Gå till innehåll

Stäng Denna Dagbok, Tack !!!!!!!!!!


JagGårGul

Recommended Posts

  • Svars 468
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Denna vecka börjar man 10.00 om dagarna vilket leder till lite skönt morgonlir då tjejen pyser till jnbbet vid 7.30 tiden.

 

Alltid trevligt att gå till jobbet med lite gröna siffror, dessvärre inte så höga efter två händer. K hög färg vs A hög, vad göra? Kåk vs. högre kåk, vad göra?

 

Måste förresten berätta att jag för första ggn under min pokerkarriär igår floppade färgstege! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag en dagbok jag inte visste om? :-D

 

Är inne i samma period jag med. Förlorat två kåk (nötter) mot fyrtal senaste 2 veckorna, samt en hel hög andra sjuka utdragningar.

 

Går in med bästa handen, kommer ut förnedrad, hånad och bespottad. :cry:

 

Men snart vänder det, då jävlar! :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag en dagbok jag inte visste om? :-D

 

Är inne i samma period jag med. Förlorat två kåk (nötter) mot fyrtal senaste 2 veckorna, samt en hel hög andra sjuka utdragningar.

 

Går in med bästa handen, kommer ut förnedrad, hånad och bespottad. :cry:

 

Men snart vänder det, då jävlar! :twisted:

 

Hehe..........Nog många som känner med min dagbok ( o signatur ) :lol:

 

Kvällens spel har lett till ökade gröna siffror.....:-D

 

Kanske swingen har vänt lite.......

 

 

Har även börjat föra anteckningar efter varje spelad session med diverse siffror o så.........ska bli kul att räkna ut lite snitt o så framöver.

Kanske vill sig så illa att man betalar per timme för att spela poker! :roll:

 

Usssch o fy, detta skulle man börjat med redan under 2007 istället för att slaskat o trott att man var brorsa med Phil Ivey.:oops:

 

Men men............2007 har medfört lärdom också vilket skall användas framöver !! :smile:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser bara RÖDA siffror :evil:

 

Blev precis nerpissad igen då jag floppa kåken. Fi hittade en av sina 2 outs på river och jag ser hur han trycker upp en högre kåk rätt i nyllet på mig...

 

Varför inte köra PT eller motsvarande så håller den ju koll på ditt spel automatiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy faan, surt när man sitter o lirar 5 timmar i natt o backar ca 300 sek, livet på lårlimit! :-(

 

Ligger väl tot på 2K sek upp denna månad. En 16-åring som jobbar på MC donalds är nog högavlönad per timme med tanke på vad jag ligger på per timme just nu på poker.:cry:

 

Surt med tanke på att man var 4K sek upp första veckan!

 

Vann dessutom en satelit till mårten med knuff i morse, 3 spelare var med o givetvis så fick ingen en plats då. Kunde dock plussa på 327sek, har faktiskt mailat till SP o sagt att jag tyckte det var lite dåligt att göra som de gjorde bara för att de förmodligen tyckte att de inte fick in tillräckligt i rake.:evil:

 

Lägger ut svaret här om det blir nåt kul......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vann dessutom en satelit till mårten med knuff i morse, 3 spelare var med o givetvis så fick ingen en plats då. Kunde dock plussa på 327sek, har faktiskt mailat till SP o sagt att jag tyckte det var lite dåligt att göra som de gjorde bara för att de förmodligen tyckte att de inte fick in tillräckligt i rake.:evil:

 

Lägger ut svaret här om det blir nåt kul......

 

Det hade visst ramlat in i inkorgen redan nu.........

 

Ja vad säger man...:roll:

 

Svar (Kundservice) - Söndag-01-20 11:38 AMHej!Spelare som anser sig inte ha fått rätt vinst i en omgång bör lämna in en reklamation till bolaget. Med vänlig hälsning KundserviceSvenska Spel

 

Fråga - Söndag-01-20 11:05 AMHej! Spelade nu på förmiddagen en satelit till mårten med knuff. Det var bara 3st spelare som deltog o jag vann. Blir dock väldigt besviken då man ser att man inte fått den platsen som det ska vara utan endast 327sek som potten blev. Jag är övertygad om att Svenska Spel går med så pass bra vinst att en plats kan betalas även om det är få deltagare i sateliten. Så antingen får man en plats annars räknar jag med något annat roligt tröstpris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va surt att du inte fick en plats trots få deltagare, dåligt av Svenska Spel. :evil:

 

Själv satt man och grinda med en lös tomte (han va nog amöba så löst som han lira). Väntar och väntar på att få en spelbar hand så man kan trycka dit han rejält. Vad händer...får man en bra hand så lägger han sig (han satt två positioner innan), spelar man en över medelhand mot hans "any two" och lyckas träffa 2-par på floppen inte fan lägger han sitt jävla färgdrag trots bet på 2/3 av potten!!!! Och självklart får han in en jävla klöver på river för sin färg. Satt på mina knän och bad till pokergudarna framför skärmen, men inte fan hörde dom mig. :cry:

 

Men det blev gröna siffror igen, inte så värst många men bättre än röda. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faan va gött!!! Nu är allt som de ska vara.......Ligger minst 1000sek minus idag........Då snackar vi 1/2, SNG 50-100 sek.

 

Spelarna bara ääääääääger mig o plockar av mig vart enda öre. :-(

 

Får väl börja inse att man är en hobbyspelare som spelar för nöjes skull, pengar kommer det aldrig att bli! :cry:

 

Sad but true...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bit i det sura och gå ner i nivå till 0.5/1 ett tag tills spelet kommer på fötter igen.

 

Kolla PT och se var du har dina brister för tillfället.

 

...ser ut att bli gröna siffror ikväll. Om man nu inte tiltar och loosar allt :roll:

 

 

Skottade bort en lax till, nu blir det semester ett par dagar!

 

Bristerna vet jag redan, riggade händer o jag sitter på fel stol utan rigg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu har jag ingen annastans att göra än 20sek`s SNG`s.:cry:

 

Har också börjat inse vilken sjuk tid pokern tar. Var i går o köpte mig ett gymkort o tränade lite, så skönt! Hur många pass har inte gått i spillo för pokern senaste året.

 

Nej.........Kommer nog mest lira SNG`s samt lite turrar o sateliter framöver. Måste sluta sitta dessa 4-5 timmars sessioner som ger 2-300sek minus på kontot.....Helt vansinnigt egentligen, men det är ju lite kul också trots allt,8-)

 

Pokern innebär ju upp o nergång.............Nergångarna blir oftast så JÄVLA tunga bara.:evil:

 

PS; ÄR DET NÅN SOM VET NÄR DEMONSTRATIONEN MOT RIGGAD NÄTPOKER HÅLLS UTANFÖR SVENSKA SPELS HUVUDKONTOR ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där ja...........Kastade upp 3 st SNG`s 20sek, blev förnedrad i varenda en. Satan va spelarna blivit vassa där, måste faan upp i nivå där det finns lite logik i spelet! :shock:

 

URK........Samma sak händer idag!

 

Satte mig ner lite småtiltad, som jag varit senaste dagarna och började lira lite 10 manna bord. Multispelar 3st, synd att man måste överlappa så mycket annars kan man ju skicka upp 2 till, typ! :lol:

 

 

Faan, de här va ju riktigt kul, visst klonkar spelarna en del.....men va fan då man träffar kåk på river i en pott som är 20sek o man bettar ut 50sek o får syn:shock: Faan kanske ska hänga lite här framöver........ Förståt varför "Kungrikard" lirar mycket här.....;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Faan, de här va ju riktigt kul, visst klonkar spelarna en del.....men va fan då man träffar kåk på river i en pott som är 20sek o man bettar ut 50sek o får syn:shock: Faan kanske ska hänga lite här framöver........ Förståt varför "Kungrikard" lirar mycket här.....;-)

 

Fortsatte kriga lite o lyckas få ett par gröna 100-ingar till !!!!

 

De här va ju kul, framförallt välbehövligt! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis mannen!

Nu vänder det!

 

Man kan ju hoppas............Låg igår kväll +440 sek då man hittar AA u slutar all in vs. set, ALLTID! VARFÖR !

 

Kanske ska ta för vana att byta bord då stcken växt till sig lite för att slippa sådant. Slutade nu på några gröna tior istället!:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I`m still alive........:-D

 

800 gröna upp idag! Nu körs det mest fullring samt 0.50/1sek. Kul att spela här o framförallt se att pengarna kan växa på denna nivå! :-)

 

Blir väl lite mer lir under kvällen, hoppas bara inte på för mycket rigg o klonkar mot mig! :mrgreen:

 

 

Harvade ihop ca 400sek till! Gött :-D

 

Nu blir det en TV kväll med frugan! :lol:

 

See Yaa.........;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...