BingoBenny Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Då det finns ett par trådar där bra filmer listas så tänkte jag att vi kunde ha en tråd där vi listar dom riktiga dåliga som man bör undvika att slösa sin tid på. Jag kan börja med: Epic Movie Snakes on a Plane Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Då det finns ett par trådar där bra filmer listas så tänkte jag att vi kunde ha en tråd där vi listar dom riktiga dåliga som man bör undvika att slösa sin tid på. Jag kan börja med: Epic Movie Snakes on a Plane lol Båda dem är lätt 7/10+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 edit:fel tråd, trodde det var bästa filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Adrift - Alla karaktärer är så efterblivna att man blir förbannad av att kolla. http://www.imdb.com/title/tt0470055/ Kampen om Gallien - De hade inte råd med tillräckligt med statister så armeerna är filmade uppifrån i sensible soccer perspektiv samt att man ser när de klipper och samma arme kommer patrullerande igen. Misslyckat försök att rida på Gladiator vågen. http://www.imdb.com/title/tt0199481/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pecks Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 total recall och total recall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 alla svenska filmer förutom yrrol och offside Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Blå Måndag - alla kategorier! http://uk.imdb.com/title/tt0290475/combined Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Zodiac_ Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Personligen kan jag uthärda de flesta skräpfilmer med antingen gott sällskap eller något fint tilltugg. Finns bara en film som verkligen har gjort mig riktigt upprörd och i det närmaste fysiskt illamående. Det är jorden runt på 80 dagar, versionen med Jackie Chan. En vidrig slakt av en från början fantastisk historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Om man ska hålla sig till a-produktioner så är ju det mesta som Arnold merverkat i fruktansvärt dåligt. Helt obegripligt hur han har kunnat bli rik och känd som skådis. Hade fackföreningarna fungerat i USA hade han belagts med yrkesförbud redan efter Conan. "Last actionhero" eller vad den heter, "Dagissnuten" osv...kan något bli sämre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HouseDoG Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Har sett tre riktigt värdelösa rullar som var så dåliga så att jag stängde av. Visitors Love and action in Chicago The mother ... egentligen tyckte jag Moulin Rouge sög rätt hårt också, men antar att den har något "kulturellt" värde som gör att den inte hamnar på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BingoBenny Postad 1 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Om man ska hålla sig till a-produktioner så är ju det mesta som Arnold merverkat i fruktansvärt dåligt. Helt obegripligt hur han har kunnat bli rik och känd som skådis. Hade fackföreningarna fungerat i USA hade han belagts med yrkesförbud redan efter Conan. "Last actionhero" eller vad den heter, "Dagissnuten" osv...kan något bli sämre? Fast Terminator filmerna kompenserar nästan all skit han har gjort, dom var ju trots allt revolutionerande på -80 och -90 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FamilyGuyFan Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 offside Minns att jag garva som fan när han säger "fucking skate" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Finns facit på det också: http://www.imdb.com/chart/bottom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Finns facit på det också: http://www.imdb.com/chart/bottom Skulle nog inte lita så mkt på det där, de har ju Police Academy: Mission to Moscow som 82 sämsta... Det vet ju alla att det är en klassfilm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dionysos Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 kung fu soccer alla kategorier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rk2005 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Om man ska hålla sig till a-produktioner så är ju det mesta som Arnold merverkat i fruktansvärt dåligt. Helt obegripligt hur han har kunnat bli rik och känd som skådis. Hade fackföreningarna fungerat i USA hade han belagts med yrkesförbud redan efter Conan. "Last actionhero" eller vad den heter, "Dagissnuten" osv...kan något bli sämre? Arnolds klappjakten är ju den mest "Juliga" filmen som finns superbra Men poker filmen "Lucky you" är så dååååålig. Satt för fan ocn mådde dåligt när jag såg den två timmar av livet rent åt helvete. Fruktansvärt. Hej jag är dum i huvet och jviker AA på finalbordet i WSOP! Bra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Alla Arnold S. filmer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Skulle nog inte lita så mkt på det där, de har ju Police Academy: Mission to Moscow som 82 sämsta... Det vet ju alla att det är en klassfilm! Du har bara konstig smak, alla vet att internetlistor har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Ni alla har fel! Här är vinnaren! http://akas.imdb.com/title/tt0112828/posters Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yxa00 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 The Village Ingmar Bergmanfilmer Woody Allenfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yberjonte Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Sin city. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 "Pledge This!" med Paris Hilton. Sanslöst kass film. En redan nämnd film som inte är långt borta är "Epic Movie". Nästan så man tror att regissörerna medvetet försökte göra den filmen så dålig som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Sömnpillerna Apocalypse Now Redux och Lost in Translation är fantastiskt dåliga. Apocalypse såg jag klart enbart eftersom jag satt inträngd i en bio, mitt livs tre hemskaste timmar. Lost in Translation tittade jag tack och lov på hemma så den stängdes av efter 30-40 minuter, efter den halvtimmesgäspningen krävdes det en rejäl dos Critters 2 för att vakna till. Magnolia är en annan kass film om det är den med paddregnet, blandar ofta ihop titlar. Det var med sorg i ögat jag såg en kanonskådis som Tom Cruise sätta ett sådant lågvattenmärke. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Fegt att ta en film med Paris Hilton.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dunkarn Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Hemligheten är solklart sämst. En riktigt kass svenk film. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts