Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 haha ja klister är riktigt rolig! =) jag var inte med i det "gänget" direkt. Jag å watoz åkte själva och träffade klister å co där och festade en hel del med dom.. riktigt roliga snubbar. minns dock inte om jag snackade nånting med dig.. satt på samma bord som dig en gång iaf.. aja gl net. Klister har fått för sig att jag är killen som vet var alla horor finns så fort vi är ngnstans. Frågat mig några gånger i vegas. När man inte vet så tror han även jag försöker hustla honom och villl hålla det hemligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 25 Juli , 2009 Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 var ett tag sen med tyckte att che guevara var en intressant person Tycker du inte han är intressant längre? Andersson har skrivit några bra böcker om Che,har du läst dom? Gillar du min avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 25 Juli , 2009 Rapport Share Postad 25 Juli , 2009 Tycker du inte han är intressant längre?Andersson har skrivit några bra böcker om Che,har du läst dom? Gillar du min avatar? Jag har, och dom e nutsssss... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts