KungKroon Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Supershaan! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Kung ST ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 25 April , 2010 Rapport Share Postad 25 April , 2010 Haha fin historia Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Gah va trött man blir på poker....1700 händers session, 2,5 bi ner... kollar genom pt3 och har typ tappat 6-7 bi på utdragningar och setups.. Kan man få springa normalt, inte ens bra, bara normalt.. en gång? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Fick spela hela natten fram till kl 13 för att bli b/e... vann 2 st hu sngs för 50 euro var så hela kalaset gick plus... skönt efter alla jävla utdragningar o setups. Ny session på g nu. Va ska han ha liksom? BossMedia Game #2151838420: Table Table TH 4395 - €0.50/€1.00 - No Limit Hold'em - 21:01:56 - 2010/04/27 Seat 2: waba123 (€135.35) Seat 3: Arcandan2 (€115.70) Seat 4: Artur* (€99.50) Seat 5: Leo-Drake (€156.05) Seat 1: chicki (€100.00) Leo-Drake posts the small blind of €0.50 chicki posts the big blind of €1.00 Artur* is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake waba123 folds Arcandan2 folds Artur* raises €2.87 Leo-Drake calls €2.87 chicki folds *** FLOP *** Leo-Drake checks Artur* bets €4.00 Leo-Drake calls €4.00 *** TURN *** Leo-Drake checks Artur* checks *** RIVER *** Leo-Drake checks Artur* bets €13.00 Leo-Drake goes all-in with €149.18 Artur* folds *** SUMMARY *** Total pot €38.74 | Rake €2.00 Board: chicki won (€0.00), mucks waba123 won (€0.00), mucks Arcandan2 won (€0.00), mucks Artur* won (€0.00), mucks Leo-Drake won (€38.74), mucks Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 27 April , 2010 Rapport Share Postad 27 April , 2010 Va ska han ha liksom? Varför försvarar du T9o i SB? Varför så stor cr? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 27 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2010 Varför försvarar du T9o i SB?Varför så stor cr? T9 är ju nöten ffs. Man måste ju kräma på lite för att han ska vika kungen... han timebanka o grejer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 28 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2010 Meh... sprungit in i AA med KK tre gånger under den här sessionen.... WTF är det som händer? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Dagens grindlåt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 http://www.express.co.uk/posts/view/167653/Racists-vow-to-rape-and-kill-white-World-Cup-fans ^^ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 http://www.express.co.uk/posts/view/167653/Racists-vow-to-rape-and-kill-white-World-Cup-fans ^^ Äh det är nog mkt prat o lite verkstad. I Cape Town är det superlugnt i alla fall... inga tendenser till våld överhuvudtaget. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hur man betsizar value bet på river. BossMedia Game #2153886822: Table Table TH 1147 - €0.50/€1.00 - No Limit Hold'em - 03:39:15 - 2010/04/29 Seat 1: wh0cares (€97.50) Seat 2: Kippers12 (€194.25) Seat 3: biempica (€89.30) Seat 4: Astranos (€107.35) Seat 5: Leo-Drake (€143.44) Astranos posts the small blind of €0.50 Leo-Drake posts the big blind of €1.00 biempica is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake wh0cares folds Kippers12 folds biempica calls €1.00 Astranos folds Leo-Drake checks *** FLOP *** Leo-Drake checks biempica checks *** TURN *** Leo-Drake checks biempica checks *** RIVER *** Leo-Drake bets €2.50 biempica goes all-in with €88.30 Leo-Drake calls €88.30 *** SUMMARY *** Total pot €176.10 | Rake €3.00 Board: wh0cares won (€0.00), mucks Kippers12 won (€0.00), mucks biempica won (€0.00), showed Astranos won (€0.00), mucks Leo-Drake won (€176.10), showed Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Sean says: på river tänkte jag.. aja blir väl ingen betalning talito says: hahah va tänkte du den sekunden du ser han ställer Sean says: mmm va slår jag? talito says: hahah måste finnas nån bättre str8flush du missat se tillåt dig tänka ffs Sean says: faktiskt så tänkte jag det... du vet ju hur jag springer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Flera av er har säkert sett den här underbart roliga videon på annat håll i pf.nu, men jag måste posta den här också Min kära Talito tipsade mig om den här underbara videon på samma tema pust... stön... Tack pojkar för att ni gör oss andra med utländsk bakgrund en megatjänst genom att förkroppsliga stereotypen och fördomarna. Edit: Amerikanska rappare kör Escalade och Bently, Iba kör fyrhjulingskross... TUNGT. Edit 2: När han pekar på massan bakom o säger "mina blattar" är typ hälften blonda ju... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hej ST, Har du fler recept du kan tipsa mig om =) GL osv. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hej ST, Har du fler recept du kan tipsa mig om =) GL osv. mmm får se om jag hittar nåt enkelt... Ta kyckling. Krydda på som fan med grillkrydda. Lägg i ugnssäker form. Häll oliv olja på. Häll ett par cm vatten i botten (skapar fuktig miljö). Sätt ugnen på 200 grader. När lampan slutat lysa betyder det att temperaturen är rätt. Stoppa in kycklingen. Ta ut efter 1 timme o 10 minuter. Ät med ris, sallad, tzatziki. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 killen med yxan i all ära men den sista killen låter ju seriöst handikappad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 29 April , 2010 Rapport Share Postad 29 April , 2010 Hehe slår ju aldrig fel att dom åker runt och sladdar i någon gammal bmw pizzaracer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 1 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Boss medias största fisk och ingenting går rätt just nu... Först rivrar han fyrtal mot min flush, där han synar 4bet op med 22, och sen det här... Så trött på pokern nu... BossMedia Game #2156839500: Table Table TH 2614 - €0.50/€1.00 - No Limit Hold'em - 05:20:27 - 2010/05/01 Seat 2: Leo-Drake (€197.60) Seat 5: lucamach (€198.89) lucamach posts the big blind of €1.00 Leo-Drake posts the small blind of €0.50 Leo-Drake is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Leo-Drake Leo-Drake raises €2.00 lucamach raises €8.00 Leo-Drake raises €24.00 lucamach calls €24.00 *** FLOP *** lucamach checks Leo-Drake bets €40.00 lucamach calls €40.00 *** TURN *** lucamach checks Leo-Drake goes all-in with €133.60 lucamach calls €133.60 *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot €392.20 | Rake €3.00 Board: Leo-Drake won (€0.00), showed lucamach won (€392.20), showed Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 För 3 dagar sedan beställde jag indisk mat på kvällen. Lammkött som var grillad i ugn. Glömde kvar en del av köttet på matbordet. Dagen efter vaknade jag runt kl 13, hungrig som fan. Gick förbi matbordet och såg köttet. Solen lyste in genom de stora panoramafönstrena och rummet var varmt som en bastu. Köttet hade varit framme i drygt 15 timmar. Beslutsångest,,,, äta eller slänga?... Tillagad mat tar ju som bekant längre tid att bli dålig än olagad. Luktade på köttet... luktade helt ok. Smakade en liten bit... smakade helt ok. Äh... hur farligt kan det va? Värmde skiten i micron, käkade med ris o tzatziki... mmm gött. Natt. Ovanligt mkt gaser i magen men mår bra. Dagen efter... börjar morgonen med att va jättelös i magen. Magknip. Sen kom helvetet... feber, diarré och jag mådde riktigt illa. Trodde jag skulle dö under natten. Tänkte besöka läkaren idag om febern inte la sig. Imorse mådde jag bra igen, fast avföring. Som om ingenting har hänt. Slutsats: ät inte mat som legat framme. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Slutsats: ät inte mat som legat framme/chilinötter ever ever ever. qft Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Blev för övrigt ny avatar idag pga jag återsåg The Dark Knight och blir förundrad än en gång över hur bra Ledger är som The Joker. När Jack Nicholson fick höra att Ledger fick rollen och Jack inte ens fått en förfrågan blev han enligt egen utsago ursinnig. Han tyckte att bara han själv kunde porträttera Jokerns mörka humor. (källa: http://www.mtv.com/movies/news/articles/1573617/20071106/story.jhtml) Med facit i handen så överskuggar enbart Ledgers pen-scen allt som Nicholson åstadkommit som Jokern. Min favoritscen är när han lämnar sjukhuset i sjuksköterskeklänning... ser så där lagom schizo-söt ut. Ryktet säger också att det var rollen som Jokern som till slut tog kål på Ledger. "Heath Ledger thought landing the demanding role of the Joker was a dream come true - but now some think it was a nightmare that led to his tragic death. Jack Nicholson, who played the Joker in 1989 - and who was furious he wasn't consulted about the creepy role - offered a cryptic comment when told Ledger was dead. "Well," Nicholson told reporters in London early Wednesday, "I warned him." Though the remark was ambiguous, there's no question the role in the movie earmarked as this summer's blockbuster took a frightening toll. Ledger recently told reporters he "slept an average of two hours a night" while playing "a psychopathic, mass-murdering, schizophrenic clown with zero empathy ... "I couldn't stop thinking. My body was exhausted, and my mind was still going." Prescription drugs didn't help, he said." källa: http://www.nydailynews.com/news/2008/01/24/2008-01-24_jack_nicholson_warned_heath_ledger_on_jo.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 2 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Hört mkt gott om Jersey Shore här på forumet. Dags snart o börja kolla på serien. Den iranska radiokanalen "Radio Javan" sa häromdan att Jersey Shore söker iransk-amerikaner att porträttera i serien, vilket hade väckt oro i iransk-amerikanska samhället pga hur andra personer porträtteras i serien. Man tror att det kan skapa ytterligare allienation mot iranier. Låter ju som en underbar serie om det har satt skräck i iranierna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Sjukt underhållande imo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 3 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2010 Hahahaha... Hade fan glömt bort... Såg min avatar i Pokertomtarna...ffs... Kommer ihåg att omröstningen för dess vara lr inte vara slutade med att en överväldigande majoritet ville ha bort den. Nebbis steg dock in med vetot så den blev kvar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts