Gå till innehåll

Stäng Denna Dagbok, Tack !!!!!!!!!!


JagGårGul

Recommended Posts

Grattis till framgångarna mannen. Fortsätt jobba.

 

Tackar.......Har dock inte haft flytet fre-lör.:-(

 

Totalt backat ca; 1300 :-, surt!

 

Ligger dock upp ca 2500 för månaden! Hr varit o turnerat lite på 2,50/5sek men det drar iväg för fort!

 

Nu blir det en paus till ikväll då det blir lite fullring på lågnivån igen, annars ligger jag nog snart på rött! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 468
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om du ska skotta så gör klart redan innan hur mycket du kan backa innan du stänger ner.

Tror du riskerar att tilta bort väldigt mycket snart annars...

 

Jag vet, been there done that! Du vet.........:-D

 

 

Hade ju tänkt att ta en paus till ikväll............men då jag insåg att gymmet stängde tidigt, frugan var på IKEA, så blev det en långpromenad och en lattè på det lokala fiket istället! :-D

 

Spelet har fortsatt nu under Em o jag hittade riktigt flyt igen ( och en hel del dåliga spelare ). Dock skämms jag över att ha suttit på 2.50/5sek. MARZZE, TROR DET E DU SOM FÅTT IN MIG PÅ DENNA BANA, Du o ditt skottande! Eller prat om hur det är på 2.50/5! :-D

 

Blev en bra session o vips ligger jag endast 350sek back från igår! Känns bra!:mrgreen:

 

Nu blir det att softa, midddag o melodifestival med frugan. Om hon sommnar före mig ikväll, glider jag nog in på SvS inatt o spelar med alla fyllon, hehe!:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:

 

Nu blir det att softa, midddag o melodifestival med frugan. Om hon sommnar före mig ikväll, glider jag nog in på SvS inatt o spelar med alla fyllon, hehe!:-)

 

 

Nu har nattskiftet precis avslutats! Började med lite uppvärmning tidigare, kollade på "Kommisarie Lynley " på burken.

 

Spelade endast fullringen inatt, 0.50.1sek. Lyckades fixa 277:- gröna. Borde egentligen varit det dubbla om inte min Q höga kåk hade sprungit in i ett 4 tal, låg dessutom 4korts färg på bordet o jag bara skratta åt killen då han ställde efter att jag överbettat på rivern! Undra om han skrattade då jag synade :evil:

 

Men men.........KÅk vs 4tal kommer aldrig sluta billigt, för den med kåken! :lol:

 

Nu blir det bingen, kl 10 har jag en badmintontid med en poolare, ska bli skönt! Då blir det ingen söndagsförmiddagsgrind för en ggn`s skull.:-D Kul att variera livet ibland.

 

Men till kvällen blir det nog en del lir, ser att " The Game börjar 00.20 på söndagsnatten, bra där, börjar ju 10.00 på måndag!

 

Alltid trevligt o kolla på " The Game " samtidigt som man grindar lite! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser att det går bra nu igen. Bara att fortsätta nöta.

 

Vet dock inte om det är det bästa att glo på TV när man grindar. Lätt att missa mycket information då...Men du kanske har bättre simultanförmåga än mig. vad vet jag. Lycka till med nattgrinden hur som helst!

 

Blev en timmes grind nu efter the game, plussar kusliga 46:-:mrgreen: men va faan, + e bättre en - !! :roll:

 

Loosade ett inköp efter 5min då jag synade en standard höj från BB med 98s

 

Floppar 10JQ, killen sitter givetvis på AK så det blev ju action direkt efter flopp ! Så lite nöjd får jag väl ändå vara ! 8-)

 

Natti gott folk.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello! I går blev det en pokerfri dag:-D Känns ganska skönt att få vila hjärnan lite emellanåt. Jobbar sent ( 19 ) denna vecka samt att min syster fyllde år igår. Va helt slut då man äntligen kom hem till borgen igen.:-)

 

Men då man slutar 19 betyder det att man börjar sent ( 10 ) :-D

 

Grindat en knapp timme nu på morgonen o lyckas gröna 148:- sek. :-P Riktigt bra värde på låglimit denna tid på dygnet, folk krigar med va faan som helst. Träffar man ex.vis sin AK el AQ o någon gått med e det typ bara att ställa in mot den shortstackade spelaren), han synar till 90% med mellan eller underparet! :shock: Men det är ju bara att tacka för det......:twisted:

 

Skulle bra gärna suttit kvar en stund till men måste in i duschen nu och sedan börja bege mig.:-(

 

Är även sugen på att starta upp ett litet projekt ( låg-grinda ) på Full Tilt, gillar sidan o layouten, nu skall det även funka smidigt med visa kort där också. Är ju bara allt snack om rigg hit o dit på den sidan, men vilken sida säger INTE nån, att den e riggad! :-)

 

Vi får se vad tiden räcker till............Snart upp 4K sek på SvS denna månad, börjar bli sugen på att tvångstlåsakontot fram till helgen eventuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får se vad tiden räcker till............Snart upp 4K sek på SvS denna månad, börjar bli sugen på att tvångstlåsakontot fram till helgen eventuellt.

 

 

Fixat, 4K sek! :mrgreen:

 

Har bara inte lyckas välja nån Dollarsida än, ska man kriga på Full Tilt kanske?! Har ju konto där sedan tidigare. :roll:

 

Nån som känner till betfair!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Äntligen fredag, skönt som faan! Skall hinna med en del poker i helgen! Skall nog börja med ett littet dollar bygge nu..........Lutar åt Full Tilt! :-)

 

Hunnit spelat lite på SVS nu på morgonen o startat dagen med fina 344:-

 

Hoppas helgen bjuder på mera grönt........;-)

 

Nu kallar jobbet.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skall nog börja med ett littet dollar bygge nu..........Lutar åt Full Tilt! :-)

 

......

 

 

Näheeee..........Full tilt var lika " RIGGAD "

som de var i sommras!

 

Satte in 100$ i natt! Kände mig dock obekväm med hela klienten! Aja, skitsamma! Satte mig o lira lite HU, 0.5/1.

 

Rullade på bra, 96$ upp, o då skulle jag givetvis lagt ner o cashat ut! Men nej, par i knektar mot AQ. Ofarlig bräda o han ställer på turn! Korten visas upp en sekund o sedan kommer damen på river!

 

Hur kunde jag ens tro att denna jävla skitsida hade blivit bättre! Nääää, fy faan! SvS, tack för att ni finns ! ;-)

 

Liten tröst att dagen gett +400 på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju gå bra för dig på helgerna. Kanske ett smart drag att spela SvS på fre-lö-nätter. En hel del berusade spelare kan man tänka. Kul att det går bra för dig. Synd bara att du aldrig vågar nämna ditt nick på SvS så att man kunde veta när man ses vid borden...

 

Hehe.........Kanske skickar dig ett PM nån dag, med nicket! Problemet är att jag haft ( har ibland ) stora tilt problem i chatten. Inge personligt som jag ser det, bar en omognad inom pokerspelandet. Men jag bättrar mig hela tiden ! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte på ett set mot min AK som träffa kungen. Några händer senare då jag ligger 3000 under medel går jag all-in med JJ mot Q10. Damen kommer på flopp och adjöss med den klonken! :-(

 

Kommer aldrig bli en turre spelare! :evil:

 

Placering? Behöver inte ens nämnas!

'

 

Du spelade väl på SVS? Där vinner ALLTID sämsta handen in, mer en regel än undantag i all in situationer

 

Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällen slutar på 1500 back! :-(

 

Sista dräparen, AA mot 2paret på river. Killen synade raisen med 58. Träffade 8an o krigade hela vägen!

 

Trist, var på ett 2.50/5 bord, kommer ta lång tid att hämta upp det igen! Måste hålla mig på låg limiten!

 

4800 upp för månaden tidigare kväll. Nu ligger vi på 3200 upp.

 

Blir nog poker semester imorgon! :cry:

 

Killen som drog ut mig hade suttit o krigat i chatten o gav sig in i n hand bara jag gått med, sket i sina pengar! Så jävla orättvist av SvS att rigga en sådan hand åt honom då! :evil:

 

Go natt........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällen slutar på 1500 back! :-(

 

 

Blir nog poker semester imorgon! :cry:

 

........

 

Spelberoende, nån som vet när man e det!? :lol:

 

Blev en skön sovmorgon o sedan lite förmiddagsgrinda.......Suget blev för stort, var aningen rädd att jag var på TILT då jag satte mig ner. Spelade stabilt o plockar hem 689:-

 

Räknade lite fel igår.....var lite mindre rött an vad jag trodde! Helgen har väl dock kostat 600:- då med ett inköp till långlördag a`200+20 sek. Får väl vara nöjd att skadan inte blivit värre än så....:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvällen slutar på 1500 back! :-(

 

Sista dräparen, AA mot 2paret på river. Killen synade raisen med 58. Träffade 8an o krigade hela vägen!

 

Trist, var på ett 2.50/5 bord, kommer ta lång tid att hämta upp det igen! Måste hålla mig på låg limiten!

 

4800 upp för månaden tidigare kväll. Nu ligger vi på 3200 upp.

 

Blir nog poker semester imorgon! :cry:

 

Killen som drog ut mig hade suttit o krigat i chatten o gav sig in i n hand bara jag gått med, sket i sina pengar! Så jävla orättvist av SvS att rigga en sådan hand åt honom då! :evil:

 

Go natt........

 

Jo, som sagt. Detta är nackdelen med att lira på helgerna. En massa nissar som sitter och fulspelar och vinner ens pengar på sätt som du beskriver ovan, för att sedan bara slaska bort dem på 20 min. Då blir man fan arg alltså! Men det är bara att ta nya tag. Nästa vecka ska bli grön!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Urk, i bland önskar man bara att man kunde dra klockan lite tillbaka. Typ kommit hem, tagit en promenad, en dusch, o sedan spelat!

 

Nääää, här sätter vi oss direkt o krigar bort 800sek:-( Känndes så bra då jag hämtat upp igår........o så slaskar man lite.........men men...77 vs 99 med 792 på brädan, vad göra man! Där går ett inköp. Var nästan en tröst o se att en kille som hade färgdraget satte det på river, så han med set i 99 loosade han med. :twisted::evil::-(:twisted:

 

Jaha...vad göra nu då? SNG`s eller backa lite till i CG kanske ?!? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så där............Nu är den äntligen här! Jeeeehhhhooooooooooo:-D

 

Månadens Downswing, det rinner som vattnet............

 

Så nu låser jag kontot till den 25:e ! :roll: Skiter i hur det går, hur jag mår, just nu är jag på tilten men vid sånt förnuft att jag tror det är det bästa jag kan göra, just nu!

 

Månaden slutar upp på 2600sek :-)

 

Bättre än ingenting, trist då man i söndags låg 4700 upp.......men så är det o vara fisk, pengarna försvinner till slut ! :cry:

 

Over and out! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...