Gå till innehåll

The well: Emilio_15


emilio_15

Recommended Posts

Sulla,

 

Rätt meningslöst att basera ens MTT-skills på stats. Krävs så sjukt många turrar för att få ett utfall. Det bästa är nog helt enkelt att bli railad av flera duktiga spelare och sen kan de bedöma hur duktig man är.

 

Jag har railat Emil en hel del och kan säga att han är duktig :). Om han är topp 100 eller inte har jag inte en aning om men har svårt att tro att han inte skulle vara det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Med hyfsat många turrar (typ 1000st) ger statsen en hint om hur man spelar jo. Tycker bara det är konstigt att killen får den kredit han fått utan att i mitt tycke visat resultat.

 

Jag har INTE följt honom och vet därför inte hur duktig han är, men statsen är inte överdrivna i alla fall. Risken är väl ibland att man blir för avancerad i sitt spel vilket ibland snarare lurar en själv än fisken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med hyfsat många turrar (typ 1000st) ger statsen en hint om hur man spelar jo. Tycker bara det är konstigt att killen får den kredit han fått utan att i mitt tycke visat resultat.

 

Jag har INTE följt honom och vet därför inte hur duktig han är, men statsen är inte överdrivna i alla fall. Risken är väl ibland att man blir för avancerad i sitt spel vilket ibland snarare lurar en själv än fisken.

 

Men lol på dig, sug av viet_cong1 eller vad han nickar då. Säger inte att jag är nått jävla wonderkid, top100 i sverige är inte så extraordinärt på något sätt.

Känner mig dock inte underlägsen när jag kollar på Sheets/Bax filmer t.ex, tycker snarare att sheets gör en massa misstag.

Stats säger fanimig verkligen inte mycke imo.

Men du får gärna fortsätta ge kritik ! Lite tråkigt med "wow har du vunnit såpass och är så ung!! Betyder att du har varit proffz sen du var 14 eller ?! WOW!"

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När tar Leksand sm-guld igen? Bor du nära Leksand?

 

Innan mina sinnen blir för fuckedup för att kunna avnjuta det hoppas jag verkligen!

Nej typ 17mil dit, men har typ ett torp/stuga (vi blev utköpta av släktingar men får fortfarande vara där typ) 1.5mil därifrån, och har vart på hockeyskolan 5-6år.

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men lol på dig, sug av viet_cong1 eller vad han nickar då. Säger inte att jag är nått jävla wonderkid, top100 i sverige är inte så extraordinärt på något sätt.

Känner mig dock inte underlägsen när jag kollar på Sheets/Bax filmer t.ex, tycker snarare att sheets gör en massa misstag.

Stats säger fanimig verkligen inte mycke imo.

Men du får gärna fortsätta ge kritik ! Lite tråkigt med "wow har du vunnit såpass och är så ung!! Betyder att du har varit proffz sen du var 14 eller ?! WOW!"

 

;-)

 

Top 100 är väl rätt extraordinärt med tanke på att det är låt säga 10000 som lirar, att vara i topprocenten bör väl anses extraordinärt.

 

Att klonk inte är=skill är jag med på också, men ju fler turrar ju sannare blir ens resultat.

 

Sheet är skoj, det är sånt som de flesta lärt sig själva, tvivlar på att de hjälper annat än nybörjare alt de som ännu inte tänker. Mesta känns ganska basic.

 

Enda jag säger är att om du är top 100, lirat 700 turrar för relativt dyra inköp borde det finnas nån större klonk rent pengamässigt. Naturligvis är det inget krav för att vara top 100, tycker bara det lät konstigt att du blivit så hypad.

 

Att vara bra utan att visa resultat är väl ofta ett bevis på att man inte är så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med hyfsat många turrar (typ 1000st) ger statsen en hint om hur man spelar jo.

 

Jag har INTE följt honom och vet därför inte hur duktig han är, men statsen är inte överdrivna i alla fall.

 

Håller inte med, 1000 turrar säger inte särskilt mkt, speciellt inte i Emils fall då han ofta spelar billiga rebuys med jättestora startfält.

 

Tycker bara det är konstigt att killen får den kredit han fått utan att i mitt tycke visat resultat.

 

Alltså, har någon höjt upp honom till skyarna? Av de som har svarat i den här tråden så är nog jag den som har bäst koll på hans spel (förutom sorken kanske) och nej, han tillhör inte den absoluta värlseliten, men det är det heller inte någon som har sagt. Har haft många diskussioner med honom och har honom att tacka för många av mina framgångar. Detta låter som att jag försvarar min homeboy och det är väl iofs det jag gör men meningen var mest att påpeka att han förtjänar all cred han kan få.

 

Risken är väl ibland att man blir för avancerad i sitt spel vilket ibland snarare lurar en själv än fisken.

 

Detta håller jag med om men problemet för MTT-spelare är nog snarare att man analyserar för lite än för mkt. Iofs kan jag nog säga att Emil skulle må bra av att köra lite mer standardspel ibland :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag är rankad 99,91% på OPR på stars, är det "att inte visa resultat? :P

Håller med dock om att jag blivit lite hypad i denna tråden, troligtvis för att jag har varit trevlig och folk vill vara det tbx kanske.

Bara man inte är ointelligent och liiiiite seriös är det skitlätt att bli bra på donkaments.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klankar inte ner på dig, undrar bara vart de stora resultaten tagit vägen om ditt spel är grymt.

 

Men är nog rätt som tidigare nämnts att de kommentarer du fått har jag (miss)tolkat som hyllningar av en hypad fjortis. Du är helt säkert duktig.

 

mm, kan tänka mig att det sticker i mångas ögon hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...