Logomania Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag spelar 6 bord och upplever att jag förlorade mycket pengar på everests tekniska problem igår. Jag skulle calla en liten all-in bet i en jättepot med den bästa handen men blir uttajmad. Likande situationer uppstod vid ett flertal tillfällen. Jag anser att everest ska betala tillbaka åtminstone mina förluster. Jag kräver inte ens att de betalar tillbaka det jag skulle ha vunnit på händerna. Dessutom blev jag tiltad och började spela allmänt dåligt. Jag har spelat på everest sedan de startade och anser att jag har rätt till kompensation för deras inkompetens. Löser inte everest detta kommer jag sluta spela där och uppmanar alla andra att göra det samma!! Citera
kravmärkt Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 det är inte ditt internet som spökar då? Citera
LuckyStar5.1 Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Jag har klagat på liknande saker på flera olika siter och det verkar lite som att det beror på vart du spelar och antagligen hur bra kund du är ! PP för några år sedan var väldigt bra ! ...spelar på ett väldigt litet nätverk idag och få bra kompensation när jag skickar liknande problem med hh-nummer och får alltid bra kompensation. Annars så har jag haft liknande problem på UB och inte fått någon hjälp ...inte ens svar ! Man har givetvis inga rättigheter utan det handla om vilken policy siten har eller/och hur "värdefull" du är för bolaget. Citera
Logomania Postad 4 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2008 det är inte ditt internet som spökar då? Alla blev nedkopplade serverproblem påstår de!! Citera
EverestPoker Postad 4 Januari , 2008 Rapport Postad 4 Januari , 2008 Everest Poker hade tillfälligt tekniska problem under onsdagen och torsdagen. Vi ber om ursäkt för detta! Vi har nu rättat till det som orsaka dessa störningar. Om någon spelare anser sig ha förlorat pengar p g a detta ber jag att ni kontaktar Everest Pokers spelarsupport. Citera
Logomania Postad 5 Januari , 2008 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2008 Inte tillräckligt men ändå! Stort!! Citera
Pastafazool Postad 5 Januari , 2008 Rapport Postad 5 Januari , 2008 Inte tillräckligt men ändå! Stort!! Fick också kompensation för 10K garre. Kul att de bryr sig och ersätter. Men den viktiga frågan är nog; vågar man spela kvar där? Ok det är nog en överdrift, men vågar man spela där de kommande dagarna? Att klienten kraschar om och om igen sabbar inte bara allt man jobbat för; tableimage, "sökandet" efter ett bra bord, hitta en firre med bra stack... utan den påverkar även ens spel. Support skrev att de löst allt och att det inte kommer hända igen(vilket de även skrev första gången). Får hoppas att de verkligen menar det den här gången. Citera
MoGGe_ Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Everest Poker hade tillfälligt tekniska problem under onsdagen och torsdagen. Vi ber om ursäkt för detta! Vi har nu rättat till det som orsaka dessa störningar. Om någon spelare anser sig ha förlorat pengar p g a detta ber jag att ni kontaktar Everest Pokers spelarsupport. jag spelade finalbord och åkte ut sist när jag låg bra till, Pga frånkopplingarna. Jag har även skickat in till supporten och dom svarade att jag skulle skicka in ID på turneringarna. Jag skickade in ID på dom 6 turneringarna jag spelade. 2 Gånger! men dom verkar inte vilja svara. Dom kan faktiskt iaf svara när man skriver till dom. men jag lämnar nog sidan. tack hej Citera
sunray Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 jag spelade finalbord och åkte ut sist Det var väl bra det? då vann du ju! Citera
miata91 Postad 6 Januari , 2008 Rapport Postad 6 Januari , 2008 Det var väl bra det? då vann du ju! 2:a bör han väl blivit dock, vinnaren åker ju inte ut. Citera
Recommended Posts