Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Behöver dig mer just nu än nånsin (for now) ST för enklare teknisk support. Hade msn funkat här hade det vart snap. Dels kommer du ha väldigt roligt åt det hela oavsett osv... tänk pf level som man måste fundera på om den är dryg eller inte oavsett personlighet/''rutin''. Lägg till att samtliga har signaturmaterial för ett år så det åtminstone räcker till svenska forum utan att ni ens behöver samma lines. Känner mig som ''insomnia mannen'' men vart mer spewtastic än std mtp både likheter och skillnader mellan oss sas. Kort o gott. Gjort levelkaoz med en irl kompis som är bättre på poker än min mamma men reppat bättre än sumpas i cg/teori iaf och inte ens fattar CHEFEN :) sjuuuukt hur som. std. Skypekonv som skrivits alldeles för länge så att jag inte vågar riskera dess värde men en cc träff ordnas när som oavsett syfte för oss alla =) dessutom irl skön polare. Tänk yxel i volym, inte mig vad gäller sjukhet i texten mtp skype. Vet ingen på forumet iaf som har spelat mer händer i år än hela min heltidskarriär hur som.... kan fan outa hans namn på pf iaf omss :D:D:D

 

Personlig kopia utlovas till dig direkt via mail. Annars tar jag gärna den andra biten med vem som helst, så länge folk iaf fattar att det är förhandlingsbart att byta mot ''skärpet''. Jag hade fan inte ens behövt skiten :D tänker mest om ja ska kunna få mkt smet emellan sas... kööööör!

 

/Paid the cost to be the BO$$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Behöver dig mer just nu än nånsin (for now) ST för enklare teknisk support. Hade msn funkat här hade det vart snap. Dels kommer du ha väldigt roligt åt det hela oavsett osv... tänk pf level som man måste fundera på om den är dryg eller inte oavsett personlighet/''rutin''. Lägg till att samtliga har signaturmaterial för ett år så det åtminstone räcker till svenska forum utan att ni ens behöver samma lines. Känner mig som ''insomnia mannen'' men vart mer spewtastic än std mtp både likheter och skillnader mellan oss sas. Kort o gott. Gjort levelkaoz med en irl kompis som är bättre på poker än min mamma men reppat bättre än sumpas i cg/teori iaf och inte ens fattar CHEFEN :) sjuuuukt hur som. std. Skypekonv som skrivits alldeles för länge så att jag inte vågar riskera dess värde men en cc träff ordnas när som oavsett syfte för oss alla =) dessutom irl skön polare. Tänk yxel i volym, inte mig vad gäller sjukhet i texten mtp skype. Vet ingen på forumet iaf som har spelat mer händer i år än hela min heltidskarriär hur som.... kan fan outa hans namn på pf iaf omss :D:D:D

 

Personlig kopia utlovas till dig direkt via mail. Annars tar jag gärna den andra biten med vem som helst, så länge folk iaf fattar att det är förhandlingsbart att byta mot ''skärpet''. Jag hade fan inte ens behövt skiten :D tänker mest om ja ska kunna få mkt smet emellan sas... kööööör!

 

/Paid the cost to be the BO$$

 

Que?? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte ens relevant. Men blondare och mindre blåögd spewdonk irl får du nog leta efter. Du kommer fatta hur som:) Hoppas du iaf hört mbma (läs pstq) ett par gånger med tanke på gbg osv...

 

''Så jag knaprade piller som kan sänka elefanter för smakens skull,

håller mig vaken för sakens skull tills jag hittas naken och full.''

Nu sova. I gbg på söndag iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ongame är omöjlig att slå denna månad trots att regsen gör sitt bästa att donera pengar till mig.... såna syner hör till vardagen, och även utdragningen som följer..

 

OnGame - $2 NL (5 max) - Holdem - 4 players

Hand converted by PokerTracker 3

 

Hero (SB): $199.05

BB: $221.70

UTG: $347.15

BTN: $220.00

 

Hero posts SB $1.00, BB posts BB $2.00

 

Pre Flop: ($3.00) Hero has 9:club: 9:spade:

 

fold, BTN raises to $6.00, Hero calls $5.00, BB raises to $24.00, fold, Hero raises to $199.05 and is all-in, BB calls $175.05

 

Flop: ($404.10, 2 players) 3:spade: 6:club: Q:club:

 

Turn: ($404.10, 2 players) A:club:

 

River: ($404.10, 2 players) 6:diamond:

 

Hero shows 9:club: 9:spade: (Two Pair, Nines and Sixes) (PreFlop 68%, Flop 83%, Turn 25%)

BB shows A:spade: 7:spade: (Two Pair, Aces and Sixes) (PreFlop 32%, Flop 17%, Turn 75%)

BB wins $402.10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Survivor säsong 22.

 

Har inte följt survivor förut men läste att första avsnittet i nya säsongen var episkt med ett psykfall (Philip) som påstår att han är fd federal agent och är en riktig Allan-kopia (Allan min amerikanska rumskamrat i Cape Town för de som följt dagboken).

 

I vart fall kollade jag på första avsnittet och Philip gjorde inte mig besviken :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Survivor säsong 22.

 

Har inte följt survivor förut men läste att första avsnittet i nya säsongen var episkt med ett psykfall (Philip) som påstår att han är fd federal agent och är en riktig Allan-kopia (Allan min amerikanska rumskamrat i Cape Town för de som följt dagboken).

 

I vart fall kollade jag på första avsnittet och Philip gjorde inte mig besviken :)

 

riktigt episk säsong även om de inte hade haft med rob och russell, med dem blir den givetvis extra episk. riktigt fin blindside i andra örådet :)

 

phillip när han ska förhöra tjejerna var så sjukt fin härskarteknik. och vilken patriot! hur kan man inte älska honom?!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom hem fr CC nu då. Det var skitmkt folk och typ 20 pers på alla köer.

 

Hann käka en burgare innan det var dags för mig o ta plats och ett 20-20-bord tillgängligt.

 

Ganska svängig session men nöjd med spelet.

 

En hand öppnar jag JJ utg, får 5 syn. Flop 578 och SB donkar nu pott med halva sin stack med 4 att agera bakom.

 

Jag brukar ju inte köra så mkt på kroppstell, nätspelare som jag är men den här killen skrek styrka. Det var nåt med hans kroppsspråk som var jävligt skumt.

 

Jag satt och tittade på honom och tänkte: Va fan, nu skapar jag tankemonster...

 

När han ser att jag funderar o tittar på hans stack och tittar på de till vänster för o se va de har för planer så dubbelkollar han sina kort, kolla på floppen, tittar på korten igen och ser typ jävligt nöjd ut.

 

Skitsamma... jag exploviker o ber dealern hålla i korten. Ibland visar de sin hand när man visat en stor fold.

 

Alla bakom viker och dealern visar mina JJ. Killen blir helt jävla häpen och viker upp triss i femmor.... Gött :)

 

Sen körde jag en bluff med bottenpar + stegdrag o ställde river bara för att se att jag sprungit in i triss i ess. Aja.

 

Handen efter syna jag en push på turn med TT där brädan var J782 där Fi.s linje kändes jävligt skumt. Han visade kombodrag som missa river.

 

En hand var jävligt sjukt.

 

Bordets lösaste fisk satt till vänster om mig o synade ner allt, synade river light o ibland bluffade i konstiga lägen där han i princip inte kunde ha mkt.

 

Jag har K5s och springer in runnerflushen på river. Brädan var typ 87529. Jag checkar o han betar 300. Jag slår om till 1200 med 3k bakom.

 

Han steker o steker och vill inte släppa. Han är helt hundra på att jag bluffar. Han börjar snacka och jag tänker jag måste snacka in synen.

 

Han frågar: Vad har du? Jag vet att du bluffar.

Jag säger: Jag vet ju vad du har, du har en åtta.

Han: Aaaa.. men du har ju inte nian.

Jag: jag lär väl knappast checkrejsa med bara en nia. Men du slår ju bara en bluff fan.. hur ska du syna med bara en åtta?

 

Han steker som fan och folk på bordet snackar om att fan det ligger både stege o flush... (jag var inte glad över det jävla snacket).

 

I alla fall till slut säger han: äh jag tror dig, jag viker.

 

Fan tänkte jag.

 

Så visar han handen för killen till vänster och muckar korten.

 

När han muckat korten och dealern skjuter pengarna åt mitt håll säger den andra killen: hahahah du inser att du precis foldade nötterna? Du hade A8 i klöver.

 

Gubben rycker till precis o ser helt förstört ut.... VA I HELVETE, TÄNKTE INTE ENS PÅ DET.

 

Och alla har typ snackat om att det ligger flush på brädan.

 

Jag visade min andranöt förstås och det satte honom på supertilt för han insåg att han gick miste om en stor pott där, för pushar han lär jag ju syna.

 

I vart fall slutade kvällen lillplus bara, men kunde ha kostat om han sett nötfärgen där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...