Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Wow, riktigt kallt..

Kollade upp dig på sharkscope nyss btw, inte direkt vackra siffror på stars såg jag. Inte största samplesizet iofs :)

ja man är ju iskall på sngs. Kört en del 2k hu sngs och en del 2k steps på stars genom tiden och inte gått så bra :(

Postad

Vart och käkat lite kräftor och druckit vin med en polare o hans tjej hela kvällen idag så blev ingen grind, men reggat mig för 2-3 stycken som startar nu typ.

Missar ftopsen vad det verkar då den redan är full, reggat mig på waiting list dock men det ser inte så ljust ut....

Postad

Jag kravlar bra på waitinglist till ftopsen, för 20 min sen så va jag 31a och nu är jag 10a så det ser ju onekligen bra ut nu. Men vem fan avreggar sig?

Postad

Morbo började ju spela amerikansk fotboll för ett tag sen och tränar ganska så hårt med laget typ 3 ggr i veckan, kommer hem med nya feta blåmärken lite då o då. Idag verkar det dock vara extra illa då han sitter i soffan och gnider in sig med Zon salva och halsar vodka från flaskan, mkt hård kille :)

Postad
Morbo började ju spela amerikansk fotboll för ett tag sen och tränar ganska så hårt med laget typ 3 ggr i veckan, kommer hem med nya feta blåmärken lite då o då. Idag verkar det dock vara extra illa då han sitter i soffan och gnider in sig med Zon salva och halsar vodka från flaskan, mkt hård kille :)
hehe ok, i vilket lag lirar han? mycket bänknötande de närmsta 3-4 säsongerna eller? :mrgreen:
Postad
hehe ok, i vilket lag lirar han? mycket bänknötande de närmsta 3-4 säsongerna eller? :mrgreen:

Han lirar i Tyresö. Needå får hoppa in på match redan nu då o då, NFL 2010?

Postad
Han lirar i Tyresö. Needå får hoppa in på match redan nu då o då, NFL 2010?

Ojdå! Imponernande! NFL 2010? HAHA, tror inte det va. Lite väl snabbt kanske. Men 2012 eller kanske 2013.. HEJA WASHINGTON REDSKINS!

washington_redskins.jpg

P1010511-736241.JPG

• Skapa nytt...