Gå till innehåll

The life of RaMz


RaMz

Recommended Posts

precis kommit hem från squash med Alex, fy faaan va jobbigt. Jag tror det är fysiskt omöjligt att ha sämre kondition än vad jag har. Om det inte vore för min otroliga bollkänsla så hade jag inte kunnat vinna en boll, men nu så blev det lite jämt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Åkte ner till Lund med tåget igår eftermiddag.

 

Var tänkt att vi skulle gå ut till VGs och festa men kön var så jäkla lång så efter att vi hade stått där i 45 min så sket vi i det och drog till Malmö istället. I Malmö satte vi oss på ett ganska soft ställe som hette Banco de Musica med Tobias Persson, Alex Dalaklis och hans brorsa Jannis som hade vart i Malmö över dagen för affärer. Tog några järn och snackade skit i flera timmar och skippade utgången, who needs girls anyway?

 

Idag har det vart relax i korridoren, jag och Patrik svängde ihop någon pastasås som blev över förväntan :)

 

Jag tror vi ska ut ikväll, jag vet i alla fall att vi ska förfesta med 16 tjejer :)

 

Och ja, jag gjorde bankwire från Prag istället för att lämna pengarna i taxin igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmmm... Om turen garanterat sitter kvar i den så är ju 14 000kr rätt okej pris, kan man få den levererad innan bahamas?

 

Och vilken kollektion är den ifrån? kolla summer 2008 men hitta ingen blå :o

 

07 med vit krage och manchett. Leveransfrågor får ni ta med distrubutören.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

Den finns däremot en spelar på svs ni kan raila "lllll" nickar hon japp HON den är en brud Lasse berghagens dotter närmare bestämmt.

Finns igen som har sån medrigg som hon.

Minst + 3 mille på svs.

 

Sen har ni en spelare som nickar "RaMz" ramzi jelassi heter han duktig live spelar blivit staked av Devilfish bland annat. Han skulle knulla dom flesta live men gulat riktigt hårt på svs 3 miljoner back där.

 

 

Just därför tror jag på medrigg on svs.

 

 

Men de är klart siktar man på o grinda upp en fin rulle on svs är de inte svårt men då får du hålla dig till nivå efter va din rulle säger och spela typ 4 bord samtidigt då går de.

 

Kan allt om alla spelar på nivårna 25/50 o uppåt. varför ja tog "lllll" och ramz som två exempel va bara för att ja tycker det är sjukt att en kille gular så hårt när man vunnit en hel del fina tuneringar live o dragit massa pengar.

 

Medans randomsen aldrig slutar träffar o bara äter pengar.

 

 

Nu skriver la ni säkert bara för man är duktig live behöver man itne vara det på internet.

 

Men det är ju bara o konstaera internet är riggat och tur.

 

Kan man grunderna kan man vinna mycke pengar om man bara har "TUREN".

 

Efter nästan en halv miljon bort spelade på svs så vet ja vad ja snackar även fast ja skriver som en 4 åring nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...