Cmart Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Kan man ha konton på flera olika sidor inom nätverket ipoker? I så fall. Ska man behålla sitt nick eller ta ett nytt? Citera
henk1s Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Tror tom du måste ha olika på varje. Citera
Dalex Postad 7 Januari , 2008 Rapport Postad 7 Januari , 2008 Det är som henk1s sa, dvs du måste ha ett nytt per site. Citera
Cmart Postad 22 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2008 Har nu konto på olika sidor med olika nick men hur gör jag för att ha samma notes på mina olika nick? Är det omöjligt eller kan man länka olika nicks på nåt sätt? Citera
Peligroso Postad 22 Januari , 2008 Rapport Postad 22 Januari , 2008 Har nu konto på olika sidor med olika nick men hur gör jag för att ha samma notes på mina olika nick? Är det omöjligt eller kan man länka olika nicks på nåt sätt?Det var omöjligt senast jag kontaktade support angående det iaf., notesen sparas på de olika bolagens spelservrar på något sätt och det gick då inte att få ut dem. Citera
Recommended Posts