nu så har jag 1k och har stått still i 2 veckor. Väldigt less att de går så upp och ner och vore trevligt att pröva nån annan klient.

 

Hoppas på bra svar!

 

Om du vill slippa fisk, så måste ju den naturliga förändringen vara att gå uppåt i nivå tills du spelar mot mest duktiga spelare.

 

Om du råkar ut för fler bad beats än du själv lägger på andra, så måste ju det betyda att dina motståndare tar fler dåliga beslut än du gör, och det lönar sig i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...