Hjort Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 Otur att behöva offra en klonk på en turre med mindre än $1M i förstapris. Beklagar.
Kidder Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 Nu vet du, det gäller bara att whina som fan i DB:n, sen ler pokergudarna mot dig. Pokergud till en annan pokergud: "Du kolla denna posten, nu orkar han nog inte mer.. Pokergud 2: Jisses ja, du har rätt, vänta jag ser han lirar en turre nu, jag fixar.. Gratz
ulaf Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Unnar dig denna så sjukt mycket!!! Topp fem 5 sverige! wtf?
MolleB Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Grattis, wp, nhs, fml. Ja borde få extraprocent eftersom du åkt hem om jag inte övertalat dig att stanna med min oändligt positiva energi!
-Gilbuert- Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Snygg syn som avslutning! mvh Oleg (Kazakhstan)
RaMz Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Postad 15 December , 2008 Tack tack tack allihopa. Jag flög till Göteborg med Alex Roumeliotis igår kväll för att softa här i 2 dagar typ. Riktigt nice med vinsten i Prag, har spelat riktigt bra poker senaste månaderna och började precis tilta ur på hur dåligt det gick, som ni kanske märkte på ökat whine i dagboken Missade massa där innan i dagboken som kanske blev avkapat, såg lite snabbt förut bara att det var mkt diskussion med bland annat jonash inblandat. Borde jag läsa igenom de sidorna och svara på något eller var det bara trams?
gdaily Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Tack tack tack allihopa. Jag flög till Göteborg med Alex Roumeliotis igår kväll för att softa här i 2 dagar typ. Riktigt nice med vinsten i Prag, har spelat riktigt bra poker senaste månaderna och började precis tilta ur på hur dåligt det gick, som ni kanske märkte på ökat whine i dagboken Missade massa där innan i dagboken som kanske blev avkapat, såg lite snabbt förut bara att det var mkt diskussion med bland annat jonash inblandat. Borde jag läsa igenom de sidorna och svara på något eller var det bara trams? Trams
ulaf Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Tack tack tack allihopa. Jag flög till Göteborg med Alex Roumeliotis igår kväll för att softa här i 2 dagar typ. Riktigt nice med vinsten i Prag, har spelat riktigt bra poker senaste månaderna och började precis tilta ur på hur dåligt det gick, som ni kanske märkte på ökat whine i dagboken Missade massa där innan i dagboken som kanske blev avkapat, såg lite snabbt förut bara att det var mkt diskussion med bland annat jonash inblandat. Borde jag läsa igenom de sidorna och svara på något eller var det bara trams? mest tRaMz
Glödlampan! Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Jag lirade lite mot Alex häromveckan på stars (han använder visst sin brors namn). Är en fullskalig comeback att vänta?
mr-flow Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Jag lirade lite mot Alex häromveckan på stars (han använder visst sin brors namn). Är en fullskalig comeback att vänta? TLK?
RaMz Postad 15 December , 2008 Författare Rapport Postad 15 December , 2008 Jag lirade lite mot Alex häromveckan på stars (han använder visst sin brors namn). Är en fullskalig comeback att vänta? Det tror jag inte, vet att han spelar ibland dock. Ni får fråga honom.
pastan Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Grattis Ramzi! Sedan... var på PAF pokerkryssning och såg han långhåriga killen som tidigare var med dig i Team Hink. Tänkte då.. Du och Molle fick vart ju stejkade av GNUF, men vad hände med resten? holla
sexyterran Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 gratz obv... kaffepengar dock om du planerar fortsätta dricksa
ulaf Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Var bara en som inte blev sponsrad, och det var troligen han som var bäst passad för sponsring
pastan Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Menar han som sa; "Om det är en fråga vi inte vill svara på..:". Sen.. någon som vet vart man kan hitta det avsnittet?
rAilFISH Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Menar han som sa; "Om det är en fråga vi inte vill svara på..:". Sen.. någon som vet vart man kan hitta det avsnittet? Kallades inte han för "Sylt-Simon" ?
Bluwajt Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Han vann väl Unibet Open för över miljonen sek nyss?
Verner18 Postad 16 December , 2008 Rapport Postad 16 December , 2008 Han vann väl Unibet Open för över miljonen sek nyss? samma för- och efternamn men inte samma person
Recommended Posts