glefor Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Kanske redan sagt. Men hur många veckor va du i vegas och vilka events lirade du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carloskar Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Tack för svaret. Alkoholens fel att jag utryckte min avundsjuka igår Jag är ganska nöjd annars, även om det vore sweet att klonka ibland! Förstår att det är mycket jobb och slit för att bli riktigt bra. Carloskar, ja tyar inte längre, äe du sånn nu?! ??? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Jag tycker det är ok och jag läser själv med intresse. Nu blev den så upphettad dock så det kanske vore roligare att göra den till en egen tråd så vi kan gå all out med diskuterandet kring sjukvården. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Ska städa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Har städat http://pokerforum.nu/forum/off-topic/49152-svensk-sjukvard-avdelat-fran-ramzis-dagbok.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jutteson Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Tjenare Ramz! Tips på onlineturre vinst att analysera: Ladbrokes, för den vann du väl för ett tag sen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Har städat http://pokerforum.nu/forum/off-topic/49152-svensk-sjukvard-avdelat-fran-ramzis-dagbok.html du ska inte öppna tråden så att diskussionen kan fortsätta? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 Tjenare Ramz! Tips på onlineturre vinst att analysera: Ladbrokes, för den vann du väl för ett tag sen? ja kanske blir något sånt, även fast den inte var så stor. Kan nog finnas en del intressanta händer där också. spelar fler turrar ikväll. Åkte ut tidigt i 2 med set mot set o lite sånt men har 6 bord uppe nu iaf så får jobba på att vinna något. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 2 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2008 men tilt qq vs 22 all in pre för chipldead i 300fo på party, ute nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 all in i 100r på ftp med 49 kvar jag har a3 mot ak på q3 och så kommer river k. var pott för topp4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Söndagsgrind igen då, spelar det mesta som vanligt. Startar grinden med lite lammfärsbiffar, måste ju vara running good efter det Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
John_J Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Hejja, hejja! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 3 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2008 Åkte precis ITM i Ladbrokes men ser att du tuffar på, go go. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 vart kall i det mesta men har en stack i 530 på stars, blev precis itm där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 damn bustade som 51a med AJ vs QQ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 jaha pga regnet så blev det lillgrind idag igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Ramz, när får man se dig på svs igen ? riktigt skoj och obba dig lira Omaha där,.. speciellt när du klonkar! ZIZINNGINg? =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 gett upp på den där siten för evigt tror jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Är Molle, Kiebuka på ladbrokes? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2008 Är Molle, Kiebuka på ladbrokes? Nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 11 bordsgriiiind, jag hatar regn. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 meeeeeeen, 3 outare på bubblan, 3 outare med 19 kvar, 3 outare med 14 kvar. Bra försök av mig iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 5 Augusti , 2008 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Diskussion med sebbe mitt i en hand: Jag: Dom har alltid eller? Sebbe: ja, jag tror det. Jag: Ja dom har ju alltid, men jag går all in. Sebbe: vad har du? Jag: 99, ja han syna blixt med aq och där kom damen. Jag: och nu är jag ute. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 haha det där va lite småkul faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 5 Augusti , 2008 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2008 Det känns kallt på Ipoker, jag ligger strax efter dig men inte lätt att steala här. GL. Bubbla precis A5 vs A9, piss också.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts