CecceH Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Hej, söker ett bra program för att b la tillverka egna banners mm Tar tacksamt emot tips på bra program eller länktips Vill helst ha detta gratis ev. kan jag tänka mig betala några kronor för program om dessa är bra. Mvh Citera
bossbaver Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag kan hjälpa dig... photoshop 100kr/bannern Citera
CecceH Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2008 Jag kan hjälpa dig... photoshop 100kr/bannern Ska fundera på saken - skulle vilja göra det själv egentligen.. .och du lägger även flash ocm det behövs!? Lyckades ladda ner ett freeware program, SlideshowZilla - ganska kreativt program, men jag får inte in inställningarna ex till 468 x 60 ....jo det går, men då visas det hela ändå i " fyrkantig tv:e rutan" dvs bannerformat, men som att se detta i en tv-rutan med en massa tomt och svart utrymme runt banner- inte så vackert och tar onödigt utrymme på hemsidan. Någon som kan känner till det programet, så man kan få enbart inställningen till ex 468x60 ?! Citera
CecceH Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2008 Förresten grabbar - jag hittade nu en sida, eller rättare sagt ett dussintals sidor där det är gratis att tillverka banners, bakgrund, flash å allt det där som behövs . ..och nya gratis program för tillverkning av banners - faen vad glad jag blir ! Mvh Citera
bossbaver Postad 9 Januari , 2008 Rapport Postad 9 Januari , 2008 Förresten grabbar - jag hittade nu en sida, eller rättare sagt ett dussintals sidor där det är gratis att tillverka banners, bakgrund, flash å allt det där som behövs . ..och nya gratis program för tillverkning av banners - faen vad glad jag blir ! Mvh stabilt! Tänker du på rena gratis bildredigeringsprogram eller speciella banner-mall-program??? Vilka isf? Citera
Recommended Posts