freddola Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 vad gjorde du med en miljon i kontanter? tell us more! Cash is King.
easylife Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 känns som en efterhands konstruktion
mr-flow Postad 18 November , 2008 Rapport Postad 18 November , 2008 Ja euro då. Men att ens lägga undan väskan!? Ush vad dryg jag lät. Ursäkta. Nya oneliner-kungen på pf bara glider in och sätter dom i krysset varje gång! +1!
Thomas73 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Vän af ordning undrar hur ni får pengarna genom tullen. Är väl en gräns på 10.000€? Hade själv obetydligt mer på mig efter en vistelse i England och trots att jag berättade som det var INNAN jag gick igenom tullen blev jag förhörd av 7!!!diverse poliser/tullare innan jag till slut fick slinka igenom.
Elitloppet Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Nya oneliner-kungen på pf bara glider in och sätter dom i krysset varje gång! Varje gång jag läser den här meningen får jag konstiga associationer....
kossan Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Har inte hört talas om ngn pengagräns inom EU.Att de blir nyfikena kan ju ha andra orsaker.Men till många länder utanföe måste man ju deklarera pengarna i tull för att inte riskera dessa.
gdaily Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 vad gjorde du med en miljon i kontanter? tell us more!Cashgame Bankkort = överskattat?Lycka till att köpa in dig med plastkort. Är ju som första pokerforumturren, inköp 350 spänn, 100 pesr. Gissa hur många som ville köpa in sig med kort. Det funkar inte så. Vän af ordning undrar hur ni får pengarna genom tullen.Är väl en gräns på 10.000€? Till USA så deklarerar man pengarnaHem så håller man käften.
jonash72 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Cashgame Lycka till att köpa in dig med plastkort. Är ju som första pokerforumturren, inköp 350 spänn, 100 pesr. Gissa hur många som ville köpa in sig med kort. Det funkar inte så. Till USA så deklarerar man pengarna Hem så håller man käften. Har du inte ett Amerikanskt bankkonto?! Smart att gå runt med en mille i fickan om det nu var i USA.....hört dem som blivit rånmördade för mindre kan jag säga...
ulaf Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Varje gång jag läser den här meningen får jag konstiga associationer.... mendi är en player.
Antisk Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Har du inte ett Amerikanskt bankkonto?! Smart att gå runt med en mille i fickan om det nu var i USA.....hört dem som blivit rånmördade för mindre kan jag säga... Ännu ett genialiskt inlägg av jonas
jonash72 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Ännu ett genialiskt inlägg av jonas Visste att du tillhörde dem som tycker det är smart att springa runt med 1mille på fickan. Ännu ett genialiskt drag från en tomte...? (att inneha ett Amerikanskt bankkonto, och att sätta in pengar där, samt transferera till Sverige är inget konstigt. Jag har själv haft så sedan 1999)
Verner18 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Kör lite Spa och dylikt här sista dagen. Drar till Alicante imorrn om jag hittar nått flyg också, vill bara koppla av i någon vecka och glömma all misär från denna veckan. Det har vart en riktigt dekadent vecka, torskat ännu mer pengar efter väskincidenten också, som tur var så hade det ju gått ok veckorna innan så ekonomiskt är det ingen jättemisär. Men vore bra med en liten grindvecka hos Danny. Jag lyckades komma 4a i sideventet här också, blev bad beatad för hälften av chipsen i spel med AK vs K6 all in pre Verkar som att Dario vinner Main här, kul för han. Vi drar till spat nu och sen ska vi försöka hitta någon att hustla på mariokart i players loungen, William har uttryckt ett sug att spela hög Hu kart, så ska se om vi hittar honom kanske. /Ramz
kossan Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Visste att du tillhörde dem som tycker det är smart att springa runt med 1mille på fickan. Ännu ett genialiskt drag från en tomte...? (att inneha ett Amerikanskt bankkonto, och att sätta in pengar där, samt transferera till Sverige är inget konstigt. Jag har själv haft så sedan 1999) Får nog julkort från Sverige alla storvinnare för det fina tipset.
jonash72 Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Får nog julkort från Sverige alla storvinnare för det fina tipset. Men hallå. The obvious no?! Orka inte fatta det.
Lolita Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Glömma 40k € i en taxi - jag är mållös. Försöker komma på vad som var viktigare att hålla reda på än cashen när du klev ur taxin på flygplatsen. Du fick väl med dig resväskan?
ulaf Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Mike drog uppenbarligen en jävligt rolig historia precis när de skulle lämna.
jonash72 Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 För införsel utav pengar till Sverige från USA så gäller (sist jag gjorde det) att summor över 100k SEK skall det anmälas till Riksbanken, och då kan man transferrera vilken summa som helst. Under 100k SEK behövs ingen föranmälan alls. /Jonas
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Hemma i sthlm några dagar innan jag drar ner till Alicante. Skönt med 2 lite lugnare vekor. Ska börja spela på redkings nu också närjag har tid över att spela mer på nätet igen. Ska se vad jag hittar för smaskiga games att grinda Om någon är sugen på att testa siten eller undrar något så är det bara att PMa mig så tar jag hand om det och ser till att ni får lite smaskiga bonusar osv Idag börjar GSOP på Redkings också med massa smaskiga turneringar som avslutas med main event som har 3 olika startdagar och 1M garanterat. Mer info om GSOP på länken nedan. http://http://www.redkings.com/se/GSOP/Main-Events.html
Appel Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Fy Fy att köra med smygreklam hehehe Ska ni ner till Malmö nästa vecka? Vore skönt att ha några som gör sina egna intervjuer den här gången också.
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Fy Fy att köra med smygreklam hehehe Ska ni ner till Malmö nästa vecka? Vore skönt att ha några som gör sina egna intervjuer den här gången också. Var väl inte så mkt smygande iofs. Jag drar till Alicante så fort som möjligt, vet inte när malmö är men just nu vill jag bara ta det lugnt, orkar inte spela live på ett tag så ska bli skönt att koppla av hemma hos Danny och förhoppningsvis grinda nätet lite.
Appel Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 malmö är nästa vecka med main nästa helg. Fast att ta det lugnt fram till det är dags för Alicante låter MINST lika skönt!! Nätnöta skall aldrig underskattas!
m1978 Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Hemma i sthlm några dagar innan jag drar ner till Alicante. Skönt med 2 lite lugnare vekor. Ska börja spela på redkings nu också närjag har tid över att spela mer på nätet igen. Ska se vad jag hittar för smaskiga games att grinda Om någon är sugen på att testa siten eller undrar något så är det bara att PMa mig så tar jag hand om det och ser till att ni får lite smaskiga bonusar osv Idag börjar GSOP på Redkings också med massa smaskiga turneringar som avslutas med main event som har 3 olika startdagar och 1M garanterat. Mer info om GSOP på länken nedan. http://http://www.redkings.com/se/GSOP/Main-Events.html Tungt att glida runt å spela poker
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Tungt att glida runt å spela poker If you only knew.
RaMz Postad 21 November , 2008 Författare Rapport Postad 21 November , 2008 Ok folks, vad ska jag heta på RedKings tycker ni? jag sitter och klurar på det nu men har så dålig fantasi. Vill gärna att dte ska vara något roligt/coolt så länge det inte är för tryhard. Inte för långt heller, max 3 stavelser typ. Bomba med tops please, sitter med rutan uppe och måste bestämma mig för något snart.
speltorsk_LOL Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 LokeLupus Polisen18 DonRamziCorleone
Recommended Posts