Mecklenburgare Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Tjena ST, har du scoutat sommarserierna något åt oss? (= Jag har scoutat lite och det ser inte bra ut. Men at Work är nog de enda jag kommer fortsätta att se. Ganska standard, men lättsmällt och bra tidsfördriv. Är lite nyfiken på Dallas med, sen ser det ganska tunt ut med nya serier imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Jag har scoutat lite och det ser inte bra ut. Men at Work är nog de enda jag kommer fortsätta att se. continuum verkar lovande änsålänge. sedan har vi ju suits, trueblood och futurama att tröst oss med... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 continuum verkar lovande änsålänge. sedan har vi ju suits, trueblood och futurama att tröst oss med... Jo en del serier fortsätter, men de behövs inte scoutas. Har inte sett piloten av continuum, bara läst om första avsnittet och det tilltala inte mig alls. Har jag väldigt tråkigt någon dag kanske jag får för mig att titta. Whitecollar, Weeds och Louie fortsätter också. Glömde bort att Sheens nya serie på FX börjar också i slutet på juni, Anger Management. Sorkins nya serie, The Newsroom kör igång på HBO. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 SYTYCD har börjat \o/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Har jag väldigt tråkigt någon dag kanske jag får för mig att titta. Ring mig ist, så äter vi på Stäket eller träffar Meta på Harmyntan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 SYTYCD har börjat \o/ Ehm edit: torrentfails... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Tjena ST, har du scoutat några studentdamer åt oss? (= . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Har spenderat sista tiden med att kika på båda säsongerna ur Downton Abbey. Ikväll blir det Prometheus på bio Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 4 Juni , 2012 Rapport Share Postad 4 Juni , 2012 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Jag har scoutat lite och det ser inte bra ut. Men at Work är nog de enda jag kommer fortsätta att se. Ganska standard, men lättsmällt och bra tidsfördriv. Är lite nyfiken på Dallas med, sen ser det ganska tunt ut med nya serier imo. Gav upp den när en av snubbarna hade en svensk städerska som inte kunde ett ord engelska. Sen när e vi mexikaner? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 5 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Prometheus visade sig bli årets största biobesvikelse. Snyggt filmat men storyn hade fler hål än en schweizerost. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 rip spartacus och trololololo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Prometheus visade sig bli årets största biobesvikelse. Snyggt filmat men storyn hade fler hål än en schweizerost. inte speciellt oväntat imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 instämmer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 rip spartacus och trololololo Har dom lagt ner spartacus? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 Har dom lagt ner spartacus? http://tvline.com/2012/06/04/spartacus-cancelled-starz/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 http://tvline.com/2012/06/04/spartacus-cancelled-starz/ puh, ja men det var ju nästan goda nyheter. Trodde dom skulle lägga ner mitt i, men får man ett slut så ser man hellre att det tar slut en säsong för tidigt än en säsong för sent. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 5 Juni , 2012 Rapport Share Postad 5 Juni , 2012 puh, ja men det var ju nästan goda nyheter. Trodde dom skulle lägga ner mitt i, men får man ett slut så ser man hellre att det tar slut en säsong för tidigt än en säsong för sent. Tyckte senaste säsongen saknade en del i dialog, men det håller nog en säsong till med lite hederligt splattervåld och mjukporr. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 Känns som Frankrike är det enda laget som kan stå upp mot Spanien i år. On another note, snart dags igen... (I AM THE DANGER) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 14 Juni , 2012 Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 Känns som Frankrike är det enda laget som kan stå upp mot Spanien i år. Por que no Alemania? Kollar du Workaholics btw? Känns väldigt ST, på ett bra sätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Juni , 2012 Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 Por que no Alemania? st menar obv om andraplatsen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2012 Por que no Alemania? Kollar du Workaholics btw? Känns väldigt ST, på ett bra sätt. Hur kan man vara ST på ett dåligt sätt? Såg några avsnitt ur första säsongen men tyckte inte serien hade nån "soul". Föredrar It's always sunny... i den genren som Workaholics reppar. Tycker tyska försvaret varit stundtals skakig mot både Holland och Portugal, men visst, tyskarna är topp3 i EM. Gillar bara fransmännens försvarsspel, precis som jag gillar det och försöker få gubbarna i Aria FC att tillämpa, rå fysiskt försvar hela vägen. Diggade hur franska mittfältet gång på gång tryckte ner engelsmännen i gräset och fick de som påstår sig bemästra fysiskt spel, att vika sig och undvika konfrontation. Tror fransmännens fysiska spel kan störa spanjorernas rytm. Sen att de dessutom har talang framåt är ju bara positivt, bara de kommer igång nu när premiärnerverna är borta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Juni , 2012 Rapport Share Postad 15 Juni , 2012 Det är väl ingen direkt hemlighet att Tysklands försvarsspel är... instabilt. Samma med de andra guldfavoriterna, Nederländerna och Spanien. Mittfält, mittfält, mittfält och en eller två grymma forwards all the way. Håller med dig om team croissant. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 15 Juni , 2012 Rapport Share Postad 15 Juni , 2012 Suits löjligt avsnitt imo, riktigt överdrivet med twists. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 15 Juni , 2012 Rapport Share Postad 15 Juni , 2012 EM Spanien kommer få i arslet av Portugal i semin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts