Gå till innehåll

Krip bebisbloggar och Krac kammar sig å skaffar jobb...


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 4,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Its aaaaall about konk skillz m8 ;)

 

Tack btw.

 

Står och surfar på en skön Vaio som jag ska köpa på Sony Center nu, jippie! :) Snart kan jag grinda 6 MTTs parallellt utan överlapp - gytt :)

 

/SK

 

 

gzzzz till vinsten! :)

 

Jag ska oxå inhandla en ny laptop, vad har den du tittat på för upplösning? beteckning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjohoo!

 

Sitter å grindar på nya datorn nu :D Får ju faan plats med en miljard bord! :) åsså pf såklart ;) Nä, men allvarligt känns det tokigt stabilt än så länge. Hoppas bara att Vista blir ett bra OS såsmåningom... Har iaf Vista Ultimate om det nu gör nån skillnad.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjohoo!

 

Sitter å grindar på nya datorn nu :D Får ju faan plats med en miljard bord! :) åsså pf såklart ;) Nä, men allvarligt känns det tokigt stabilt än så länge. Hoppas bara att Vista blir ett bra OS såsmåningom... Har iaf Vista Ultimate om det nu gör nån skillnad.

 

/SK

 

Vad grindar du ikväll?Och gratz till den nya datorn givetvis :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kör en rebuy på ipoker, en rebuy på ongame och 40k på full tilt. Går bra i allihop, men många e kvar.

 

Fick tre blu-ray-filmer när jag köpte datorn, bl.a. Resident Evil Extinction. Kollade just lite på PS3an och min lilla (;)) TV. SICKO! Sjuuuukt snyggt asså! :shock: Scenen när de är i öknen och svarta fåglar flyger, sinnes...

 

Aja, back to grind :)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer du börja spela 100r och 1k freezouts snart? Rulle för det ju (eller iaf snart).

 

gl i ftops om du kör inatt :).

 

Hehe. Nä asså jag är ju sån som gärna bankar undan. Kommer kanske ta nån 100r, men inte på stars. Ipokers 100r känns rätt sköna. Annars gillar jag FO kring 100-400, e rätt fiskig i rebuys.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va kallt! Åkte som 8a. Gjorde först en dålig syn. jag 66 i UTG1 höjer upp. FI efter mig stekställer föf tot halva min stack som blev 3xmin raise. Jag synar... Han KK. :( Sen ställer jag AQ UTG i nästa hand och får syn av QQ som står.

 

Blää, aja blev iaf finalbord idag igen. :D

 

Gnatt

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Morrn morrn. Idag ska jag och Lukas efter sångstunden åka ut och hälsa på på mitt jobb i Hässelby Gård. Najs väder för utflyktsdag.

 

Ikväll och imorrn kväll så blir det grinduppehåll. Måste få sova ut lite ordentligt och röja lite hemma. Lyckades tvätta under tiden jag grinda igår kväll/natt iaf, så den boxen is checked.

 

På Lördag kommer jag nog leta upp några sköna turneringar, tips mottages med glädje. På Söndag ska jag försöka lira ett rejält pass såklart.

 

Aja, nu blir det lite refill med frukost innan vi tar "klappa lilla magen" igen. Mors.

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...