Gå till innehåll

The Well - Che


Che

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Top 7 tvserier?

 

Kommer säkert missa ngn nu. Kör vad jag kommer på samt kollar vad jag har på datorn.

 

OZ

Heroes

family guy - american dad (samma sak så får en plats bara)

24

Rome

 

Prison break

Lost (första säsongen av båda iallefall, börjar blekna ordentligt)

Friday night elelr vad det heter, football serien.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en sån sjukt stor scam det där. Samlar just nu poäng så jag kan köpa obg med lotter för att öka min % för att få vinna en gång bara. Har en vän som gör samma sak.

 

Din % att vinna ökar väl inte för att du satsar x lotter i ett och samma lotteri istället för 1 lott i x olika lotterier. Förutsatt att antalet lotter du inte har i lotteriet inte påverkas av ditt megaköp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din % att vinna ökar väl inte för att du satsar x lotter i ett och samma lotteri istället för 1 lott i x olika lotterier. Förutsatt att antalet lotter du inte har i lotteriet inte påverkas av ditt megaköp?

 

om jag har 97% av alla lotter känns det som chansen är större. Är en sista desperat chans. Förstör inte mina förhoppningar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om jag har 97% av alla lotter känns det som chansen är större. Är en sista desperat chans. Förstör inte mina förhoppningar :)

 

Pajas. Jag hoppas att du inte är seriös om du tror att det ökar dina chanser (såvida du inte garanterar dig en vinst genom att antalet vinster är > 3%, vilket antagligen inte är fallet). Förvånar mig att man kan vara så dålig på matte/logik och ändå spela 25/50.

 

Å andra sidan minskar det inte heller dina chanser att vinna, så det går väl på ett ut minsstänker jag. Du minskar variansen dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pajas. Jag hoppas att du inte är seriös om du tror att det ökar dina chanser (såvida du inte garanterar dig en vinst genom att antalet vinster är > 3%, vilket antagligen inte är fallet). Förvånar mig att man kan vara så dålig på matte/logik och ändå spela 25/50.

 

Å andra sidan minskar det inte heller dina chanser att vinna, så det går väl på ett ut minsstänker jag. Du minskar variansen dock.

 

Är du dum?? Klart det är större chans att vinna just den lottning om man har 97% av lotterna än om man har 1% av lotterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du uppväxt i Linköping eller har du flyttat dit senare?

Vad tycker du om staden?

Vad har du för utbildning?

Hur många poäng hade du när du gick ut högstadiet? Vilket snitt efter gymnasiet?

Om du inte skulle livnära dig på poker, vad för yrke skulle du vilja ha?

Finns det någon, isf vem, på pf som har edge mot dig på HU PLO?

Varför tog det slut med din flickvän? Hur länge var ni tillsammans?

Hur gammal är du?

Hur mycket pengar skulle jag behöva erbjuda dig för att coacha mig en timme?

Varit kåt på en man? Hånglat med en man? Haft sex med en man?

Vad tycker du om pridefestivalen i sthlm?

Vad tycker du om homosexuella i allmänhet?

Har du någon nära vän som är homosexuell?

Testat några droger? Vilka? Omdömmen?

Vilka andra pokerforum hänger du på?

Intressen utanför pokern?

Världens bästa låt?

Hur länge till planerar du att leva på pokern?

 

Uppväxt här. Har familj här och vänner vilket alltid är värmande, gillar inte staden för mkt i övrigt trots det har sin charm.

Knappt ingen utbildning. Blev spelförstörd för tidigt samt sk "skoltrött" i väldigt tidig ålder.

Aldrig haft ett drömyrke. Köpa och renovera hus eventeullt.

Känner inte till alla på pf som spelar plo. Shahin när han hade sin storform skulle vara intressant att ha spelat mot. Vi är dock vänner så vi spelade aldrig mot varandra då. Dagens läge kan jag inte komma på ngn men kan ha mkt fel.

Vi var bara tillsammans ett år men då vi levde ihop 24/7 och ingen av oss hade riktiga jobb så är det en hel del tid man umgicks. Kanske där det gick fel också. Svårt att säga exakt. Är lite mera av en break just nu kanske då vi ska ses i feb/mars igen.

23 år, 24 om 2 dagar.

Ingen kåthet på män. Kysst ngn gång när man var liten och full. inget sex, fått förslag om det dock.

Ingen större koll på pridefestivalen men får gärna hållas för min del.

Inga problem med homosexuella de är människor som alla andra. Blir obekväm när de flörtar på mig då jag inte är intresserad.

Ingen nära vän men flertalet bekanta.

Testat en del droger. Gillar en del av dem, andra inte.

2+2 bara. Känner inte till så många andra.

Är inte inbiten i ngt speciellt intresse, varierar vad jag fyller mina dagar med.

Kommer inte på ngn låt just nu. Favoritlåter varierar sjukt mkt.

Vet ej. Jag är ganska sugen på att köpa ngt företag relativt snart. Håller på och kollar på lite projekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du dum?? Klart det är större chans att vinna just den lottning om man har 97% av lotterna än om man har 1% av lotterna.

 

Tack för påhoppet, din mamma är också söt.

Det gällde att maximera chansen att vinna på ett neteller lotteri. Vilket av dem är irrelevant. Om man sprider ut lotterna på flera lotterier eller inte spelar absolut ingen roll, han kommer ändå ha samma antal lotter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppväxt här. Har familj här och vänner vilket alltid är värmande, gillar inte staden för mkt i övrigt trots det har sin charm.

Knappt ingen utbildning. Blev spelförstörd för tidigt samt sk "skoltrött" i väldigt tidig ålder.

Aldrig haft ett drömyrke. Köpa och renovera hus eventeullt.

Känner inte till alla på pf som spelar plo. Shahin när han hade sin storform skulle vara intressant att ha spelat mot. Vi är dock vänner så vi spelade aldrig mot varandra då. Dagens läge kan jag inte komma på ngn men kan ha mkt fel.

Vi var bara tillsammans ett år men då vi levde ihop 24/7 och ingen av oss hade riktiga jobb så är det en hel del tid man umgicks. Kanske där det gick fel också. Svårt att säga exakt. Är lite mera av en break just nu kanske då vi ska ses i feb/mars igen.

23 år, 24 om 2 dagar.

Ingen kåthet på män. Kysst ngn gång när man var liten och full. inget sex, fått förslag om det dock.

Ingen större koll på pridefestivalen men får gärna hållas för min del.

Inga problem med homosexuella de är människor som alla andra. Blir obekväm när de flörtar på mig då jag inte är intresserad.

Ingen nära vän men flertalet bekanta.

Testat en del droger. Gillar en del av dem, andra inte.

2+2 bara. Känner inte till så många andra.

Är inte inbiten i ngt speciellt intresse, varierar vad jag fyller mina dagar med.

Kommer inte på ngn låt just nu. Favoritlåter varierar sjukt mkt.

Vet ej. Jag är ganska sugen på att köpa ngt företag relativt snart. Håller på och kollar på lite projekt.

 

Du spelade poker istället för jobb. Vad gjorde hon?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för påhoppet, din mamma är också söt.

Det gällde att maximera chansen att vinna på ett neteller lotteri. Vilket av dem är irrelevant. Om man sprider ut lotterna på flera lotterier eller inte spelar absolut ingen roll, han kommer ändå ha samma antal lotter.

 

problemet är att en människa inte lever i 200-300 000 månader. alltså kan man inte köpa en lott varje gång.

 

men det va bra att du fick använding för din gymnasie kompetens i sannolikhets lära iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HU lr SH? % fördelning om du lirar bägge delarna.

 

Nämn 5 online nick som du haft svårt för av olika anledningar genom din karriär.

 

Bästa spelet du gjort senaste veckan.

 

Sämsta?

 

Största backdagen?

 

dito + dag.

 

Hur mycket live lirade du i LV, vilka nivåer etc?

 

 

OT: Tråkigt o höra om flickan din, trodde det vankades äktenskap o greja.

 

tjing

 

Gillar 3-6 handat mest. HU är bara kul med plo. 10% hu kanske. Aldrig stött på spelare jag minns att ajg haft extremt svårt för. Tror det händer oftare om man spelar reguljärt på en site eller mkt hu vilket är inget jag gör.

Knappt spelat denna vecka. Svårt att minnas det bästa då beats är det man minns antar jag. Samt hur definerar man det bästa?

Sämsta. Många såna. Hade en 20k pott på 25 50 där jag stoppar in med bottenpar, flushdrag trots jagtror jag kommer få syn. Kanske inte jättekallt men gillar inte stora potter där jag går emot mina reads.

Minus är runt 35k back. Hu mot william det mesta så inget speciellt. Haft många mer buy ins minusdagar dock. Plus är 60k tror jag.

Lirade mest 25 25 50 plo under wsop sen var det enda 10 20tx samt 25 50 när det var igång. Blev ca 2 dagar i veckan efter wsop och kanske 5 under wsop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

problemet är att en människa inte lever i 200-300 000 månader. alltså kan man inte köpa en lott varje gång.

 

men det va bra att du fick använding för din gymnasie kompetens i sannolikhets lära iaf.

 

Då kan man köpa 10 lotter i varje lotteri istället för en som jag tidigare föreslog. You get the point.

 

Sluta göra bort dig mera genom att märka ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pajas. Jag hoppas att du inte är seriös om du tror att det ökar dina chanser (såvida du inte garanterar dig en vinst genom att antalet vinster är > 3%, vilket antagligen inte är fallet). Förvånar mig att man kan vara så dålig på matte/logik och ändå spela 25/50.

 

Å andra sidan minskar det inte heller dina chanser att vinna, så det går väl på ett ut minsstänker jag. Du minskar variansen dock.

 

 

du har rätt, jag har fel.

var lite humor i det hela. Gillar inte heller vänta ut variansen utan en gång ha en riktigt stor chans istället för att sprida ut det. Dock är det en scam lotteriet så spelar ingen roll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...