emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 btw kraclob så ska du veta att jag inte tycker du är dålig, bara haft bättre resultat än du "förtjänat" och så...dom andra spelarna på listan hör ju alla till toppen här på forumet. EDIT: Toppen när det gäller MTTs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Först och främst måste jag bara säga att jag tycker du är ball som säger att du är oskuld, att du berättat om dina problem med att få upp den och att du käkar medicin mot svår acne. Inte en jävel på Internet skulle erkänna såna grejer. Om du inte levlar sönder nu förstås (man kan ju aldrig vara 100% säker). Hur som haver. Jag var 16 när jag förlora oskulden och jag hade fan inte hissat fullt segel då men det gick ändå. Och faktum är att varje gång du ska ha sex med en tjej som du tycker om så kommer det vara nervöst. Mer eller mindre. Och vilken kille har inte varit med om att inte få upp den? Herrejävlar, två gånger inom loppet av tre dagar - med samma tjej - sket det sig för mig en gång. Visst, jävligt full, men ändå. Pinsamt. Men jag skyller givetvis på henne som bara låg där som en fisk. Hur som helst. Du behöver kanske inte dra en runk mitt under dejten med tjejen, men kanske tidigare på dagen. Fast om ditt problem är att du inte får upp den så kan jag inte rekommendera att dra en runk innan givetvis då din kåthet kanske avtar och således din potens. Att du förmodligen kommer göra en snabb debut förstår nog tjejen till fullo och har du föds med gåvan att kunna få stånd direkt efter och köra igen så är ju det ett rätt bra vapen också. Känner du sen att du får prestationsångest så finns det ju alltid tunga och fingrar att stimulera med! Jävlar, jag känner verkligen att diskuteras för lite sexgrejer på Internet. Utöver alla macho-grejer förstås... Lycka till med pokern och med sexandet. Du är 16 och har ingen som helst anledning att oroa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Äh, oskuld när man är 16 är väl inget, inte precis så att jag är för ful eller störd för att få ligga Har ju typ tjej också hehe Och har egentligen inte sååå svår acne, men vill verkligen bli av med skiten. Ett steg på vägen som mönstermänniska Det med att inte då upp den däremot tog ju emot lite att säga men, . Bra inlägg i övrigt, ovanligt för att vara dig ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Att vara oskuld vi 16årsåldern är inget konstigt alls, utan snarare rätt standard för killar skulle jag tro (15-17). Grejen är att när du väl fått till det så gäller det att hålla igång hela tiden. Alla vet ju att om man inte (som singel) fått ligga på över 1 månad så blir man oskuld på nytt. Mitt senaste fulragg (hon var snygg men säger ändå fulragg om fulla tjejer) vart sjukt impad över att jag vart "oskuld", och tyckte det var sååå sött. Jag var så full så jag kommer knappt ihåg att jag kört "oskuldsgrejen" Så jag hade rätt svårt att hålla mig för skratt på morgonen när hon sa att hon hade tagit min oskuld, och såg sjukt nöjd ut gjorde hon med (= Jag håller på dig emilio! När du väl får till det, så blir du säkerligen värsta hingsten! GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Äh, oskuld när man är 16 är väl inget, inte precis så att jag är för ful eller störd för att få ligga Har ju typ tjej också hehe Och har egentligen inte sååå svår acne, men vill verkligen bli av med skiten. Ett steg på vägen som mönstermänniska Det med att inte då upp den däremot tog ju emot lite att säga men, . Bra inlägg i övrigt, ovanligt för att vara dig ;-) polare käka också medicin mot acne, var tvungen sluta dricka ett halvår. Fick bort det mesta, har lite ärr kvar men hindrar han inte för fem öre från att scoopa brud efter brud och dessa av yppersta kvalité. Så inget att bekymra sig över alls imo. Så mycket annat som kompenserar och dessutom överväger hårt en len pojkhy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Tack för stödet båda två! Håller praktist taget med fullt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Känner du sen att du får prestationsångest så finns det ju alltid tunga och fingrar att stimulera med! Ja givetvis, jag har bra pullfingrar, lååånga och babylena (verkligen jättelena, vet ingen annan killer i min ålder som har det:shock:) Hon säger att hon är nöjd iaf, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Hon säger att hon är nöjd iaf, hehe. Naivitet FTW!!! Tror det hade varit bättre om du haft "klittfingrar" snarare än "pullfingrar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Undrar om jag är den ende som inte fått svar på mina frågor? Alla frågor skulle besvaras med ärlighet, var det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Undrar om jag är den ende som inte fått svar på mina frågor? Alla frågor skulle besvaras med ärlighet, var det väl? Du har inte rätta knycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Du har inte rätta knycket... Mina frågor var lite för krassa och inte fulla av beundran. Det är väl där skon klämmer, men jag hoppas ändå att budskapet gick fram till den unge herrn i brunnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Mina frågor var lite för krassa och inte fulla av beundran. Det är väl där skon klämmer, men jag hoppas ändå att budskapet gick fram till den unge herrn i brunnen. Inte för att vara dryg mot dig men jag tror han vet att pokersajter/n kan frysa hans pengar anytime. Förmodligen därför han aldrig ger ut nick i offentligt forum sammanhang.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Mina frågor var lite för krassa och inte fulla av beundran. Det är väl där skon klämmer, men jag hoppas ändå att budskapet gick fram till den unge herrn i brunnen. Tog illa upp av "Hur länge har du spelat på Pokerstars" Kändes som du bara försökte luska fram grejer så du kan sätta dit mig, det andra visste jag redan givetvis om hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Naivitet FTW!!! Tror det hade varit bättre om du haft "klittfingrar" snarare än "pullfingrar" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marre_S Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 ? Tjejer brukar uppskatta att man masserar deras klitoris betydligt mer än när man pullar dom. Pullar är egentligen nånting man bara gör i tonåren Kolla upp var hennes klitta sitter och ge henne en omgång med tungan så borde hon bli nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Tjejer brukar uppskatta att man masserar deras klitoris betydligt mer än när man pullar dom. Pullar är egentligen nånting man bara gör i tonåren Kolla upp var hennes klitta sitter och ge henne en omgång med tungan så borde hon bli nöjd. En kombination är annars uppskattat många gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Tjejer brukar uppskatta att man masserar deras klitoris betydligt mer än när man pullar dom. Pullar är egentligen nånting man bara gör i tonåren Kolla upp var hennes klitta sitter och ge henne en omgång med tungan så borde hon bli nöjd. Ja lol det vet/har jag väl, men vadfan är klittfingrar och varför skulle hon ljuga när hon är överärlig om allt annat . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 En kombination är annars uppskattat många gånger.. mm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Mina frågor var lite för krassa och inte fulla av beundran. Det är väl där skon klämmer, men jag hoppas ändå att budskapet gick fram till den unge herrn i brunnen. "den unge herrn i brunnen" låter som en surkärring på 60+ som bara är ute efter att sätta dit mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 "den unge herrn i brunnen" låter som en surkärring på 60+ som bara är ute efter att sätta dit mig Du är lite väl paranoid tycker jag det känns som, okej att han är lite små dryg för svaret på frågorna är väl inte direkt jätteviktiga för honom,förmodligen, snarare att du har läst dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Colderose Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Tog illa upp av "Hur länge har du spelat på Pokerstars" Kändes som du bara försökte luska fram grejer så du kan sätta dit mig, det andra visste jag redan givetvis om hehe. Om du tog illa upp, så är det helt OK faktiskt. Då skakade jag om dig lite i alla fall. Jag tycker nämligen inte att poker för de summor som du spelar om är någonting för sextonåringar att ge sig in i. Du ska inte spela onlinepoker för riktiga pengar överhuvudtaget. Du är ett barn och är rätt naiv, oavsett om du själv tycker att du är "mogen och smart för din ålder". Det gör dig inte äldre för det. Sen kanske du är en bra pokerspelare, vilket jag inte har någon egentlig uppfattning om, men det är som sagt inte avgörande i sammanhanget. Koncentrera dig på skolan och se till att få en utbildning i stället för att sitta vid datorn och spela dig asocial och riskera ett uppenbart spelberoende vid så unga år. Det är inget bra liv för dig. Du har ett par år till innan du är färdigväxt så att säga. Ta det här nu på rätt sätt, som ett mycket gott råd från en som har några fler år av erfarenhet av livet i såväl medgång som motgång. Att jag inte ställer upp på övriga hyllningskörer här får du (och alla andra) tyvärr ta. Jag har all rätt i världen att säga vad jag tycker när jag ser underåriga ge sig in i en så pass osäker och riskbetonad bransch som spelbranschen, dessutom med att skapa pokerkonton utifrån falska uppgifter (vilket du måste ha gjort). Du bryter mot elementär avtalsrätt och jag undrar om du verkligen är medveten om vad du gör? Är det OK att bryta mot regler och avtal och lämna falska uppgifter bara för att det passar en? Nej, självfallet inte. Gör du det ute i samhället så råkar du illa ut. Jag ber att du ska tänka dig för. Det här inlägget är lika mycket menat för andra underåriga pokerspelare som för dig. Jag hoppas att de andra också läser det. I övrigt är det beklämmande att ingen annan än jag har reagerat på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 En kombination är annars uppskattat många gånger.. qft. emilio lyssna på deku's råd istället... sitter du och trycker på knappen i flera minuter kommer hon få både ont och bli frusterad. kombination är som sagt tricket. och inte så hårt "pullar är något man bara gör i tonåren" lol! isåfall har jag gjort fel i flera år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 9 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 qft. emilio lyssna på deku's råd istället... sitter du och trycker på knappen i flera minuter kommer hon få både ont och bli frusterad. kombination är som sagt tricket. och inte så hårt "pullar är något man bara gör i tonåren" lol! isåfall har jag gjort fel i flera år Hon vill hårdare HEHE, bara för din brud vill en sak så är det inte lika för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Om du tog illa upp, så är det helt OK faktiskt. Då skakade jag om dig lite i alla fall. Jag tycker nämligen inte att poker för de summor som du spelar om är någonting för sextonåringar att ge sig in i. Du ska inte spela onlinepoker för riktiga pengar överhuvudtaget. Du är ett barn och är rätt naiv, oavsett om du själv tycker att du är "mogen och smart för din ålder". Det gör dig inte äldre för det. Sen kanske du är en bra pokerspelare, vilket jag inte har någon egentlig uppfattning om, men det är som sagt inte avgörande i sammanhanget. Koncentrera dig på skolan och se till att få en utbildning i stället för att sitta vid datorn och spela dig asocial och riskera ett uppenbart spelberoende vid så unga år. Det är inget bra liv för dig. Du har ett par år till innan du är färdigväxt så att säga. Ta det här nu på rätt sätt, som ett mycket gott råd från en som har några fler år av erfarenhet av livet i såväl medgång som motgång. Att jag inte ställer upp på övriga hyllningskörer här får du (och alla andra) tyvärr ta. Jag har all rätt i världen att säga vad jag tycker när jag ser underåriga ge sig in i en så pass osäker och riskbetonad bransch som spelbranschen, dessutom med att skapa pokerkonton utifrån falska uppgifter (vilket du måste ha gjort). Du bryter mot elementär avtalsrätt och jag undrar om du verkligen är medveten om vad du gör? Är det OK att bryta mot regler och avtal och lämna falska uppgifter bara för att det passar en? Nej, självfallet inte. Gör du det ute i samhället så råkar du illa ut. Jag ber att du ska tänka dig för. Det här inlägget är lika mycket menat för andra underåriga pokerspelare som för dig. Jag hoppas att de andra också läser det. I övrigt är det beklämmande att ingen annan än jag har reagerat på detta. Du har en poäng och ditt inlägg är bra. Hoppas Emilio försöker ta till sig det så obejktivt han kan. Förstår dock att det är svårt och något man inte vill göra när man som liten (även fast man aldrig själv tycker att man är liten oavsett ålder) tjänar bra med pengar och får självhävdelse genom att se att man är bra på något. Jag tycker dock inte du ska sluta spela, dels för jag tror pokern faktiskt kan ge dig flera positiva egenskaper som du kan ta med dig senare i livet och dels för att jag tror att du är mognare än andra personer i din ålder. Dels hur du skriver, uppför dig, hanterar din BR osv. Dock får man en smäll i ansiktet när man ser din bild som du uploadade - där påminns man ganska snabbt om att du är liten, faktiskt ett barn. Vet att det inte är så kul att höra men ta inte illa upp, försök läs det här objektivt, precis som Colderose's inlägg. Skriver ju faktiskt nästan enbart positiva saker. Saker som disciplin, analytisk förmåga och andra egenskaper man behöver som pokerspelare är saker du kommer ha användning av. Dock kommer du; om du inte redan har det, få en väldigt skev syn på pengar. Vilket jag inte tror är nyttigt överhuvudtaget. Värsta av alla scenarion är om det skulle gå väldigt dåligt för dig och du skulle förlora hela din BR. Tror en sådan smäll i unga år tar mycket hårdare än vad det skulle göra för t.e.x. mig som har utbildning och jobb men tjänar en hel del extrapengar vid sidan om pga. av pokern. Brukar faktiskt inte skriva så här långa, seriösa och välmenande inlägg på PF. Detta för att de aldrig tas emot speciellt seriöst och jag egentligen inte har någon personlig anknytning till nästan ngn som skriver här. Men du verkar vara en trevlig och sympatiskt ung kille, samtidigt som Colderose's inlägg fick mig att reagera. Om du klarar av att hantera skolan (uppenbart viktigt med bra betyg ifall man vill studera vidare sen, det är faktiskt inte så kul eller enkelt att sätta sig i en äcklig komvuxsal med massa inkompetena 30åringar och försöka plugga upp betyg när man ångrar sina unga dar). Sköt skolan och minst lika viktigt sköt din sociala umgängeskrets, det är där du utvecklas, speciellt i din ålder. Det är en underbar tid i ditt liv och slösa inte bort den framför enbart en dator. Det kommer du garanterat ångra, oavsett pengar du drar in. Klarar du detta så tycker jag du kan fortsätta spela, du verkar medveten om vad du håller på med trots din ålder. Good luck. Ps: Med tjejerna också. Och appropå det, det är inte så svårt, du kan utan att vara orolig om du skulle vilja - fejka att du haft sex med en tjej innan. Inte en jävla brud skulle märka något om du låtsas som att du vet vad du gör. Du förstår när du väl är där, håll ögonkontakt och lyssna på signaler så är du hemma Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 9 Januari , 2008 Rapport Share Postad 9 Januari , 2008 Hon vill hårdare HEHE, bara för din brud vill en sak så är det inte lika för alla. OK. Intressant, postade precis världens längsta tråd till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts