Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 devalanteriel säger: Får jag döpa om dig till Zarathustra? Vem Super Tequila om jag blir Zarathustra?
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Korrekt bedömning av nödvändig arméstorlek för att uppnå seger (Underrubrik "Beyond 300") - av Sparta
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag trodde att det var Supertequila som i Superman, inte som i Alkistequila. Inte för att det spelar någon roll. Tequila smakar blah. Sparta, WW2
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 devalanteriel säger: Jag trodde att det var Supertequila som i Superman, inte som i Alkistequila. Inte för att det spelar någon roll. Tequila smakar blah. Sparta, WW2 Det är i båda betydelserna.
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Tycker fortfarande du borde heta något mer persiskt än tequila. Arash?
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 devalanteriel säger: Tycker fortfarande du borde heta något mer persiskt än tequila. Arash? hahaha knappast... i så fall väljer jag nog mitt IRL-mellannamn, Shahryar (betyder kejsare). Nah, ST är så inarbetat nu så det är synd o byta. Dessutom är det mitt gamla Lunarstorm-användarnamn från 90-talet... sånt kan man ju inte bara byta bort...
Kidder Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Supertequila säger: hahaha knappast... i så fall väljer jag nog mitt IRL-mellannamn, Shahryar (betyder kejsare). Nah, ST är så inarbetat nu så det är synd o byta. Dessutom är det mitt gamla Lunarstorm-användarnamn från 90-talet... sånt kan man ju inte bara byta bort... Daryoush tycker jag du ska heta.............
ulaf Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 fan vilken kung du måste varit på lunarstorm
KungKroon Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 ulaf säger: fan vilken kung du måste varit på lunarstorm ++ Går nog inte ens att föreställa sig
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 SuperTequila: Shahryar betyder f.ö. kung, inte kejsare.
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Supertequila säger: mm modiga men dumdistriga rackare... det var den här enfaldiga inställningen som gjorde att vi i princip utplånade hela rasen. hahah "vi". du vet att det av persien på den tiden finns ingenting kvar efter mussarna erövrade dom. dina ättlingar är inte
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 ulaf säger: fan vilken kung du måste varit på lunarstorm Hahaha,, Et tu, Brute? devalanteriel säger: Shahryar betyder f.ö. kung, inte kejsare. Nah, Shah betyder kung. Shahryar betyder kungarnas kung, eller kejsare. LinYuChun säger: hahah "vi". du vet att det av persien på den tiden finns ingenting kvar efter mussarna erövrade dom. .... låt oss drömma....
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Nej, du har fel. Shahanshah betyder kungarnas kung. Shahryar-i var en vanlig kungatitel. Kan du inte din antika persiska?
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 devalanteriel säger: Nej, du har fel. Shahanshah betyder kungarnas kung. Shahryar-i var en vanlig kungatitel. Kan du inte din antika persiska? kan du vara mer tönt?
Supertequila Postad 12 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 12 Augusti , 2010 devalanteriel säger: Nej, du har fel. Shahanshah betyder kungarnas kung. Shahryar-i var en vanlig kungatitel. Kan du inte din antika persiska? Shahanshah och Shahryar är likvärdiga imo. LinYuChun säger: burk-bild osv... btw, så är iran inte direkt burkalandet trots islamic republic. Kollade snabbt igenom lite facebook-bilder fr dagens iran o det ser mer ut typ som det här (det här är en arbetsplats, hemma kör folk utan slöja o sånt):
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Supertequila säger: Shahanshah och Shahryar är likvärdiga imo. btw, så är iran inte direkt burkalandet trots islamic republic. Kollade snabbt igenom lite facebook-bilder fr dagens iran o det ser mer ut typ som det här (det här är en arbetsplats, hemma kör folk utan slöja o sånt): aja fortfarande sandniggers
Amutu Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 hon med glasögon helt klart fuckable. Vildare tjejer i sängen än iran brudar får man leta efter imo.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Varför fick LinYuChun en varning när vi är i sandlådan?
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Memory säger: Varför fick LinYuChun en varning när vi är i sandlådan? Ni får hoppa på varandra rätt ordentligt i sandlådan, men i övrigt finns det fortfarande gränser.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Saint_Bjorn säger: Ni får hoppa på varandra rätt ordentligt i sandlådan, men i övrigt finns det fortfarande gränser. Okej, då tycker jag det är mycket konstigt att det här inlägget är ok http://pokerforum.nu/forum/1464338-post2.html
Saint_Bjorn Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Känner inte ST och jello, men jag tror att de älskar varann.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Okej, bra motivering där fittniggerbögarab!
devalanteriel Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 Jag har redan bett om ursäkt för att jag helt missade det inlägget i Sandlådan. När jag insåg det hade det gått ett par månader och då kändes det lite sent att dela ut en varning.
Memory Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 devalanteriel säger: Jag har redan bett om ursäkt för att jag helt missade det inlägget i Sandlådan. När jag insåg det hade det gått ett par månader och då kändes det lite sent att dela ut en varning. lol Saint_Bjorn postade redan på sidan två i den här dagboken.
LinYuChun Postad 12 Augusti , 2010 Rapport Postad 12 Augusti , 2010 och nu fick jag mitt inlägg borttaget som inte innehöll nån rasism öht. varför skriver moderatorer i sandlådan om ni inte tål påhopp?
Recommended Posts