*Adde* Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Stort tack till Magnus! (magnolio) Dessa bonuserbjudanden har varit fantastiska. Och servicen jag har fått varje gång jag har haft problem (varit ute i sista sekund eller behövt ändrå något i min bonus) har varit fenomenal! Jag önskar Magnus en god fortsättning på sommaren. Du måste ha klonkat duktigt på Pokerhost Jag håller dock med om att Magnus verkar vara en synnerligen resonabel och hjälpsam representant för Pokerhost. Supporten funkar även i övrigt mycket bra. Spelade nyss in den svenska promon och hann knappt tjäna in sista rakade handen innan bonusen fanns på kontot. Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemesis Postad 26 Juli , 2008 Rapport Share Postad 26 Juli , 2008 Du måste ha klonkat duktigt på Pokerhost Man kan tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerhenke Postad 27 Juli , 2008 Rapport Share Postad 27 Juli , 2008 Ja om bonusen har blivit bättre eller sämre med LPs beror ju också på vilken nivå man spelar på, och om du spelar cash eller turnering. Spelar du turneringar är det ju galet bra värde. Nu kommer också ett hyggligt erbjudande: Rake Race till EPT och WPT. "Top Rake Race till EPT och WPT 30 spelare i varje Race kommer att finnas på hemsidan nästa dag som slutdatum för rejset, och kommer automatiskt att registreras till Grand Finale." 100 gubbar gör alltså upp om 6 paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 7 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2008 Varför är magnolia avstängd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2008 magnolio verkar ha slutat på PokerHost... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 15 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2008 får man dubbla rakade händer om man startar upp ett bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2008 får man dubbla rakade händer om man startar upp ett bord? Någon med den kunskapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 23 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2008 får man dubbla rakade händer om man startar upp ett bord? Nej, det får man inte! Om de inte infört det alldelas nyligen, men varför skulle de göra det...? Det är snarare en försämring vi går mot (gällande bonusar)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 2 September , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2008 magnolio verkar ha slutat på PokerHost... Hej alla pokervänner, jo det stämmer att jag har slutat på Pokerhost. Interaktionen med alla Er spelare här på forumet och en hel del via email har varit ovärderlig i mitt jobb, jag vill tacka för alla goda ord och även för dom mindre trevliga som vi rätteligen har fått när vi gjort bort oss. Lycka till med pokern allihopa mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 2 September , 2008 Rapport Share Postad 2 September , 2008 Hej alla pokervänner, jo det stämmer att jag har slutat på Pokerhost.mvh magnus Tråkigt att höra eftersom du är väldigt bra att ha att göra med Magnus! Får önska lycka till med ditt nästa jobb, som blir på en annan pokersida (eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 3 September , 2008 Rapport Share Postad 3 September , 2008 Tack för all support och lycka till själv, Magnus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts