Supertequila Postad 27 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Man får ta News Room för vad det är, lättsam underhållning. Den håller ju inte på långa vägar någon hög kvalitet, men är stundtals rätt rolig. BOSS fortsätter leverera. Och sedan veckans replik kom i serien Suits: - I always pay my debts. I'm a Lannister. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Har väldigt svårt att avgöra om jag föredrar S02 av Suits över The Newsroom, tajt är det iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Man får ta News Room för vad det är, politisk propaganda med inslag av drama och humor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Mm jag tror inte riktigt tanken var att det skulle vara lättsam underhållning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Läste lite vad ni skrev och behövde en ny serie nu i mellanstadiet mellan finalerna och premiärerna så började kika på Newsroom (trots de svaga omdömena). Jag gillar den, rätt mycket faktiskt. Kan kanske bero på de låga förväntningarna eller bara att jag har kass smak. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Läste lite vad ni skrev och behövde en ny serie nu i mellanstadiet mellan finalerna och premiärerna så började kika på Newsroom (trots de svaga omdömena). Jag gillar den, rätt mycket faktiskt. Kan kanske bero på de låga förväntningarna eller bara att jag har kass smak. Den är ju genialisk emellanåt så det tycker jag inte är så konstigt. Det är nog mer att jag tycker kvaliteten gått ner så enormt sedan West Wing som gjort att jag whinat såpass mycket. Har du inte kollat West Wing redan så är det ett megasuperduper-måste iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Mm jag tror inte riktigt tanken var att det skulle vara lättsam underhållning. Mmm särskilt sista avsnittet nu när han kallar Tea-party-anhängarna för USA.s talibaner kändes rätt tajmat i amerikanska valtider osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 stör mig mest på de helt orimliga karaktärerna som helt random blir hysteriska. maggie t ex, seriöst? bigfoot lol? sloan wtf? nyhetsdelen och huvudkaraktärerna är väl ok. kommer ändå följa, inte förvånad om den läggs ner. föredrar dock suits, boss, white collar etc Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Håller helt med heltok Boss är frikking quality! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Boss är helt enkelt Boss. Blir utgång idag. Möjligen El Corazon. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 hahaha aningen ringrostig men gejmer for life. Het halvargentinska på knät hela natten. Let's play. Edit. ingo Johanssons barnbarn. like. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Suits är ju absoult det sämsta tv har levererat senaste årtionedet, skjut Donna (framför allt), Mike, Rachel och Harvey så kanske jag kommer tillbaka efter s1. EDIT: För övrigt, Mike ROSS och RACHEL whatever måste ju vara någon form av patetisk återkoppling till en serie som faktiskt duger. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2012 suits funkar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2012 Smygpremiär av Revolution, stängde av halvvägs. Premiäravsnittet av Elementary var ute också... kändes ok, men ingen match för den engelska Sherlock. Får se ett par avsnitt till innan man utvärderar. Lucy Liu borde klä sig sexigare i alla fall. Breaking Bad hade säsongens bästa avsnitt nu sist. Får se om det blir fart på serien nu då. Säsongen hittills har ju gått ut på att visa att Walter totalt gått över till the dark side. Visst börjar man få en oerhörd respekt för Jessie när man lägger ihop hans personlighet genom alla säsonger? I början tyckte jag han var en jobbig junkie. De har lyckats väl med att utveckla Jessies främsta personlighetsattribut, en orubblig känsla för lojalitet. Spoiler! Tyckte också det var en riktigt fin finess när Walter glatt visslar när han jobbar efter att de råkat döda barnet. Kändes som det var där Jessie äntligen insåg att Walter numera är ett monster. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2012 Kungen äntrar scenen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Fan jag hade stora förhoppningar om Revolution, var det sunkigt alltså? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2012 Fan jag hade stora förhoppningar om Revolution, var det sunkigt alltså? njah.. gillade du den där dinosaurieserien så kommer du nog o gilla den här. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Kungen äntrar scenen grymt tal! bjussar på ett "mottal" Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 8 September , 2012 Rapport Share Postad 8 September , 2012 hahahaha klockrent Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2012 har legat på LCHF och droppat 10 pannor, men det har stått stilla i ca en månad nu. Har ju vart en del festande o resande som fuckat upp det hela stundtals men jag är glad att 10 pannor försvunnit i vart fall. Hittade ingen bra bild men det här är från min födelsedags i slutet av aug. kanske syns nåt. I syfte att ge ämnesomsättning en skjuts påbörjades gymmandet igen igår. Även idag blev det besök. Kör som tidigare starting strength-metoden. Hade extremt svårt att få in power clean-tekniken idag... ser ut som det blir nåt att nöta på gång på gång. Känns jävligt bra i kroppen i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 GJ!! Om vikten fortsätter stagnera en tid till så se över ditt kostupplägg eller börja tryck lite promenader (cardio är jobbigt). Ang gymupplägget så är teknikövningar fasligt svåra och ofta hög skaderisk. Jag brukar välja bort de värsta om de går. Men som jag waaay för sent lärt mig, man ska träna det man gillar annars håller de aldrig i längden. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macroman Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Power cleans är kul att köra. Själv kör jag bara disco sen några veckor tillbaks dvs bröst, armar, axlar, rygg. Sjukt svag i överkroppen. Har kört Stronglift eller varianter på det de senaste 8 månaderna. Stabil viktnedgång. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 September , 2012 Rapport Share Postad 11 September , 2012 Syns absolut skillnad Men dem kilona var den "lätta" delen, det är nu agnarna sållas från vetet Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Hörru Bagarn, inte för att verka burdus, men har din flickvän en bulle i ugnen eller? also motivational Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts