önik Postad 28 Januari , 2008 Rapport Share Postad 28 Januari , 2008 hej Varje steg räknas var för sig. Vilket innebär att du inte får mer tid bara för att du klarat tidigare steg snabbare än vad som krävs. mvh magnus Jag e nog trög, men börjar steg 2 när steg 1 är avklarat eller börjar det 2 veckor efter bonusen påbörjades? mvh öni Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 29 Januari , 2008 Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 Jag e nog trög, men börjar steg 2 när steg 1 är avklarat eller börjar det 2 veckor efter bonusen påbörjades? mvh öni Om jag förstått allt rätt så... Kontakta livechatten när du är klar med steg 1, så får du din första delbonus och de aktiverar då samtidigt bonusen för steg 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 29 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2008 hej Jo du har förstått detta helt rätt, efter varje delsteg är avklarat så kontaktar ni chatten så sätter dom in delbonusen och aktiverar nästa steg. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Är det ok att plocka ut pengar under pågående bonus eller avbryts bonusen? Hur går det för er med rake racet? //Tony Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 30 Januari , 2008 Rapport Share Postad 30 Januari , 2008 Är det ok att plocka ut pengar under pågående bonus eller avbryts bonusen? Hur går det för er med rake racet? //Tony Du får/kan inte casha ut de eventuella pengar du redan fått i bonus förrän du har clearat hela bonusen. Du måste alltså köra igenom alla de 3 stegen för att kunna casha ut bonuspengarna. Under tiden får du "bara" spela för dem. Om bonusen avbryts om du cashar ut övriga pengar (det du satte in + eventuella vinstpengar på själva liret) har jag ingen aning om, men jag skulle inte tro det. Vad skulle Pokerhost vinna på det? De vill väl att folk ska spela!? magnolio får nog svara på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 31 Januari , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Hej Så här ligger landet mina vänner. Om du skulle av en eller annan anledning avbryta bonusen efter ett eller 2 steg så KAN DU INTE CASHA UT dom bonuspengar vi satt in på ditt konto, du kan spela för dom men INTE ta ut dom. Ev vinster och eget insatt kapital är givetvis ditt att göra vad du vill med, men bonuspengarna syns som ett saldo på ditt konto men ett ej uttagbart sådant. För att kunna ta ut bonuspengarna måste man alltså gå hela vägen i trestegsraketen. mvh magnus Du får/kan inte casha ut de eventuella pengar du redan fått i bonus förrän du har clearat hela bonusen. Du måste alltså köra igenom alla de 3 stegen för att kunna casha ut bonuspengarna. Under tiden får du "bara" spela för dem.Om bonusen avbryts om du cashar ut övriga pengar (det du satte in + eventuella vinstpengar på själva liret) har jag ingen aning om, men jag skulle inte tro det. Vad skulle Pokerhost vinna på det? De vill väl att folk ska spela!? magnolio får nog svara på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 31 Januari , 2008 Rapport Share Postad 31 Januari , 2008 Jag tror att TonyS menar, om man kan casha ut pengar och sedan sätta in pengar igen och fortsätta spela för bonusen. Eller, TonyS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 1 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2008 Ok kanske inte var helt solklar där. Du kan alltid ta ut dina egna pengar som du satt in, samt ev vinster, så i princip så kan du spela med bonuspengarna så länge du inte går gul. Men går du gul har du en vecka på dig att sätta in pengar och fortsätta jakten, men tiden tickar ju hela tiden så man får inte förlängt bara för att man gulat mitt i så att säga. mvh magnus Jag tror att TonyS menar, om man kan casha ut pengar och sedan sätta in pengar igen och fortsätta spela för bonusen. Eller, TonyS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TonyS Postad 4 Februari , 2008 Rapport Share Postad 4 Februari , 2008 Är det ok att plocka ut pengar under pågående bonus eller avbryts bonusen? Tack för svaret. Hur går det för er med rake racet? Kan du svara på denna också, så vore jag tacksam. //Tony Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 5 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 hej Tagit sin tid detta men nu har alla Pokehost spelare som blivit uppflyttade till en placering som gav mer pengar fått dessa utbetalt till pokerkontot. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanski Postad 5 Februari , 2008 Rapport Share Postad 5 Februari , 2008 hej Tagit sin tid detta men nu har alla Pokehost spelare som blivit uppflyttade till en placering som gav mer pengar fått dessa utbetalt till pokerkontot. mvh magnus Härligt Magnus! En eloge till er som faktiskt sett till att det varit "fair game". Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lalube Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Deadline för att spela klart är 29 feb. Skulle du bli klar innan den 15 jan som är deadline för start så kan du köra en till. mvh magnus Precis vad jag har gjort! Jag påbörjade en bonus på 100 dollar som jag blev klar med den 13 januari. Jag mailade supporten och sa att jag ville köra en till 150 dollars utan uttag och insättning och fick detta svar: Thank you for contacting Poker Host support! We have already deposited the $100 of the bonus you have already released. In order to enroll you in the next winter promotion we will need to confirm the amount as we only have $50, $100, $200 or more. So we would not be able to do it for $150. Please reply to us as soon as possible to verify exactly the amount you want to go for. Best regards, Jag mailade tillbaka och sa att jag ville köra 100 dollar istället. Fick då detta svar: Thank you for contacting Poker Host support! You are already enroll in the promotion, just to remain you, you will have to earn 1000 regular raked hands or $200 in rake to get the money and it must be cleared before February 29th. If you need anything else please let us know. Best regards, Nu har jag klarat av den och mailar supporten och får detta svar: Thank you for contacting Poker Host support! This bonus was already given to you back on January 13th. If you need anything else please let us know. Best regards, Hallåå!! Det var ju den första bonusen som jag fick utbetalat! Har skickat min mailhistorik till supporten också, men inte fått något svar än. Tråkigt när man kämpat ihop 1000 händer att man ska få sånt här mothugg. 1000 händer låter kanske inte så mycket för er andra proffs men för en heltidsarbetande låglimitspelare är det ändå en hel del gnetande;-) Hade nästan utnämt Pokerhost till min favoritsajt innan detta hände! Hoppas det bara är ett tillfälligt missförstånd. Skål och Potten upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
travninni Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 @lalube -Ja, har du mailet som bevis på att de sagt att din andra $100 är aktiverad och att man kan se att du spelat minst 1000 rejkade händer sedan 13 januari, så kommer, med högsta sannolikhet, magnolio att godkänna din bonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 11 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 lalube kolla ditt PM mvh magnolio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Det känns lite oseriöst att man ska skapa en security question i CHATTEN och ge dom sitt svar som man vill ha på sin säkerhetsfråga... Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lalube Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Fanns 100 härliga friska dollar på mitt konto när jag kom hem så det löste sig. Hade dom krånglat mer så hade magnus tagit dom i örat. Går det att ta såna här grejer med Livechatten? Det kanske är smidigare!? MVH Lars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 11 Februari , 2008 Rapport Share Postad 11 Februari , 2008 Går det att göra kostnadsfria insättningar och uttag till Visakort? Är det 10 x raked hand utan övriga krav som gäller (förutom den ryska trestegsraketen)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Ingen som kan svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Hej Tyvärr kan vi inte idag göra utbetalningar tillbaka till VISA, dock så kommer detta att bli möjligt så snart vår EU licens är klar. Vad gäller just EU licensen så väntar jag otåligt på att Malta skall bli klar med vår ansökan och jag hoppas och tror att Mars är rimligt. Annars är det som du säger 10 ggr. Ingen som kan svara på min fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Vilka uttagsmöjligheter finns om man gör insättningen med visakort och inte använder neteller eller liknande lösningar? Är det några kostnader kopplade till uttagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 15 Februari , 2008 Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 Vilka uttagsmöjligheter finns om man gör insättningen med visakort och inte använder neteller eller liknande lösningar?Är det några kostnader kopplade till uttagen? Bank Wire Transfer finns det. Kostar $50 + ev avgifter från din bank att ta emot utlandsbetalningar i $ samt växlingsavgift från banken. Mitt råd är att du tar och skaffar Neteller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magnolio Postad 15 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2008 hej Neteller och Moneybookers är ju klart enklast och snabbast. Men förutom det har vi bankwire, check, Western Union och MoneyGram. Dom två senare är lite dyrare men å andra sidan får du cash väldigt fort. Och dom finns på många ställen i Sverige för uthämtning av pengarna. mvh magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majon96 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Är det ett skämt, eller tar ni på fullt allvar ut en avgift om 50 dollar för uttag till bankkonto??? Kan ju även addera frågan kring när ni tänker er att flytta innanför EU's gräns. Det var ett tag sedan du svarade 8 veckor, undrar om inte dessa 8 veckor förlutit sedan dess? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tony103 Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Stäng av riggen e du snäll Magnus!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Converze Postad 16 Februari , 2008 Rapport Share Postad 16 Februari , 2008 Vi är flera som var sugna på er bonus, men pga. tidigare dåliga erfarenheter av Neteller och pokersiter med dåliga uttagsmöjligheter väljer vi att lägga vårt spel på andra siter inom nätverket. Se till att ordna de här grundläggande funtionerna så ska ni se att ni kommer få många nya spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts