Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 http://pokerforum.nu/forum/pot-limit-omaha/39463-plo400-akjt-oop-mot-lag-floppar-top2.html nå, är du skyldig? eminns ej. Tror det var en vän som jag stejka under sommaren. Jag gilalde handen dock Passar bra till ditt nick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 tips för att citera flera inlägg, tryck på citattecknet på de posts du vill quota och sedan vanliga knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 tips för att citera flera inlägg, tryck på citattecknet på de posts du vill quota och sedan vanliga knappen. aight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
djungelpojken Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 gybben, många sköna svar må jag säga. jag får väl dra lite onödiga frågor när jag ändå skriver.. - skönaste semestern? - bästa pokerspelaren du känner? - dyraste festen? (blev det nån 20k+ nota på nyår igen?) - ska vi äta lunch sen, och isåfall vad? hehe btw, är man elak om man säger: "Jag hoppas att du blir våldtagen" till en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 gybben, många sköna svar må jag säga. jag får väl dra lite onödiga frågor när jag ändå skriver.. - skönaste semestern? - bästa pokerspelaren du känner? - dyraste festen? (blev det nån 20k+ nota på nyår igen?) - ska vi äta lunch sen, och isåfall vad? hehe btw, är man elak om man säger: "Jag hoppas att du blir våldtagen" till en tjej? Har aldrig semester. Gillar miami och vegas som resmål. Erik antar ajg, Bengt kanske? Svårt att avgöra. Nyår 06-07. I vegas på pure. Tror vårat bord kosta runt 15k usd. lunch kan nog fungera, du får laga vad du vill.. Det kan beskrivas som elakt. Gör aldrig det. Om hon nu inte förtjänar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hmmm, kom på en till; varför ska du vara vaken 24h nu? Som jag - jobbar, eller är det bara en monstergrind på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
djungelpojken Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Har aldrig semester. lunch kan nog fungera, du får laga vad du vill.. Det kan beskrivas som elakt. Gör aldrig det. Om hon nu inte förtjänar det okej, semester har väl alla någon gång? eller hur definerar du semester? ja, frågan är vad vi ska laga då. pasta och köttbullar / korv är ju alltid smidigt och enkelt? kanske ming en sväng annars? aldrig fel med buffé där. finns ju fler ställen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hmmm, kom på en till; varför ska du vara vaken 24h nu? Som jag - jobbar, eller är det bara en monstergrind på g? ett enkelt bet. Gillar inte spela många förnster eller spela för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 okej, semester har väl alla någon gång? eller hur definerar du semester?ja, frågan är vad vi ska laga då. pasta och köttbullar / korv är ju alltid smidigt och enkelt? kanske ming en sväng annars? aldrig fel med buffé där. finns ju fler ställen med. kan inte komma ihåg ngn gång inom de sista 3åren jag gick mer än 5 dagar utan poker. Vi löser det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
djungelpojken Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hehe ok. yes det låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 hur går det, börjar du bli uttråkad/trött? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 hur går det, börjar du bli uttråkad/trött? upp 11,5k just nu och ont om games. Inte farligt uttråkad. Lite hungrig även. SKa ner till bankmöte sanrt också vilket är ett av två avbrott jag kommer ha under dagen. Avbrott nummer två är gymet vilket lär stjälpa mer än hjälpa förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Che, jag har ett jobb i en affär där jag tjänar 94kr i h och drar in ca 10k netto i månaden. Sen har jag pokern, och de senaste 4 dagarna har jag plussat 45k. månadssnittet vet jag inte om, eftersom jag inte för statistik, men jag plussar på. Ska jag sluta på mitt jobb? det känns ju rätt meningslöst att åka dit o knega när jag bara kan grinda sönder här hemma och dra in sjuka summor. Hur ska jag göra Che? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Che, jag har ett jobb i en affär där jag tjänar 94kr i h och drar in ca 10k netto i månaden. Sen har jag pokern, och de senaste 4 dagarna har jag plussat 45k. månadssnittet vet jag inte om, eftersom jag inte för statistik, men jag plussar på. Ska jag sluta på mitt jobb? det känns ju rätt meningslöst att åka dit o knega när jag bara kan grinda sönder här hemma och dra in sjuka summor. Hur ska jag göra Che? go for it. Vad är det värsta som kan hända? Tror att det är upp till var occh en att bestämma. Du känner nog dig själv bättre än vad jag gör så svårt ta ett sånt beslut utan ngn info, men varför fega. Känner man att man alltid kommer undra vad som skulle hänt ifall man skulle gjort ngt så bör mna nog ha vågat göra det då man hade chansen istället för att senare kolla tillbaks och undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Varför har jag aldrig sett dig på forumet? Skriver du aldrig, eller är det bara jag som är blind/dum? Vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Vad menade du med att du är otrevlig mot kvinnor generellt eller vad det var du svarade i ett tidigare inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Varför har jag aldrig sett dig på forumet? Skriver du aldrig, eller är det bara jag som är blind/dum? Vem är du? SKriv en del förr men eftersom det har stangerats så pass mycket ser jag inte ngt nöje i det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Vad menade du med att du är otrevlig mot kvinnor generellt eller vad det var du svarade i ett tidigare inlägg? Jag är allmänt trött på att vara trevlig och flörta me tjejer. Så beter mig väl inte exakt övertrevligt mot dem som alla andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hur tänkte du med ditt nick här på pf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Hur tänkte du med ditt nick här på pf? var ett tag sen med tyckte att che guevara var en intressant person Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Är du kommunist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Är du kommunist? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Dyraste missclicken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 heehhe.. svårt att glömma erat gäng. klister pratar jag me då och då fortfarande. Han är ganska rolig. haha ja klister är riktigt rolig! =) jag var inte med i det "gänget" direkt. Jag å watoz åkte själva och träffade klister å co där och festade en hel del med dom.. riktigt roliga snubbar. minns dock inte om jag snackade nånting med dig.. satt på samma bord som dig en gång iaf.. aja gl net. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 2 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Dyraste missclicken? 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts