padrinosftw Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Gl! Prisstruktur osv? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Topp 4 är väl intressant. 4an 7k euro, 3an 10k, 2an 15k och 1an 22k. Har vart kortdöd hela turneringen och i princip stulit min väg fram i 7.5 timmar nu. Skulle sitta fint med lite händer nu. chip 9a för tillfället. tack för lyckoönskningarna. Hade vart gött o klonka den igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Det är inlägget var smockfullt av brag hoppas du vinner dock! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Topp 4 är väl intressant. 4an 7k euro, 3an 10k, 2an 15k och 1an 22k. Har vart kortdöd hela turneringen och i princip stulit min väg fram i 7.5 timmar nu. Skulle sitta fint med lite händer nu. chip 9a för tillfället. tack för lyckoönskningarna. Hade vart gött o klonka den igen. Not so hidden Railar lite iaf! GL! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 det är nog mer frustration än brag. Kan ju va kul o få några händer nån gång... 9 kvar, chip8a på 25 bb. Break. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 det är nog mer frustration än brag. Kan ju va kul o få några händer nån gång... 9 kvar, chip8a på 25 bb. Break. Du måste vara helt fantastiskt duktig som tar dig till FT med bara skräphänder Prophet80 är nl50 grinder btw, skulle vara skaplig boost för hans rulle att klonka Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 Du måste vara helt fantastiskt duktig som tar dig till FT med bara skräphänder Prophet80 är nl50 grinder btw, skulle vara skaplig boost för hans rulle att klonka Har haft tur o hamnade på bord med väldigt tajta spelare o kunde i princip miniraise-stjäla hur många blinds o antes som helst. Men finalbordet är aggro nu så det blir nog inga lätta steals.. har redan fått flera omslag o fått vika. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 nice 94a ;p varför visa jecksen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 nice 94a ;p varför visa jecksen? Bluffar o stjäl så mkt att jag försöker visa några värdehänder så jag får lite respekt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 6 kvar, chip3a. AA kom lägligt o jag kunde slå ut spelare nr 7 där. puh... Hoppas på fler bra händer nu som håller. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Bluffar o stjäl så mkt att jag försöker visa några värdehänder så jag får lite respekt. gto! gl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Hejja Hejja! <3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 lycka till! =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 tack gubbar. Fångade chippiens riverbluff med andraparet nu... cashen behövdes. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Från en blatte till en annan blatte: Fett me GL kompis! Som PF:s mest underhållande skribent så bör du ha massa karma på din sida, så att skeppa hem touren ska väl inte vara nå större problem. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 tack leon. 5 kvar, chip3a på 50 bb. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 I BELIVE IN GTFO!!!! Klonka nura! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weismyller Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Nätverk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 tack tack boss media är det. 4 kvar o jag är chip2a. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 GL!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Vad är priserna i för valuta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 14 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2009 GL!! ty m8 Vad är priserna i för valuta? euro. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 Vad är priserna i för valuta? det står euro på sidan men de kanske är kronor? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 14 December , 2009 Rapport Share Postad 14 December , 2009 euro. det står euro på sidan men de kanske är kronor? precis, vissa skriver gänra ut vinster i Euro och förluster utan valutabeteckning. Man kan aldrig fråga en gång för mycket. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts