Mag Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Känner mig hyper-aktiv här på forumet idag.. Men den som inget frågar får inget veta... Har funderat på att köpa mig ett Ihopfällbart pokerbord tänkte höra om någon kanske har ett och kan berätta om det är värt att lägga pengar på? Bordet jag funderar på finns på http://www.magnusanderssonab.com/poker.htm Citera
gdaily Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Om det är ekbordet så ser det väl fint ut... Känner du någon som kommer på lördag så fråga honom vad han tyckte om klubbens enkelt hemfixade bord. /Ola Citera
Nusseman Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Är det det andra bordet du syftar på så är det helt ok också, om du har ett stadigt bord i ungefär samma storlek att lägga det på. Citera
Mag Postad 17 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2004 joo det var ju det andra bordet jag syfta på,,kost ca:700 eller vad det var... Citera
Nusseman Postad 17 Juni , 2004 Rapport Postad 17 Juni , 2004 Har du ett runt bord, ca 110 cm i diameter att lägga det på, funkar det kanon. Ett stationärt bord är givetvis bättre, men är man trångbodd passar det perfekt att slänga upp på köksbordet. Citera
Mag Postad 18 Juni , 2004 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2004 får iaf bli lite pengar undansatta åt ett bord + lite nya marker..varför tar man annars ett sommar jobb?? Citera
Thunoboy Postad 1 Juli , 2004 Rapport Postad 1 Juli , 2004 Brorsan har den biligare varianten. Är dock inte speciellt imponerad. Skivan är väldigt vek så en underliggande bordskiva av samma dimensioner är ett måste. för övrigt är markerhållarna plastiga och har lossnat. men det är ju billigt och duger väl om man saknar pengar och/eller stil. Citera
Torna Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 köp en duk och dukklämmor, tycker jag funkar ok om man har ett hyfsat bord. Lätt att ta med och tar ingen plats i sin lilla etta / törna Citera
Mysticum Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Mag: Om du ska köpa det ihopfällbara bordet kanske du är intresserad av att köpa ihop från GolfHQ (se annan tråd) tillsammans med mig och Kickboxer om du bor i närheten av Göteborgområdet? Citera
Henkeman Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 det på GolfHQ verkade ju vara samma som på MAAB? 890kr + frakt (180kr om det gick med bussgods, annars dyrare) på GolfHQ kostar det £35 + £15 (om man inte sambeställer då) vilket blir under 700kr iaf inkl. frakt. Jag hade iaf inte funderat särskilt länge på var jag skulle beställt det ifrån Citera
StoffeT Postad 26 September , 2004 Rapport Postad 26 September , 2004 Är det någon som har ett ek-bord som är köpt från Magnusson, har funderar på att köpa ett men skulle gärna vilja höra lite synpunkter om det! MVH Stoffe Citera
LinnL Postad 1 Oktober , 2004 Rapport Postad 1 Oktober , 2004 Hej! Funderar på att köpa pokerprylar till min pojkvän i jul...håller just nu på att göra lite research Det ihopvikbara bordet från magnusson, är det ett ok bord eller är det bara skräp? Kanske borde köpa tyg istället? Har nångonstans sett ett grönt tyg med markeringar för kort och sådär men utan de plastiga markerhållarna..det hade ju varit det bästa! Hittar bara inte igen sidan jag var på. Illa. Nån som vet någonstans man kan köpa marker i Umeå? Är det ett omöjligt uppdrag? tjipp! Citera
WinstonSmith Postad 1 Oktober , 2004 Rapport Postad 1 Oktober , 2004 Hej!Funderar på att köpa pokerprylar till min pojkvän i jul...håller just nu på att göra lite research Det ihopvikbara bordet från magnusson, är det ett ok bord eller är det bara skräp? OT: Du verkar vara en bra flickvän, en förebild för många andra hoppas jag... Citera
Milo Postad 1 Oktober , 2004 Rapport Postad 1 Oktober , 2004 Hej!Funderar på att köpa pokerprylar till min pojkvän i jul...håller just nu på att göra lite research Det ihopvikbara bordet från magnusson, är det ett ok bord eller är det bara skräp? Kanske borde köpa tyg istället? Har nångonstans sett ett grönt tyg med markeringar för kort och sådär men utan de plastiga markerhållarna..det hade ju varit det bästa! Hittar bara inte igen sidan jag var på. Illa. Nån som vet någonstans man kan köpa marker i Umeå? Är det ett omöjligt uppdrag? tjipp! Fan va sjysst... kan inte du vara min flickvän istället? Tror att det är svårt att hitta grönt tyg med markeringar, så det bästa är nog att köpa ekbordet Citera
LinnL Postad 1 Oktober , 2004 Rapport Postad 1 Oktober , 2004 Ja vad gör man inte för sin bättre hälft? Funderar på det billigare bordet dock..haha..ekbordet blir liiite för dyrt för mig. Citera
StoffeT Postad 2 Oktober , 2004 Rapport Postad 2 Oktober , 2004 Du tror inte du kan höra av dig till min flickvän, vi har en liten dust om att jag inte får ha ett pokerbord i vardagsrummet Citera
StoffeT Postad 2 Oktober , 2004 Rapport Postad 2 Oktober , 2004 Och återigen, ingen som har deras ekbord, är det bordet jag planerar att köpa men det vore trevligt att höra lite synpunkter från någon som spelat på det Citera
Carnical Postad 7 Oktober , 2004 Rapport Postad 7 Oktober , 2004 Någon som klämt på detta bord som finns att köpa i Köpenhamn? http://www.pokershop.dk/shop/default.asp?ProductID=222 Jag tycker det ser rätt lovande ut och så jobbigt kan det ju inte vara att antingen skicka det hit eller ta bilen/tåget dit och hämta upp det. Citera
RayIV Postad 13 Oktober , 2004 Rapport Postad 13 Oktober , 2004 Hittade detta ihipfällbara bord idag: http://www2.blocket.se/view/3394452.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 . Ser perfekt ut för mig som varit sugen på det runda ihopvikbara bordet (som bl.a. finns på TheGolfHQ) men som tvekat då man mest har "rektangulära" bord hemma och hos polarna man spelar hos. Dock så tenderar ju folk att ta ett ruskigt överpris för pokergrejer på blocket och 1800 känns lite väl saftigt för en ihopfällbar skiva.. någon som sett ett sånt här bord förut och vet om det säljs någonstans i Sverige eller via internet någonstans inom EU? Citera
ReBs Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 Hej alla glada! kan ju i mitt första inlägg passa på och tacka för ett superbra forum med bra struktur och trevliga medlemmar. Jag köpte det ihopfällbara bordet från TheGolfHQ och kan redan efter ett par spelkvällar konstatera att filten e kass! Den luddar nåt fördömt, till å med så att min kortblandare gick sönder pga ludd i maskineriet! Men har nu köpt blått sammetsligt tyg som ska klistras på. Så den som köper ett sådant ihopfällbart bort bör vara beredd på att byta tyg ganska snabbt. Funkade inte att ta bort luddet med en jumbo-noppa-bort, tejp eller annat, och försökte man ta bort det för hand så rörde man bara upp mer vartefter. Fast bordet i sig är supersmidigt med medföljande bärväska. Citera
Recommended Posts