RiverKlonk Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Gg! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssj Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Typ som mig då Får se till att jag kommer tvåa i alla så löser det sig nog Kom förresten 2a i $55 1r1ao nu. Spelade mot en maniac HU och var helt kort- och träffdöd. Inte speciellt mycket att göra. Sista handen CRAI jag med färgdrag och han blixtsynar med stegdrag. Båda missar och han tar det på highcard. Hur mycket vann du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Hur mycket vann du? Typ $750 för 7 platsen och $2600 för andraplatsen. Inte några stora pengar men räddade mig från back iallafall =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 hmmf du slog ut mig ur $50 1r1ao igår, det var inte speciellt snällt. kul att se att du fick en fin placering iaf:-) har förresten missat totalt att du gick och vann million för ett tag sedan, stort grattis till det! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Sunday Million närmar sig.......... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 1 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 hmmf du slog ut mig ur $50 1r1ao igår, det var inte speciellt snällt. kul att se att du fick en fin placering iaf:-) har förresten missat totalt att du gick och vann million för ett tag sedan, stort grattis till det! Hoho, det måste ha varit det fiskigaste finalbordet jag har spelat i år Jag drog antagligen ut dig, right? Sorry isåfall. Tackar =) Ska försöka göra om det Sunday Million närmar sig.......... Japp. Det går som vanligt massor med fina turneringar imorgon Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Ikväll och i natt blir det att bota baksmällan med MASSOR av turneringar och framför allt klonkar Jag börjar antagligen spela kl 17:50 och fortsätter att regga mig till turnerningar fram till 2-3 tiden. Allt på alla nätverk =) Det går dessutom en lite speciell turnering, $1580 inköp med $2m garanterat på vissa iPokersajter. Jag har tyvärr problem med att logga in på NoIQ men ska försöka lösa det. Om jag orkar lägger jag upp en lista på massa turneringar som jag ska spela så att det blir lättare att hålla reda på registration och tider. EDIT: Fick NoIQ att fungera nu =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Haha. Jag tycker det är RIKTIGT sjukt att vara turneringsspelare. Det kan inte kännasbra att punga ut $1580 på en turre? Iofs.. Har man klonkat hem $200k så har man råd, men ändå.. Hur känns det att regga sig till en dyr tour (typ sunday million) och sedan åka ut tidigt? Jag hade seriöst börjat gråta Hoppas det går bra ikväll! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Hur känns det att regga sig till en dyr tour (typ sunday million) och sedan åka ut tidigt? Jag hade seriöst börjat gråta Tjejer... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Sunday Million närmar sig.......... Skönt inlägg. Punkterna gör det så mkt djupare imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Skönt inlägg. Punkterna gör det så mkt djupare imo. tänkte dra till med en punkt till, men hade vettigare saker för mig så jag klickade på skicka svar direkt.. bra va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Haha. Jag tycker det är RIKTIGT sjukt att vara turneringsspelare. Det kan inte kännasbra att punga ut $1580 på en turre? Iofs.. Har man klonkat hem $200k så har man råd, men ändå.. Hur känns det att regga sig till en dyr tour (typ sunday million) och sedan åka ut tidigt? Jag hade seriöst börjat gråta Hoppas det går bra ikväll! Njaeä, inte vet jag om det känns så bra. När man ser förstapriset känns det desto bättre. $1580 är ju inte ens det dyraste jag har spelat, FTOPS 2 dagars event för $2620 var dyrare. Att åka ut tidigt är förstås jobbigt. Jag lirar iofs såpass många så att det alltid finns någon turnering som jag går bra i. Kostar turneringen över $500 känns det nog lite att åka ut men under det så känns det inte speciellt mycket. Med tanke på mitt skott i fredags på NL$5000 HU där jag förlorade $5000 första handen så känns ju $1580 lindrigt. Slutade spela på NL$5k efter den handen och testade ett NL2k 6-max bord där jag tog upp mitt inköp på $2000 till $6700 och därmed slutade sessionen bara -$300. Tjejer... Hehe Skönt inlägg. Punkterna gör det så mkt djupare imo. Äh, det är bara skoj med folk som skriver =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Hur torskade du 10k-potten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Hur känns det egentligen att omsätta så stora summor pengar? Ni som spelar högt.. Tänker ni på att ni spelar om mycket pengar eller försöker ni att tänka på antal BBs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Hur torskade du 10k-potten? Potten blev rätt stor pre. Jag floppar drag och tror inte att han är speciellt stark på flopp. Han förbättrar turn och tyvärr semibluffar jag all in där. River var blank. Jag har försökt glömma handen men tror typ att min spel är +-0 EV in the long run. Egentligen ångrar jag väl inte mitt spel. Hur känns det egentligen att omsätta så stora summor pengar? Ni som spelar högt.. Tänker ni på att ni spelar om mycket pengar eller försöker ni att tänka på antal BBs? Man får försöka att tänka som Shanin "Det är bara siffror på skärmen. Ibland går dom upp och ibland går dom ner." Ibland tänker jag på pengarna men oftast tänker jag på vad som är +EV och -EV. Det är väl inget fel att tänka i big blinds men jag gör oftast inte det i slutresultatet. Tex, jag tänker att jag är $4k ner istället för 400 big blinds om jag spelar NL1k. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Någon måste ha tagit bort rungood riggen från mitt konto på Ongame. Big deal: Blinds 25-50. UTG limpar, UTG+1 slår upp till 200 och jag hittar AA som UTG+2. Väljer att bara syna eftersom bordet har varit rätt aggresivt och chansen att någon försöker squeeza är rätt stor. Fold fram till CO som ställer in för 1,2k och UTG+1 pushar för 2k totalt. NÖTLÄGE! Jag blixtsynar förstås och UTG+1 viker upp JJ men är slagen av både mig och CO som hade hittat QQ. Floppen kommer tre låga spader och jag jublar eftersom jag har spader A. Turn är blank men tyvärr är river en retlig röd dam. Nåja, 3,6k kvar vilket är strax över avarage. Just nu är det förresten 10 turneringar i gång utspritt över 4 klienter. Jobbiga Party har inte miniview och därför blir det lite overap. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Gl ikväll! Jag kommer troligtvis raila dig om du närmar dig ITM och finalbord och så, så skriv gärna här! (eller i söndagstråden..). Ongame är ju på det sättet. Jag spelade en "stor" turre för mig (10k), 350 startande, närmare mig pengarna. Hittar QQ och får in allt pre mot JJ. Här kommer mitt fantastiska motriggssjälvförtrående fram (då jag nyss fick in AA mot KK pre i cashgame o den härliga kungen kom, samma med AA mot TT, med T direkt på floppen). Och jajjemän; självklart turnar han en J och jag åker.. Så vem vet, kanske har lite medrigg jag kan skicka över när det börjar bli intressant. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 7 av 47 i Big Deal. Redan ITM och hoppas på storklonk =) Min första ITM i kväll, så det är kanske inte så starkt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 7 av 47 i Big Deal. Redan ITM och hoppas på storklonk =)Min första ITM i kväll, så det är kanske inte så starkt. Tungt i AA-handen, hitta en exakt likadan själv ikväll. Klonka BD nu, på tiden! gl! /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Härligt! Japp, dags för storklonk, var för längesen nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Härligt! Japp, dags för storklonk, var för längesen nu. Tungt i AA-handen, hitta en exakt likadan själv ikväll. Klonka BD nu, på tiden! gl! /SK Jobbar på det Folk är ju otroligt tajta! Det är ju noll resteals om du jämför med Stars 100r. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Lirar du aldrig på ladbrokes rebonius? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Wii =) Dubblade i $2m på iPoker efter att jag spelade en hand skitbra när lyckades med en snygg valuebet, en perfekt turncheck och en grym syn i. *skryt * =) 8 av 14 i Big Deal förresten Hoppas på top 3 där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 2 Mars , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Lirar du aldrig på ladbrokes rebonius? Jag har inget konto där. Borde jag skaffa? Har dom någon bra söndagsturnering eller bra vardagsturneringar att locka med ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedDevil Postad 2 Mars , 2008 Rapport Share Postad 2 Mars , 2008 Wii =) Dubblade i $2m på iPoker efter att jag spelade en hand skitbra när lyckades med en snygg valuebet, en perfekt turncheck och en grym syn i. *skryt * =) 8 av 14 i Big Deal förresten Hoppas på top 3 där. Vad nickar du i big deal? Tänkte raila lite medan jag spelar min 5 dollars Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts