kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Krippa tar det lugnt och behöver inte röra sig många meter, medans Hata verkar få sig lite för många sne träffar och får springa mycket i sidled. Nu är uppvärmningen över och Hata kom med kommentar "Fan nu är man slut redan innan vi har börjat" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Hata kommer in bättre och bättre i situationerna och för en stund sen var ställningen 15-12 till Hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Hata kommer in bättre och bättre i situationerna och för en stund sen var ställningen 15-12 till Hata. Första set? Samma regler som sagts innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beckham Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 jobba hata! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Här sitter man tydligen lite disträ. Spelet är över Krippa vann med siffrorna. 21-12 21-13 21-16 Nu är det kvitt eller dubbelt på Pingis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Hur många bollar fick hata börja varje set med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beckham Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Nu är det kvitt eller dubbelt på Pingis. törs man gissa på att det blir kvitt eller fyrdubbelt på tennis sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Hur många bollar fick hata börja varje set med? 11 Hata känner sig segerviss i pingisen som precis börjat när krippa står nervöst i hörnet och väljer rack efter att dem värmt upp i 5 min, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Krippa börjar dock starkt efter hur det sett ut på uppvärmningen. 15-8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Här sitter man tydligen lite disträ. Spelet är över Krippa vann med siffrorna. 21-12 21-13 21-16 Nu är det kvitt eller dubbelt på Pingis. Började publiken gå hem redan vid andra set? Eller var det publikfavoriten som vann? Hur ser handicapsystemet ut på pingisen? Spelar Krippa med badmintonrack??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Internet strular endel. Set krippa Andra igång Hata leder med 14 - 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Började publiken gå hem redan vid andra set? Eller var det publikfavoriten som vann? Hur ser handicapsystemet ut på pingisen? Spelar Krippa med badmintonrack??? Inget handikapp båda brädde på hur dåliga dem var på pingis och dem trodde på varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Första set: 21 -14 Andra set: 18- 21 Jämn match nu. Mycket prestige i luften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 7-7 och båda whinear bra på varje missad boll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Hata tar hem pingisen och det var allt för idag då. sista settet blev 16-21. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pumans Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 old school på pingisreglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Här sitter man tydligen lite disträ. Spelet är över Krippa vann med siffrorna. 21-12 21-13 21-16 Nu är det kvitt eller dubbelt på Pingis. Med den kraftigt ökande trenden så hade Hata troligen vunnit ett set om det kördes bäst av 23 set eller någoot sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Krippa tar det lugnt och behöver inte röra sig många meter, medans Hata verkar få sig lite för många sne träffar och får springa mycket i sidled. Nu är uppvärmningen över och Hata kom med kommentar "Fan nu är man slut redan innan vi har börjat" Tyckte också att hata var rätt svettig efter värmningen, Krippa hade klart bättre kondition. 7-7 och båda whinear bra på varje missad boll. Det var roligaste under matcherna. Sedan att vi båda riskerade få bollen i ögat gjorde matchen mer spännande. Med den kraftigt ökande trenden så hade Hata troligen vunnit ett set om det kördes bäst av 23 set eller någoot sådant. Du med din lama ursäkt för att inte duka upp bör hålla käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Ja, det här gav ju minst sagt mersmak... Storhustlaren Krippa klämde ur sig att han varit på 5+ landslagsläger i badminton som ung, lovande junior och erbjöd mig 18-0 per game. Needless to say så blixtsynade jag honom... Dock så ligger diskussionerna för tillfället kring ett racket-triathlon! Mitt förslag till min gode vän herr Krippa är följande: Tennis: Jag startar varje game med minus 30 pinnar. Badminton: Jag startar med 18 pinnar per set. Bordtennis: Givmilt bjuder jag honom på 5 gratispinnar per set. Har vi blixtsyn eller instafold? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Ja, det här gav ju minst sagt mersmak... Storhustlaren Krippa klämde ur sig att han varit på 5+ landslagsläger i badminton som ung, lovande junior och erbjöd mig 18-0 per game. Needless to say så blixtsynade jag honom... Dock så ligger diskussionerna för tillfället kring ett racket-triathlon! Mitt förslag till min gode vän herr Krippa är följande: Tennis: Jag startar varje game med minus 30 pinnar. Badminton: Jag startar med 18 pinnar per set. Bordtennis: Givmilt bjuder jag honom på 5 gratispinnar per set. Har vi blixtsyn eller instafold? Steeeeeksyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Som jag sa så är jag på så fort jag är i lite bättre form samt har hittat nån liten vinst. Ola: vi kan betta på 50 set att jag inte tappar ett. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Jag väljer att folda. Nästa sommar kan jag vara intresserad av något slags bet. Gärna cykling, friidrott eller annat en vettig människa inte håller på med. Väger ca 100kg som du såg så allting som kräver smidighet är jag dålig på. Ultramarathon eller annat riktigt sadistisk bör jag däremot vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Btw så nej, jag har inte bättre kondis än hata. I badminton blir den sämre slut och den bättre ljummen. Thats why. /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 12 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Dagens lilla grind. 20.00 redbet 100k euro gtd ipoker 250k gtd 21.00 ongame 100k gtd 100 1r b2b 50k euro gtd GL TO ME! /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 12 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2008 Rackettriathlon aka racketlon är en erkänd, tillika underbar, sport, men glöm för all del inte squashen som är något av en höjdpunkt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Racketlon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts