Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Förfest, mingel på Grill del Mondo (bredvid stora teatern på avenyn). Förvisso inte alls samma härliga upplevelse som för två år sen med balkanmusik och grejer, men fortfarande helt ok.

 

0808_krog_gbg_Storan_GBG_T_Wal.jpg

 

Nattklubb gäller just nu enbart Port du Soleil. Allt annat bleknar i jämförelse.

 

Vet dock inte hur bra tryck det är på torsdagar.

 

f4738b20106191247177175_94995680.jpg

http://www.portdusoleil.se/

 

 

 

Tack för tipsen, blir lugnt idag och all-in imorrn. ev. CC inatt :) Port du Soleil låter soft! Kan ge feedback på lördag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet väldigt lite om väldigt mycket.

Ok, erkänner att jag hade garvat rakt ut om du svarat "den var uppe i min röv innan" och då hade det dessutom funnits en logik. Men misstänker att ST inte lika villigt hade skrivit om det då, eller att du hade haft hälsan kvar. Så därför fattar jag inte ditt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahaha hade inte surnat till om dildon vart uppe i padrinos röv förut.

 

Det viktigaste när man gillar o driva med folk är att ha hög ribba själv när folk driver tillbaks.

 

Trogna läsare erinrar sig säkert storyn med cigaretten som var uppkörd i röven på en polare innan jag ovetandes rökte den och hämnden som involverade en köttbulle som jag pissat på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag reviderar och drar slutsatsen att dildon visst hade varit uppe i padrinos röv. Men eftersom ST var med på noterna och tyckte det var helt ok accepterar jag ändå inte jämförelsen med våldtäkt av sovande tjej.

 

Alltså, på riktigt: skitkul att ni gillar såna lekar sinsemellan, jag hade säkert garvat arslet av mig. Men en snubbe som raggar dyngraka tjejer och runkar ut sin säd i deras ansikten när de somnat, är inte värd ett garv. Han är inte värd att omnämnas. Han ska bara bli misshandlad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läste i tråden att någon hällt äggvita över en sovandes snubbes ansikte och sagt att det var sperma. tydligen inget lyckat skämt...

 

Har inte gjort detta, en kompis har däremot haft skakad äggvita runt munnen på en sovande snubbe. Sen sa de att det var en kille som runkade över hans mun när han vaknade och frågade vad det var. Snubben slutade på skolan och gick (senast jag hörde det) hos psykiatiker sedan 1½ år... inte snällt men lite små festligt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...