Gå till innehåll

Stäng Denna Dagbok, Tack !!!!!!!!!!


JagGårGul

Recommended Posts

Tjena

Gött att det vänder för dig. Vad ligger rullen på nu? Många ger rådet att man ska spela sit´n go med liten rulle men det passar inte mig iaf. Tycker det är alldeles för hög rejk och variansen är för stor för att det ska vara EV+ att spela de låga sit´n go turneringarna.

Tycker du gör helt rätt i att spela full ring ett tag tills rullen vuxit stor.

Se bara till att vara stenhård med vilka händer du ska spela och spela tight.

Kan vara segt de kvällarna man är kall men det ger en ganska säker ökning av rullen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 468
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena

Gött att det vänder för dig. Vad ligger rullen på nu? Många ger rådet att man ska spela sit´n go med liten rulle men det passar inte mig iaf. Tycker det är alldeles för hög rejk och variansen är för stor för att det ska vara EV+ att spela de låga sit´n go turneringarna.

Tycker du gör helt rätt i att spela full ring ett tag tills rullen vuxit stor.

Se bara till att vara stenhård med vilka händer du ska spela och spela tight.

Kan vara segt de kvällarna man är kall men det ger en ganska säker ökning av rullen.

 

 

Ja du......än så länge 4-siffrig! Men de kommer..........Plussat hela 206:- på en timmes lir nu !

 

Faan, kan nog bli nåt på 10 manna o jag bara e strikt!

 

SNG`s orkar jag inte med, känns så oseriöst hela tiden, harva i en timme för att vinna typ 60 spänn.........Nej tack!

 

Har dock beslutat mig för att sluta skotta under 2008! O kom ihåg vad jag säger nu, så kan vi återkomma om ett par veckor igen!

 

DU KOMMER GÅ GUL, SAD BUT TRUE !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är givetvis medveten om att jag med största sannolikhet kommer gula resten av rullen. Jag har dock grindat in mina pokerdollar innan jag blev familjefar så mitt spel nuförtiden är bara avkoppling och nöje då jag som jag skrev i dagboken har välbetalt jobb..

Lycka till iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är givetvis medveten om att jag med största sannolikhet kommer gula resten av rullen. Jag har dock grindat in mina pokerdollar innan jag blev familjefar så mitt spel nuförtiden är bara avkoppling och nöje då jag som jag skrev i dagboken har välbetalt jobb..

Lycka till iaf

 

Se bara till att du inte stoppar in mer o mer...........du cashar ut, gular! Sedan tänker du, äh kan lika gärna sätt in lite till, de som jag ändå tog ut! Kan lätt bli så!

 

Harva lite på 2.50/5, där kan du nog månadsvis dra in en del, med lite mindre risk att gå gul, bums!

 

Själv plussar jag på med ca; 350:- bagare ikväll.....:-D

 

Ny månad med lite nytt upplägg.......Mindre vinster men med snöbollen som börjat rulla........ :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat nåt mer?

 

 

Jepp, en liten session på FM slutade +-0, hatar det! Kostat massa tid.....känns ibland bättre att gå minus istället :shock:

 

Kommer bli en hel del spel under helgen.....:mrgreen:

 

 

Dagens värsting ( men det är ju det man tjänar på i längden )

 

Floppar stegen.......Överbettar alla gator o har en synare med mig. Han har dragit för en HÅLSTEGE........dock har han sina löv suited o drar in en runner runner färg........:evil:

 

Det är sånt som får mig att tilta i chatten, kommer ta lång tid innan jag yppar mitt nick på SvS. :oops: Detta är ett av mina problem som jag inte fått bukt med! Skottat har jag bara gjort en gång 2008 o det kostade 2 lakan! AA vs. set ( Vad annars ) :roll:

 

Lycka till med helg liret alla där ute......;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer bli en hel del spel under helgen.....:mrgreen:

 

 

......;-)

 

 

Har lirat en del under dagen idag vilket bara lett till förlust ( i tid ), riktigt vattentrampa med andra ord.

 

Nu har man dock varit innne o lirat sen 00.00, nykter! Många som inte är det verkar det som, riktigt trevligt att spela lowlimit denna tid på dygnet!

 

Natten slutar på fina 700 +, kommer sommna gött nu !!! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go kväll! ;-)

 

Någon som blivit klokare efter att ha sett " Kalla Fakta " ?!?:lol:

 

Är det ute med nätpokern......?!?:rolleyes:

 

Inte blivit nåt spel idag........Frugan på G hem så fiskgratängen står i ugnen ( nej inte hemlagad, ICAs egna ! :oops: )

 

Får se om man hinner lite ikväll, jobbar tidigt denna vecka, urk ! :-( vilket betyder att jag måste banda " The Game " på 5:an i natt o kolla imorgom !:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg inte Kalla fakta ikväll. Var det Absolute poker skandalen eller trojanerna som hamnar på pokerdatorer eller vad handlade det om?

 

 

Trojanerna o hackade pokerkonton !;-)

 

Men som man säger, kan dom hacka ett Nordea el. Seb konto eller självaste NASA`s hemsida så hur bökigt är ett pokerkonto då ?!?:roll:

 

Som en representant från ladbrookes sa, alla transaktioner som görs via nätet är hotade! Vare sig du köper en bok eller sätter in pengar på ICA banken!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta en liten sammanfattning på hur Jan/2008 slutade.

 

Målen var ju;

 

* Behärska tiltproblemt! ( INTE UPPNÅT )

* Spela lite mindre, lägga mer tid på pokerstudier. ( UPPNÅT )

* Inga skott ( Ger mycket glädje o ännu mera sorg ( INTE UPPNÅT )

 

Detta har tyvärr lett till att månaden slutade på marginellt rött ( Surt då jag efter 1:a veckan låg ca 4K sek upp och så länge jag inte följer mina gyllene kommer så att förbli.

 

Kommer prova ett lite nytt tankesätt ang. mitt MM i Februari.

 

Månaden ligger hitills på ca 1700sek ! :-D

 

Nu behöver jag all hjälp av mina fans att följa mina gyllene regler under Februari!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Får se om man hinner lite ikväll, jobbar tidigt denna vecka, urk ! :-( vilket betyder att jag måste banda " The Game " på 5:an i natt o kolla imorgom !:-)

 

Kaaaaboooooom! Vilken sjuk session jag spelat precis, ca 1 timme! :-P

 

Spelade 4st 10 manna (0.50/1sek)! Inom loppet av de 15 första minuterna har jag totalt plockat upp 4st AA, O vinner alla, amazing!!!! :mrgreen: Lyckas dessutom gula 1-2 spelare varje ggn.

Floppade även set 3ggr vilket ofta betalar bra! :-D

 

Ibland är pokern verkligen underbar........ " TY Svs " ;-)

 

Upp 556:-

 

Nu ska jag bara sätta " The Game " på inspelning sen blir det bingen då en ny arbetsvecka står på menyn !!8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad nickar du?

 

JaaaaDu.........Kolla ett par inlägg upp!

 

Eller nej, ja klipper in det här så slipper du leta!;-)

 

****************************************************

Det är sånt som får mig att tilta i chatten, kommer ta lång tid innan jag yppar mitt nick på SvS

 

*****************************************************

 

men vem vet...................en dag så...:roll:;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JaaaaDu.........Kolla ett par inlägg upp!

 

Eller nej, ja klipper in det här så slipper du leta!;-)

 

****************************************************

Det är sånt som får mig att tilta i chatten, kommer ta lång tid innan jag yppar mitt nick på SvS

 

*****************************************************

 

men vem vet...................en dag så...:roll:;-)

 

Okej, tror iofs redan att jag vet vem du är. :roll: Men men struntar väl i att fråga om det är rätt om du inte vill ha ut det. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va grymt att du hittar lite kort igen, och att dom verkar stå. Har själv inte spelat så mycket sista tiden, men dom sessioner man haft så har korten inte varit på min sida. Lite gröna siffror i alla fall.

 

Du får ta och köra en "gissa nicket"-tävling ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go kväll...........Haft lite svårt att komma igång iochmed uppdateringen på SvS, va ju så segt i början! Men nu är allt som det ska, rigg, 99% ess floppar o horder av folk som spelar " anytwo " o klonkar !!!! :-D

 

Kom hem idag o skulle njuta av lite poker.........10manna 0.50/1 !

Där började rena rama riggslakten, jag fattade nada! :shock:

 

Sätter mig bedrövad o småskottar lite på 5/10 ! ( AJJJA BAJJJA !!! ) Läser ju om alla Er andra som tar ett skott ibland, bara det är kontrollerat o att inte hela rullen är på spel!

 

Plötsligt verkar SvS komma på att jag ska få rigg........eller rigg o rigg, kvaliten på spelet var typ, en lirare ställde med 498 på brädan, han hade 85 o jag kk, synnen för ca 1000 balobas var svettig. Sen rulla det på.........lite upp o ner men kvällen slutar inte fy skam ! :mrgreen:

 

Nu blir det en PW " Power walk " = Flashigt namn för snabbpromend! :lol:

 

Februari`s gröna; 3272 sek. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...