Nidson Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 eller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 vem är ens den undre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Inte ens nåt snack om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Med största sannorlikhet någon annan än de två. Kan man verkligen räkna med en som förlorade sitt modersmål lika snabbt som han flög över fiskdammen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Jag bara undrar: hur fick du idén till tråden och hur kom du på just dessa två herrar som enda kandidater? Kommer faktiskt inte på någon svensk man som jag spontant tänker på som stilig. Har iofs inte lyckats frammana ens en gnutta homoerotiska tankar, men det borde gå att komma på nån ändå. George Clooney är ju stilig. Christer Sjögren och Ragnar Dahl-x är inte riktigt i samma liga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FreePlopp Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Bara att välja; Filip; Lössläppt singel. Fredrik; Stadgad familjefar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Allvarligt talat... Jag såg titeln Sveriges stiligaste karl och möttes av Christer Sjögren och Ragnar Dahlberg! Jag skrattade högt ... Humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Med största sannorlikhet någon annan än de två. Kan man verkligen räkna med en som förlorade sitt modersmål lika snabbt som han flög över fiskdammen? Har man den utstrålningen så spelar uttalet mig ingen som helst roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Filip; Lössläppt singel. Fredrik; Stadgad familjefar Hittar inte exakta definitionen, men med stilig menar iaf jag någon som är stolt, rakryggad, elegant, välklädd och etikettsmässig (inte nödvändigtsvis snygg...nämnda faktorer kan iaf uppväga en del utseendemässiga skavanker). Ett par jönsar som käkar bitar av egna skinkan platsar inte riktigt. Skulle nog t o m våga hävda att de är raka motsatsen. Trots tweed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Jag bara undrar: hur fick du idén till tråden och hur kom du på just dessa två herrar som enda kandidater? Well, det är ju fredag och allvarligt talat tror jag att båda Christer och Ragnar skulle hamna rätt långt upp vid en folkomröstning. Visst, det kan hända att jag missat nån, men varken Dolphan eller F&F tycker jag kan klassas om stiliga på samma sätt som mina kandidater. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 4 Januari , 2008 Rapport Share Postad 4 Januari , 2008 Hur kan inte Ola vara ett alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Hur kan inte Ola vara ett alternativ? Det sjuka var att jag tänkte på honom, men kom fram till att det var för billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snej Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 http://skifs.se/htmlfiles/bilder_barabjorn.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Vore kul med en omröstning vem som är den stiligaste pokerprofilen av Ola och Glimne (finns inga andra alternativ, ldo). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Jag röstar på CowboyNeal (halvobskyr datanissereferens). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Jag har sett Ragnar Dahlberg live! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Moto Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Bra tråd För det är ju en grym skillnad på "stilig" och "snygg" eller "sexig". Känns som att Christer Sjögren ligger bra till. Personligen tycker jag att när Lars Berghagen drar på smilbanden, precis sådär som bara han kan, och skrockar ett härligt skratt - ja, då är han strålande stilig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
green__ Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Thorsten, the one and only. Inget snack om saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Rickard Sjöberg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts