Amutu Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Jag respekterar statistiken. Och med det vill du säga vadå ? Orkar inte ens skriva ngt vettigt här. Men om du anser att våldtäkt är okej så kan du väll testa på nån av dina närmaste (eller nej gör inte det för då får personerna lida och inte du men låt nån göra det på dig hade varit nöt imo. ). Kmr inte svara på fler svar från dig för du har verkligen inget att säga mig efter det.
Elitloppet Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Problematiken är vanligtvis inte att folk inte vet gränsen, eller att den är hårfin. Jag kan tänka mig att förövaren alltid vet med sig själv om han våldtog eller inte. Tjejen vet också om hon blev våldtagen eller om hon av någon anledning ljuger om det. Tror inte detta riktigt stämmer, mest pga alkoholens betydelse i en mängd våldtäkter. Man vet ju själv hur luddiga minnen man kan efter ett par rediga fyllor och om man tänker o tänker o förvrider sina minnen samtidigt som man kanske pratar med nån om vad som hänt att man låg med den o den o att man egentligen inte var så sugen osv så tror jag faktiskt att tjejer kan i efterhand komma på att fan jag blev nog våldtagen. Sen om de blev det eller inte kan nog vara olika väldigt ofta, just beroende på den här otroligt svåra definitionsfrågan som Ulaf varit inne på redan (i vissa fall, ibland är det obv solklart även om endera part hävdar annat) Jag hatar våld i alla dess former skall tilläggas, och har verkligen inte det minsta till övers för våldtäktsmän nånstans, men jag vägrar tro att mer våld är lösningen på dagens våld.
talito Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Gött att du e tbaka rambo Sick de som hänt... Hälsa Y och alla andra från mig.
Supertequila Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Postad 14 April , 2010 Jag respekterar statistiken. Tycker det är väldigt roande hur de har anpassat Y-axlarnas värde mot varandra för att få samstämmighet i värdena på x-axeln. Man hade t ex fått en helt annan uppfattning om värdena på Y-axlarna var samma. Då skulle det ju se ut som att invandringen inte hade nåt med våldtäkterna att göra överhuvudtaget... hemska tanke. Men grafmanipulation är inget nytt. Däremot så väcks en jävligt intressant fråga. Det ser ut som källan för grafen är migrationsverket. Stämmer detta verkligen? Det skulle ju vara en skandal av enorma mått om migrationsverket deltog i att förvrida statistik så här. DN eller annan seriös tidning borde tipsas och i princip vara skyldiga att hugga på det.
heltok Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 (Deuteronomy 22:28-29 NLT) If a man is caught in the act of raping a young woman who is not engaged, he must pay fifty pieces of silver to her father. Then he must marry the young woman because he violated her, and he will never be allowed to divorce her.
greywolf Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 löjlig graf, notera också att det inte står vilken nationalitet de som blir anmälda har eller totala antalet invånare 1980-nu.
Amutu Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Hatar oxå våld i all dess former men som sagt blir hugget som stucket när det handlar om något så vidrigt som våldtäkt. ST fattar.
Supertequila Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Postad 14 April , 2010 (Deuteronomy 22:28-29 NLT) If a man is caught in the act of raping a young woman who is not engaged, he must pay fifty pieces of silver to her father. Then he must marry the young woman because he violated her, and he will never be allowed to divorce her. Kul o tvingas gifta sig med sin våldtäktsman. Så på den tiden, om man gillar en tjej som inte gillar en tillbaks, se till o dra på henne med våld, se till att åka fast. Pröjsa 50 silverdollars och saken är biff. Föredrar nog islams lösning i det här fallet. http://wiki.answers.com/Q/What_does_the_koran_say_about_rape
greywolf Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Bild raderad Efter en intern diskussion har jag blivit utesedd/tagit på mig att bli veckans hatobjekt i sandlådan -Inlägget/bilden har blivit anmält och är över gränsen av vad som är tillåtet. Även i sandlådan kräves lite sunt förnuft. Allt är inte tillåtet. Inga varningar utdelade denna gång, men även i sandlådan kan det komma att utdelas varningar om gränserna överskrids //Crappy
Hjort Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Era retards, det är Charles Wentworth Dilke som myntade uttrycket "Lies, damns lies and statistics". Lite jävla allmänbildning kan man vänta sig. Jello får .01 poäng eftersom Twain populariserade det, ST får -1 000 000 eftersom det är ett nördskämt och han föreslog Oscar Wilde, vilken föredrog sodomi framför siffernörderi. Oftast vet man nog inte vem personen är.Tvärtom, standard är att den våldtäktsanklagde är en vän eller bekant till offret. Vill bara påpeka att det är ganska väletablerat bland biologer/zoologer och ekonomer att tit for tat är gto (även om jag själv anser att vi bör fjärma oss från det).Bara i upprepade games ju.
lolzor Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Bara i upprepade games ju. Yep, men ger ändå en fingervisning om vår ursprungliga natur.
Hjort Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Föredrar nog islams lösning i det här fallet.OTOH så brister den approachen lite i offerbemötande.
Amutu Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Tvärtom, standard är att den våldtäktsanklagde är en vän eller bekant till offret. tjena GW !
jello Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Era retards, det är Charles Wentworth Dilke som myntade uttrycket "Lies, damns lies and statistics". Lite jävla allmänbildning kan man vänta sig. Jello får .01 poäng eftersom Twain populariserade det, ST får -1 000 000 eftersom det är ett nördskämt och han föreslog Oscar Wilde, vilken föredrog sodomi framför siffernörderi. WO för googling i ditt fall
ulaf Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Hon och jag har samma standardpose på foton
Supertequila Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Postad 14 April , 2010 Adriaaanaaaaaaaaaaa..... yummy.
Supertequila Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Postad 14 April , 2010 WO för googling i ditt fall Det är Hjorts livsverk att endast komplettera vad andra skapar.
Amutu Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Hon och jag har samma standardpose på foton Synd bara du inte har allt annat hon har.. :lol:
ibmachine Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Synd bara du inte har allt annat hon har.. :lol: Hmmmm....
Recommended Posts