Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Varit i Marat Safins hotellbadrum samtidigt som Robin Söderling rakade hans huvud!

Oj som tennisfreak tycker jag denna var klart ballast. Då surmulna Safin är en av mina favoriter vill jag gärna höra mer av denna historia..

• Svars 70
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag löste rubiks kub utan hjälp när den var populär första gången. :oops:

Jag brukade ha som hobby att ta mig gratis in på diskotek för att jag hatade urblåsta dörrvakter.

Tog också ära i att klara tentor med högst tre dagars förberedelse, utan att gå på föreläsningar, samt helst i berusat tillstånd. (inget att rekommendera).

Postad

Tog också ära i att klara tentor med högst tre dagars förberedelse, utan att gå på föreläsningar, samt helst i berusat tillstånd. (inget att rekommendera).

Just for fun liksom, haha jävla proffs :mrgreen:

Postad
Slagits med Paolo Roberto på vattenfestivalen vid norrmalmstorg -97 eller -98, åkte f.ö på dyngstryk men såhär i efterhand var det kul... Eller kanske inte så jävla kul men i alla fall värt att skryta om.

loooooooool

Postad
nobbat natasha peyre med kommentaren "jag har inte tid jag ska pissa nu"

Nobbat för vad? Att prata med? Ligga? Hångla? Klämma silikon?

självlärd i att förflytta och ignorera smärta

Vart brukar du flytta smärtan till? :lol: Något favoritställe?

Postad

Snackat med Bojan Djordjic när han spelade för Man Utd. Ligger plus både mot mrdawwe och dodarn. Dock har båda megaedge på mig :) Kickat 3000 kickar i rad en tråkig sommardag, fotboll alltså. Tror jag fick med det mesta haha :roll:

Postad
Jag fick J-O Waldners autograf 1980, då var han 15 år, (jag var yngre).

Jag fick den 12år senare(var 12), dock så har jag inte kvar den för jag såg inget nöje i att ha en lapp med lite kladd på. Något jag är mer stolt över är att jag kan snusa röka och dricka kaffe samtidigt jag kollar på film 8-)

Postad

* kan jonglera med 4 bollar och blunda samtidigt

* låtsades vara tolk på kungliga slottet i sthlm, ställde mig bredvid den ovetandes talaren och började teckna

* startat och drivit en nattklubb=sex med fina sångerskor

* hållit ett argt tal mot polisen under en demonstration, som tack fick jag sitta på vatten och bröd ett tag

* fler saker

Postad

Jag var trea på bartender-SM för ett par år sedan.

Och så har jag varit med i reklamfilm på TV när jag var typ sju år! :-D

50 erövringar var det någon som sa, det har jag passerat. Och så har det blivit ett antal trekanter, fyrkanter och andra exotiska multipla varianter.

• 3 weeks later...
Postad

vann 85 cent i en freeroll pa pokerstars grindade pa 4 cent limitborden till 1.12 dollar vann sedan en 45 pers sng pa 14 dollar. kom upp i 112 dollar sedan tog ut 90 (blev nervos hehe) nu ar allt bortaborta..