Bodinarn Postad 10 Januari , 2008 Rapport Postad 10 Januari , 2008 Varit i Marat Safins hotellbadrum samtidigt som Robin Söderling rakade hans huvud! Oj som tennisfreak tycker jag denna var klart ballast. Då surmulna Safin är en av mina favoriter vill jag gärna höra mer av denna historia.. Citera
honest99 Postad 11 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2008 Jag löste rubiks kub utan hjälp när den var populär första gången. Jag brukade ha som hobby att ta mig gratis in på diskotek för att jag hatade urblåsta dörrvakter. Tog också ära i att klara tentor med högst tre dagars förberedelse, utan att gå på föreläsningar, samt helst i berusat tillstånd. (inget att rekommendera). Citera
grandyz Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Tog också ära i att klara tentor med högst tre dagars förberedelse, utan att gå på föreläsningar, samt helst i berusat tillstånd. (inget att rekommendera). Just for fun liksom, haha jävla proffs Citera
Dead-Inside Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Har träffar Gudrun Schyman vid en bankomat, och gapskrattat (lite subtilt) på öppen gata. Tror inte hon märkte något... Men skryt ! Sen då? Sen är man väl inte så jävla märkvärdig egentligen. Citera
callingstation Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Slagits med Paolo Roberto på vattenfestivalen vid norrmalmstorg -97 eller -98, åkte f.ö på dyngstryk men såhär i efterhand var det kul... Eller kanske inte så jävla kul men i alla fall värt att skryta om. Citera
grzzzz Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Tog nyss 2,6k av The(tilt)terrorist. Förmodlingen utlånat konto men det vet ju inte kompisarna om. lalalalala Citera
killerwolf Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Slagits med Paolo Roberto på vattenfestivalen vid norrmalmstorg -97 eller -98, åkte f.ö på dyngstryk men såhär i efterhand var det kul... Eller kanske inte så jävla kul men i alla fall värt att skryta om. loooooooool Citera
MikeTime Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Lyckades hugga huvudet av två tuppar och en höna samma dag som jag bytte olja och filter i finbilen. Grät inte ens. Citera
Raimo Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Slagit tunnel på Zlatan som siste man och även sparkat ner honom. Nu är han i Inter och tjänar mer pengar på ett år än vad jag kommer att göra i mitt hela liv Citera
Bossebo Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 *Kört en slottermaskin över en älg (olycka givetvis) Det känns som om vi andra kan lägga av nu... De 2 inläggen ihop faller rätt in i mitt trasiga humorhjärta... tack! Citera
bossbaver Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 nobbat natasha peyre med kommentaren "jag har inte tid jag ska pissa nu" Nobbat för vad? Att prata med? Ligga? Hångla? Klämma silikon? självlärd i att förflytta och ignorera smärta Vart brukar du flytta smärtan till? Något favoritställe? Citera
Partyjack Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 fått den högsta morfin-behandlingen US i linköping givit (inte direkt min bästa drogupplevelse :-/..) Trodde de va en skryt-tråd? Har jag kommit fel? Citera
mr_telefon Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Snackat med Bojan Djordjic när han spelade för Man Utd. Ligger plus både mot mrdawwe och dodarn. Dock har båda megaedge på mig Kickat 3000 kickar i rad en tråkig sommardag, fotboll alltså. Tror jag fick med det mesta haha Citera
Joeduck Postad 11 Januari , 2008 Rapport Postad 11 Januari , 2008 Jag fick J-O Waldners autograf 1980, då var han 15 år, (jag var yngre). Jag fick den 12år senare(var 12), dock så har jag inte kvar den för jag såg inget nöje i att ha en lapp med lite kladd på. Något jag är mer stolt över är att jag kan snusa röka och dricka kaffe samtidigt jag kollar på film Citera
Cyntax Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Jag är den enda på pokerforum som har två trådar under "Forumets bästa inlägg"! Citera
padrinosftw Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Jag har lyckats ge bort nästan 100k till någon som verkar vara en halv känd bedragare i pokerkretsar. Faller väl ändå i kategorin världens mest korkade? Citera
pellesvanshård Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Har fått 2 Royal Flush på videopokern med proggresiv jackpot CC Malmö utan att ens spela mycket på dom. Mer skillat än så blir det inte. Citera
Pepperpum Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 * kan jonglera med 4 bollar och blunda samtidigt * låtsades vara tolk på kungliga slottet i sthlm, ställde mig bredvid den ovetandes talaren och började teckna * startat och drivit en nattklubb=sex med fina sångerskor * hållit ett argt tal mot polisen under en demonstration, som tack fick jag sitta på vatten och bröd ett tag * fler saker Citera
ZaphodB Postad 12 Januari , 2008 Rapport Postad 12 Januari , 2008 Jag var trea på bartender-SM för ett par år sedan. Och så har jag varit med i reklamfilm på TV när jag var typ sju år! 50 erövringar var det någon som sa, det har jag passerat. Och så har det blivit ett antal trekanter, fyrkanter och andra exotiska multipla varianter. Citera
99sheeps Postad 27 Januari , 2008 Rapport Postad 27 Januari , 2008 vann 85 cent i en freeroll pa pokerstars grindade pa 4 cent limitborden till 1.12 dollar vann sedan en 45 pers sng pa 14 dollar. kom upp i 112 dollar sedan tog ut 90 (blev nervos hehe) nu ar allt bortaborta.. Citera
CopShootCop Postad 29 Januari , 2008 Rapport Postad 29 Januari , 2008 Gick precis upp i nivå med mitt SnG-spelande. Så klart blir de första två rundorna förstaplatser. Citera
Recommended Posts