Playboy Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Var ett riktigt bra tag sen jag var inne på PF och nu när jag är tillbaks ser jag att Hjort är avstängd. Hur kommer det sig? Finns det någon smaskig anekdot kring det hela? Citera
Kidder Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Var ett riktigt bra tag sen jag var inne på PF och nu när jag är tillbaks ser jag att Hjort är avstängd. Hur kommer det sig? Finns det någon smaskig anekdot kring det hela? Finns redan nån tråd på det hela, orkar inte leta upp den till dig. Men inget smaskigt, mer på egen begäran typ. Citera
Snusarn Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Egen begäran blandat med några smutsiga kommentarer om jag inte missminner mig helt. Citera
DinJävlaKyckling Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Note to self: Läs aldrig någonsin något på PF.nu igen. yo Försöker du vara rolig, eller är du bara en fitta? Citera
lfx Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Se http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/43009-slaepp-pa-hjort-igen.html Citera
Recommended Posts