Masken81 Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 Jag hade synat för att få med mig fi2, han har inte AAxx, möjligtvis liknande hand som du har , men om du sätter båda på AAxx här så tycker jag nog det är värt att gambla, vik finns ju men då lär man ju vika med 789Tds också. En sådan vek reraise som fi2 gör tycker jag nog skriker draghand istället för monster. Hade det bara vart du o fi där det blivit sån här action så finns lixom inte vik. Citera
pokerponkass Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 om båda FI har AAxx måste du ta skottet du är storfavorit mot 2 random AA händer.. men o dega känns kallt för 4 inköp stacken.. men om FI2 pottar igen e det bara o stoppa in. Du har >40% om båda har AA Citera
eurythmech Postad 22 December , 2007 Rapport Postad 22 December , 2007 propokertools, om båda har AAxx så kan vi nog vara lillfavorit i sidopotten också Citera
Recommended Posts