Gå till innehåll

PayPalWarning.com - Nu får jag bromspår i ..

CecceH

Recommended Posts

En fråga

Har nyligen börjat använda mig av Paypal för att ta emot betalningar - ännu inga problem detta.

Men fann en hemsida idag full av skräckhistorier " Paypalwarning" om hur illa ställt det är med PayPal om avstängda konto där folk har helt enkelt förlora alla sina pengar.

Så jävla typiskt att man upptäcker denna sidan i efterhand när man har fixat och donat för att ta emot betalningar :evil:

Dessa skräckhistorier har gett mig ett par bromspår i mina boxershorts - Vad råder ni mig till - bör jag byta omgående från Paypal till någon annan betalningstjänst ?!

Tips emottagets tacksamt i så fall.( Neteller har kråglat som faen )

Eller är min rädsla obefogad efter besöket på hemsidan!?

Hemsidan ---- > PayPalWarning.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har använt PayPal i ungefär 2 år nu p.g.a att jag handlar en del via Ebay och det är en väldigt enkel och snabb betalningslösning. Har hittills inte haft några problem med PP men har hört andra som haft det. Om du känner dig osäker bör du, förutom att genast byta fillingarna, även byta betalningslösning. Känner man sig inte säker på något bör man nog gå på den känslan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser