Gå till innehåll

SUPERTEQUILA Spewtastic


Supertequila

Recommended Posts

den stora frågan är ju om en tjej mördar min flickvän (eller annan närstående), får jag då våldta henne?

 

Intressant!

 

Tror allt för många här på pf följer dexter.

 

Tycker det är synd att varenda diskussion här på pf, ska leda till ett jävla moralkrig mellan 2 läger. Dags för moderatorerna att komma in o rensa lite.

 

Jag orkade med 2 sidor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den stora frågan är ju om en tjej mördar min flickvän (eller annan närstående), får jag då våldta henne?

 

Den stora frågan är hade du gjort det om du nu fick ?

 

Ne slut diskuterat för mig inom det här ämnet. Ni fick min syn på saken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stora frågan är hade du gjort det om du nu fick ?

 

Ne slut diskuterat för mig inom det här ämnet. Ni fick min syn på saken.

skulle jag inte göra.

Dags för moderatorerna att komma in o rensa lite.

+1:mrgreen:

Jag hoppas alla som säger "öööh ska döda den jäveln som våldtog min flickvän" säger Ja på denna. Om inte så är ni retards

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha så ni inser hur jävla dumma ni kommer se ut om ni svarar vad ni egentligen vill svara, så därför undviker ni frågan.

 

wp nh osv

 

I vilket relevant syfte har detta med det vi diskuterade ? Så om jag tycker att det är okej att mörda någon som våldtagit någon närstående så måste jag tycka det är okej att våldta tjejen som mördade någon av mina ? Om jag nu är så mkt emot våldtäkt så bör väl mord gå mil före än att våldta tjejen ifråga.

 

Aja , slut diskuterat med alla hypoteser och allt kiss o bajs snack för mig.

 

Edit : Om det hade varit Adriana Lima så vetifan.. Då hade jag nog hajjat på okochas linje. GTO ist för explo. :oops: :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

piratesarecool.jpg

 

Det där visar väl på att medan den globala temperaturen ökat så har antelet pirater minskat? 1860 hade piraternas sin peak då de var 45000 och medeltemperaturen var 14.25. När nu medeltemperaturen är närmre 16 år 2000 så finns det bara 17 pirater?

 

Tycker det är väldigt roande hur de har anpassat Y-axlarnas värde mot varandra för att få samstämmighet i värdena på x-axeln.

 

Man hade t ex fått en helt annan uppfattning om värdena på Y-axlarna var samma. Då skulle det ju se ut som att invandringen inte hade nåt med våldtäkterna att göra överhuvudtaget... hemska tanke.

 

Det är väl fortfarande samma procentuella ökning? Mellan 1980 och 2008 ökade beviljade uppehållstillstånd med runt 540% under samma period ökade antalet anmälda våldtäkter med 550%. Förstår inte varför det skulle vara grafmanipulation? De måste ju sätta de värden de gjort på respektive axel för att man ska kunna relaterat på ett riktigt sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kung Amutu. Ena dagen så hyllar han ST:s poster om hur ofta det i deras gäng runkas till scenen där Monica Bellucci får smaka på, nästa dag då är våldtäkt flera resor värre än mord (lol) och själv dör han hellre än blir våldtagen pga han inte "är ett fan av våldtäkt". *applåder*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu e vi verkligen nere på sandlåde nivå, wp guys !

Apropå monica belucci scenen. Det är inget konstigt med att bli en gnutta tänd av den scenen som man, även kvinnor blir det.

 

Ett par tjejkompisar till mig som fantiserar om att bli våldtagen, men det är ju ändock bara en fantasi. Kommer aldrig vara något de vill förverkliga. "fantasivåldtäkten" som kanske är en grupp stora muskulösa neger som knullar dig hårt och brutalt som börjar i sanslösa smärtor men slutar med att hon sprutar av väta. En tad annorlunda än verklighetens då det är en fet ful jävel med 13 cms kuk med oansad penisgrund vars könshår är längre än själva kuken som stoffar dig.

 

Att bli dominerad/bli dominerad aka makt eller maktlöshet...våld är inget enbart killar har monopol på.

 

Så, för att runda av... Att runka till monica bellucci scenen för att sedan gå ut och våldta någon är ungefär samma sak som att spela GTA4 och sedan gå ut och sno en bil och köra över det orange jumpsuit gänget IMO.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FACIT (och därmed slutdiskuterat)

 

* Om tjejen har kort-kort, lackade tånaglar och är taggad i svanken är det ju fritt fram för alla att få sig lite ligga. Allmänt känt.

* Givetvis ska det vara rätt att straffa någon som våldtagit en närstående. Straffet ska ju vara likvärdigt med brottet. Alltså, om någon sätter på ST:s flickvän får han naturligtvis göra detsamma med förövaren. Kanske inte lika tillfredsställande för ST:s stolthet men däremot tillfredsställande för ST.

* Detsamma gäller smygbögen Amutu.

* Puni och Ulaf är fegisar.

* Jello har i och med den här diskussionen verkligen visat hur överlägsen han är på att tänka. Detsamma gäller gråulfven. Dock inte Hjort och Staahla.

* ST har ju lovat att han ska flytta sin DB utanför pf (där han för övrigt skulle få betalt för att skriva) om hans sandlåda börjar modereras. Hejdå ST, hoppas ditt skrivande inbringar massor med flis nu när pokern börjat gå lite sämre.

* Det är givetvis skittufft att mörda någon. Häftigt liksom! WOW! Och lätt.

[/Här skulle jag postat en bild på en kanin, utklädd till björn, som äter upp en elefant. Hittade ingen tyvärr.]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FACIT (och därmed slutdiskuterat)

 

* Om tjejen har kort-kort, lackade tånaglar och är taggad i svanken är det ju fritt fram för alla att få sig lite ligga. Allmänt känt.

* Givetvis ska det vara rätt att straffa någon som våldtagit en närstående. Straffet ska ju vara likvärdigt med brottet. Alltså, om någon sätter på ST:s flickvän får han naturligtvis göra detsamma med förövaren. Kanske inte lika tillfredsställande för ST:s stolthet men däremot tillfredsställande för ST.

* Detsamma gäller smygbögen Amutu.

* Puni och Ulaf är fegisar.

* Jello har i och med den här diskussionen verkligen visat hur överlägsen han är på att tänka. Detsamma gäller gråulfven. Dock inte Hjort och Staahla.

* ST har ju lovat att han ska flytta sin DB utanför pf (där han för övrigt skulle få betalt för att skriva) om hans sandlåda börjar modereras. Hejdå ST, hoppas ditt skrivande inbringar massor med flis nu när pokern börjat gå lite sämre.

* Det är givetvis skittufft att mörda någon. Häftigt liksom! WOW! Och lätt.

[/Här skulle jag postat en bild på en kanin, utklädd till björn, som äter upp en elefant. Hittade ingen tyvärr.]

 

Stolpträff än en gång.

 

Om det där är din verkliga uppfattning av vad diskuterats här, så undrar jag om du har dyslexi eller är förståndshandikappad.

 

fwiw skrev jag "överväga" att flytta, inte lova, och ja, jag överväger det starkt.

 

http://pokerforum.nu/forum/1466998-post15.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...