RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Nice då Är nikov någon man känner till? Nikolas Liakos, som brukar figurera lite då och då i mina bloggar, han är med på några av bilderna från resorna. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Bustade ongame 1k, QQ vs A8 all in pre. Ligger ok till i 100r och 50r på stars, båda itm. fick en lillcash i 70kn på ongame också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 dom tiltar mig nu, busta 75k på ftp, JJ vs J8s Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 26 April , 2008 Rapport Share Postad 26 April , 2008 dom tiltar mig nu, busta 75k på ftp, JJ vs J8s Skönt att det flyter på i 100r iaf då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Ja man vinner bara om man e turgubbe, bestämt mig för att jag ska vara running good ett tag nu fram tills efter sommaren, tror det kommer funka bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 torska precis KK vs AQ all in pre för en fet pot med 24 pers kvar i 50r. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 och där kom d, låg 2a i 100r all in JJ vs AK, torsk, för fet chiplead. synd Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2008 Jag får väl vinna 50r istället. Mkt mindre deg, men man kan ju inte förvänta sig att storklonka första grindkvällen, måste börja lugnt och fint. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 synd på 60k'n ramz han åkte på KK vs QQ på flop KxQ :< /rob Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Normale, 47a i 100r på fulltillt. Hade 13bbs och raisade med QQ utg, knappen synar bara och floppen kommer KQx, så blir det all in på river efter att båda slowplay lite, och han har KK, det tror man ju inte där när man blir kallsynat preflop och är så short. Finalbord 50r nu, ligger 3a. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Såja vann den, kom 10a på river för mig i HUn när vi dega in KT mot AQ. Vann 10k iaf. Skaplig första grindkväll, spelade typ 11 turrar och hittade 3 itm, 2 finalborg och en vinst. Kommer va så jäkla running good nu fram tills sommaren, jag bara känner det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Frågan är om du någonsin kommer att bli så running good att du klarar av att slå Gusten Sjöberg i kinapoker... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Floppus Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Såja vann den, kom 10a på river för mig i HUn när vi dega in KT mot AQ. Vann 10k iaf. Skaplig första grindkväll, spelade typ 11 turrar och hittade 3 itm, 2 finalborg och en vinst. Kommer va så jäkla running good nu fram tills sommaren, jag bara känner det. well done! vilken sida lirar du på? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Såja vann den, kom 10a på river för mig i HUn när vi dega in KT mot AQ. Vann 10k iaf. Skaplig första grindkväll, spelade typ 11 turrar och hittade 3 itm, 2 finalborg och en vinst. Kommer va så jäkla running good nu fram tills sommaren, jag bara känner det. Snyggt jobbat! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Snyggt jobbat! ty m8. du verkade ha en ganska bra kväll själv. Idag blir det ännu mer tourgrind, blir nog till att ta en promenad i parken och kolla på ankorna nu under dagen för att jobba in harmonin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 va nickar du på stars? lycka till mvh richard Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Idag blir det ännu mer tourgrind, blir nog till att ta en promenad i parken och kolla på ankorna nu under dagen för att jobba in harmonin. Bondar du hårt med ankorna kompis? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 va nickar du på stars? lycka till mvh richard Bdbeatslayer Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Bondar du hårt med ankorna kompis? Hehe ja det var skitkul häromdagen när vi var där och kikade. Det verkar vara parningstider nu, så alla hanarna försökte skydda/förföra honorna. Så det var massor med bråk, rävspel och uppvisning. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Hehe ja det var skitkul häromdagen när vi var där och kikade. Det verkar vara parningstider nu, så alla hanarna försökte skydda/förföra honorna. Så det var massor med bråk, rävspel och uppvisning. You a fool playah Haha, nämen det lät kul.. ..när man är stekt typ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elninjopink Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 Bondar du hårt med ankorna kompis? Tony Soprano-style. Akta dig för depressionen du får om de flyttar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 aaaaa ok, såg inte vem som skrev. Är bdbeatslayer någon svensk? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 Jag fattar inte vad p5 håller på med. Skapade ett nytt konto där igår, väntade på aktiveringsmailet men det kom aldrig. Mailade deras support men inget svar ännu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 27 April , 2008 Rapport Share Postad 27 April , 2008 kollat skräpmailen? de har du troligtvis hehe men man vet ju inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 27 April , 2008 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2008 kollat skräpmailen? de har du troligtvis hehe men man vet ju inte LDO Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts