Gå till innehåll

Diaaz---NL50


Diaaz

Recommended Posts

  • Svars 284
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var och såg United mot Fulham för inte så länge sen, det fick duga med :) Brukar du åka till Old Trafford?

 

Nice, du fick ju se en bra match också..!

Nej nej, är ju inget Man U-fan, utan Inter som gäller...men tänkte att det skulle vara bättre o se matchen på Old Trafford för den arenan har jag inte varit på :)

 

Obeskrivlig känsla??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice, du fick ju se en bra match också..!

Nej nej, är ju inget Man U-fan, utan Inter som gäller...men tänkte att det skulle vara bättre o se matchen på Old Trafford för den arenan har jag inte varit på :)

 

Obeskrivlig känsla??

 

Fick se en övermänniska också i Paul Scholes. Läskigt och se passningarna han slår live :rolleyes: Jo bra match men liiiite spänning hade inte varit fel när man debuterar där. Men självklart är man nöjd med en 3-0 vinst ;)

 

Kändes mest overkligt att vara där. Jag har ju varit Unitedfan så länge jag kan minnas och så plötsligt står man utanför Old Trafford liksom efter jag vet inte hur många års supportande.

 

Sjukt fin arena verkligen och även om jag hade bland de sämsta platserna på arenan antagligen så såg man faktiskt förvånande bra! Ett stoooort minus var att de inte verkade ha någon storbildsskärm! Sjukt som fan tyckte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stoooort minus var att de inte verkade ha någon storbildsskärm! Sjukt som fan tyckte jag.

Är det inte så på de flesta arenor? Tror det bla är för att publiken inte ska hetsas mer än nödvändigt vid felaktigt bortdömda offsidemål etc. Det finns ingen på Anfield heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte så på de flesta arenor? Tror det bla är för att publiken inte ska hetsas mer än nödvändigt vid felaktigt bortdömda offsidemål etc. Det finns ingen på Anfield heller.

 

Fullt möjligt. Jag vet bara att jag sett engelska matcher på TV där de haft storbildsskärm med spelarpresentationer. Annars har jag ju i princip bara erfarenhet av Olympia.

 

Om det du säger är huvudskälet kan man ju faktiskt skippa att visa närbilder av sådana känsliga lägen. Har för mig att det är så de gör här i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullt möjligt. Jag vet bara att jag sett engelska matcher på TV där de haft storbildsskärm med spelarpresentationer. Annars har jag ju i princip bara erfarenhet av Olympia.

 

Om det du säger är huvudskälet kan man ju faktiskt skippa att visa närbilder av sådana känsliga lägen. Har för mig att det är så de gör här i Sverige.

 

Japp, det finns skärmar lite överallt men dom används oftast bara vid spelarpresentationer...så var det på san siro också.

 

Förstår känslan när man står utanför, kände precis samma sak första gången i Milano, lite overkligt. Men ja tror Wembley och Old Trafford står näst på listan när det gäller arenor. Mäktiga :D

 

Vem får United i nästa omgång då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en session och kände att jag spelade riktigt bra. Träffade iofs ganska schysst men jag tror jag gjorde några vettiga laydowns.

 

Här kommer en hand i slutet av sessionen där jag känner mig väldigt slagen, kanske ska checka turn?

 

Killen spelar 32/13 och har en checkraise på turn på hela 5% efter 1K händer.

Många spelar set såhär, men en stege är väl troligast?$0.25/$0.5 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG nopositon ($63.47)

UTG+1 ZnawcaSztuki ($53.38)

CO jusala30 ($68.02)

BTN Hero ($43.62)

SB mockarn ($37.48)

BB Snowmann_666 ($54.61)

 

Pre-flop: ($0.75, 6 players) Hero is BTN Q:spade: J:heart:

3 folds, Hero raises to $2, 1 fold, Snowmann_666 calls $1.50

 

Flop: J:club: Q:heart: 2:heart: ($4.25, 2 players)

Snowmann_666 bets $1.06, Hero raises to $4, Snowmann_666 calls $2.94

 

Turn: 9:diamond: ($12.25, 2 players)

Snowmann_666 checks, Hero bets $7, Snowmann_666 raises to $48.11, Hero folds

 

Final Pot: $67.36

 

Snowmann_666 wins $66.05 ( won +$11.94 )

Hero lost -$13

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en session och kände att jag spelade riktigt bra. Träffade iofs ganska schysst men jag tror jag gjorde några vettiga laydowns.

 

Här kommer en hand i slutet av sessionen där jag känner mig väldigt slagen, kanske ska checka turn?

 

Killen spelar 32/13 och har en checkraise på turn på hela 5% efter 1K händer.

Många spelar set såhär, men en stege är väl troligast?$0.25/$0.5 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG nopositon ($63.47)

UTG+1 ZnawcaSztuki ($53.38)

CO jusala30 ($68.02)

BTN Hero ($43.62)

SB mockarn ($37.48)

BB Snowmann_666 ($54.61)

 

Pre-flop: ($0.75, 6 players) Hero is BTN Q:spade: J:heart:

3 folds, Hero raises to $2, 1 fold, Snowmann_666 calls $1.50

 

Flop: J:club: Q:heart: 2:heart: ($4.25, 2 players)

Snowmann_666 bets $1.06, Hero raises to $4, Snowmann_666 calls $2.94

 

Turn: 9:diamond: ($12.25, 2 players)

Snowmann_666 checks, Hero bets $7, Snowmann_666 raises to $48.11, Hero folds

 

Final Pot: $67.36

 

Snowmann_666 wins $66.05 ( won +$11.94 )

Hero lost -$13

 

Höj mer flop imo.

 

Turn vet jag inte, orkar inte tänka :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja 5.5-6 funkar väl flop turn är helt readberoende beroende på vad du tror om honom.

 

Jo, sant. Kändes verkligen som stegen satt för honom. Folk brukar donka flop:ar med drag, set spelas oftast lite försiktigare, typ checkraise, checkcall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 på flop, ca pott.

 

Tror QJ där är lite för högt i rangen för att betfolda turn. Speciellt mot någon med hög CR. Och checka bakom känns rätt trist.

 

Tror nog ja foldar nästan varje gång mot denna typ av fi, löspassiva killar som höjer nötter..aja...

 

Spelar en session nu och ja tycker jag spelar den här ganska bra. Reppar väl damen ganska tydligt?

 

Har förövrigt stackat av killen innan..

 

$0.25/$0.5 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG marhing ($22.07)

UTG+1 costini ($53.23)

CO Hero ($187.00)

BTN JustLuckMen ($43.50)

SB ADEL ($56.17)

BB doegel ($102.00)

 

Pre-flop: ($0.75, 6 players) Hero is CO J:heart: K:heart:

2 folds, Hero raises to $2, JustLuckMen calls $2, 2 folds

 

Flop: Q:club: 8:spade: K:spade: ($4.75, 2 players)

Hero checks, JustLuckMen bets $3, Hero calls $3

 

Turn: K:diamond: ($10.75, 2 players)

Hero checks, JustLuckMen bets $6.50, Hero raises to $19, JustLuckMen folds

 

Final Pot: $23.75

Hero shows: J:heart: K:heart:

 

Hero wins $35.07 ( won +$11.07 )

JustLuckMen lost -$11.50

 

 

Sen har vi den här handen...VA FAAAAN!!!!! Ja tror jag gör en väldigt bra fold?

 

 

€0.25/€0.5 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG 1hot2 (€54.29)

UTG+1 Hero (€77.65)

CO bovalius (€48.82)

BTN anpetkov (€67.67)

SB aam1 (€37.98)

BB jasik (€139.35)

 

Pre-flop: (€0.75, 6 players) Hero is UTG+1 T:heart: T:diamond:

1hot2 calls €0.50, Hero raises to €2, 3 folds, jasik calls €1.50, 1hot2 calls €1.50

 

Flop: K:heart: T:club: 2:heart: (€6.25, 3 players)

jasik bets €6.25, 1hot2 folds, Hero raises to €25, jasik calls €18.75

 

Turn: 8:heart: (€56.25, 2 players)

jasik checks, Hero checks

 

River: A:spade: (€56.25, 2 players)

jasik goes all-in €112.35, Hero folds

 

Final Pot: €168.60

 

jasik wins €165.79 ( won +€26.44 )

Hero lost -€27

1hot2 lost -€2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Porto, som vanligt goodrun vad det gäller lottning. Liverpools väg blir lite hårdare:

Real Madrid(5-0), Chelsea, Bayern/Barca, United?

 

/Old Trafford is a church.....

 

Ok, porto är inte som att möta chelsea men dom kan väl skrälla mot vilket lag som helst. Fast målvakten är skapligt dålig...aja, heja hulk, ut med UTD :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt kommentera händerna men nu skiter jag i det!!!!!!!!!11!!!!11!1!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Haha men du måste väl förstå min frustration, ute ur CL i åttondel 3år i rad. Kan väl inte rå för att jag reagerar så haha...

 

va inte lessen :-(:oops::cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha men du måste väl förstå min frustration, ute ur CL i åttondel 3år i rad. Kan väl inte rå för att jag reagerar så haha...

 

va inte lessen :-(:oops::cry:

 

Det är för att ni vägrar anfalla ordentligt. Var fan var hjälpen till Zlatan/Adriano i andra matchen. Det räcker ju inte att ha två grymma targetspelare om resten bara lunkar uppåt för att hjälpa till. Tycker dock bra om Inter så lite trist är det ju att ni är ute. Dessutom hade vi verkligen marginalerna på vår sida i andra matchen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är för att ni vägrar anfalla ordentligt. Var fan var hjälpen till Zlatan/Adriano i andra matchen. Det räcker ju inte att ha två grymma targetspelare om resten bara lunkar uppåt för att hjälpa till. Tycker dock bra om Inter så lite trist är det ju att ni är ute. Dessutom hade vi verkligen marginalerna på vår sida i andra matchen.

 

Nja marginaler vill ja helst undvika att snacka om, för det mest väsentliga är just det du pratar om. Det är inte direkt så att dom inte vill anfalla utan inte kan anfalla med hela laget, eller iaf 3/4 av mittfältet..spelarna är helt enkelt för dåliga offensivt.

 

Så jag är på din sida. Får hoppas på ett bättre mittfält nästa år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en session och kände att jag spelade riktigt bra. Träffade iofs ganska schysst men jag tror jag gjorde några vettiga laydowns.

 

Här kommer en hand i slutet av sessionen där jag känner mig väldigt slagen, kanske ska checka turn?

 

Killen spelar 32/13 och har en checkraise på turn på hela 5% efter 1K händer.

Många spelar set såhär, men en stege är väl troligast?$0.25/$0.5 No Limit Holdem

6 players

Converted at weaktight.com

 

Stacks:

UTG nopositon ($63.47)

UTG+1 ZnawcaSztuki ($53.38)

CO jusala30 ($68.02)

BTN Hero ($43.62)

SB mockarn ($37.48)

BB Snowmann_666 ($54.61)

 

Pre-flop: ($0.75, 6 players) Hero is BTN Q:spade: J:heart:

3 folds, Hero raises to $2, 1 fold, Snowmann_666 calls $1.50

 

Flop: J:club: Q:heart: 2:heart: ($4.25, 2 players)

Snowmann_666 bets $1.06, Hero raises to $4, Snowmann_666 calls $2.94

 

Turn: 9:diamond: ($12.25, 2 players)

Snowmann_666 checks, Hero bets $7, Snowmann_666 raises to $48.11, Hero folds

 

Final Pot: $67.36

 

Snowmann_666 wins $66.05 ( won +$11.94 )

Hero lost -$13

 

wow, skulle atyp aldrig folda här. han kan lika gärna ha AK KQ Q9 J9, samt färg och stegdrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...