CecceH Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 En fråga Har nyligen börjat använda mig av Paypal för att ta emot betalningar - ännu inga problem detta. Men fann en hemsida idag full av skräckhistorier " Paypalwarning" om hur illa ställt det är med PayPal om avstängda konto där folk har helt enkelt förlora alla sina pengar. Så jävla typiskt att man upptäcker denna sidan i efterhand när man har fixat och donat för att ta emot betalningar Dessa skräckhistorier har gett mig ett par bromspår i mina boxershorts - Vad råder ni mig till - bör jag byta omgående från Paypal till någon annan betalningstjänst ?! Tips emottagets tacksamt i så fall.( Neteller har kråglat som faen ) Eller är min rädsla obefogad efter besöket på hemsidan!? Hemsidan ---- > PayPalWarning.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 paypal har väldigt mkt användare som uppenbarligen är nöjda, men har hört att man kan skicka betalningar och sedan maila supporten och annulera skiten. som upplagt för scams. nu har jag visserligen inte ens ngn användning av paypal men jag skulle inte använt sidan iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Jag råder dig till att byta kalsonger så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Har använt PayPal i ungefär 2 år nu p.g.a att jag handlar en del via Ebay och det är en väldigt enkel och snabb betalningslösning. Har hittills inte haft några problem med PP men har hört andra som haft det. Om du känner dig osäker bör du, förutom att genast byta fillingarna, även byta betalningslösning. Känner man sig inte säker på något bör man nog gå på den känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Byt direkt! Jag använde paypal för 3-4 år sedan. Fick mitt konto fryst, blev av med 750$ och dom hotade med stämning om jag inte betalade in via check (enda alternativet). Är en lång historia bakom det hela men som sagt var, byt direkt! Paypal är ett fruktansvärt smutsigt företag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CecceH Postad 27 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2007 Både ris och ros då, måste ta mig en funderare här - inväntar fler svar från forumiterna. Fy faen å bli av med 750 dollar, det är fortfarande en hel del det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Det är det, och var innan jag började spela poker och endast studerade, så då var det väldigt mkt. Men var inte förlusten som var det jobbigaste utan pressen dom kan sätta på en när något går fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Har kört Paypal i säkert 4 år och aldrig haft något problem. Använder det uteslutande för betalningar via eBay. Jag är mycket nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 750 pickadollar kissar man ju på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts