Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

Pokern har gått käpprakt åt helvete den här månaden.

 

Nere på nl100 för att dämpa fallet och justera förlusten under månadens resterande dagar. Ska nog gå bra hoppas vi.

 

Har lyckats dra in 4bi redan idag trots att jag fortsätter springa riktigt kallt, och ska försöka få in mkt volym nu.

 

 

Aria FC har sin första match på lördag mot Taxi Göteborg. Blir nog en lagom stark förstamotståndare.

 

Jag känner att jag blir bättre för varje träning. Sista träningen var jag uppe och hjälpte till i anfallet och var direkt ansvarig för några assist.

 

Vår bästa spelare är Talito som glänser med sin teknik, styrka och snabbhet.

 

Kommer o bli en hård match hoppas jag. Ingen ska förbi mig i alla fall om så jag ska klippa benen på dem ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad hände förresten med Spanienprojektet?

 

Välkommen till 2011 :)

 

Spanien lades ner typ nån gång i oktober 2010.

 

+1

 

Underbart med en dryg text mot hans hjältesyn då hälften av alla dina hhs visar upp hjältesyner från din sida. :-)

 

Skillnaden är ju att jag har rätt typ varje gång ;)

 

Sen hjältesynar jag väl inte så mkt som hjältepushar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yepp det går fortsatt neråt...

 

tappat runt 5-6 st QQ idag, ett par JJ, ett par AA och ett par KK...

 

Har väl förlorat 8 av 10 all ins där jag varit favorit eller flippat... var väl ett par setups med några QQ som sprang in i AA.

 

Får väl reposta klippet från århundrades fyllefest för o muntra upp det hela.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchen har spelats nu och det blev 2-2.

 

Motståndarna var duktiga och hade ett par unga spelare som var starka som tjurar och hade grym teknik och stod för hela deras spel.

 

Det skedde några förändringar som var till vår nackdel.

 

Planen i Valhalla är typ dubbel så stor som katrinelund (där vi tränar) så vi bestämde oss för att köra med 5 utespelare + målvakt istället för 4 + målvakt som vi hade tränat.

 

Resultatet blev att våra forwards gick bort sig konstant i försvarsarbetet och jag och den andra backen blev väldigt ensamma jämt i 3 mot 2 lägen där deras center fick komma igenom ganska ostörd.

 

Båda deras mål skedde med anledning av detta och hur jag än tjatade mig blå på vår center att i försvaret lägga sig djupare så verkade det inte fastna.

 

Aja... vi får väl va nöjda med 2-2 men vi hade läge o avgöra i slutet.

 

Spelet flöt överlag inte alls på just pga att försvaret inte höll tätt som det brukar vilket gjorde att även uppspelen fick lida.

 

Nästa helg är det match mot FC Albanien i Stenungsund så förhoppningsvis har vi fått ordning på det tills dess.

 

Nu, Jersey Shore.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tittar på första avsnittet av min gamla favvoserie som återskapats, Big Brother.

 

Första deltagaren ut och redan nu vet man att det kommer o bli episkt hahahaha supernörden som tror att han är playah.. hur kan det gå fel liksom?

 

Deltagare 2: Hej, jag heter Cylla och har 3 barn..

 

Say no more.

 

Edit: Perfekta bruden för Heltok imo.. Paleokäk, hurtig och inte alltför bright.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...