JoeFalk Postad 22 September , 2008 Rapport Postad 22 September , 2008 Hur har länge har du umgåtts med pokerspelare? Tur som skedde igår eller längre sen ändå har ju aldrig hänt. Det vet ju ALLA word...
RaMz Postad 22 September , 2008 Författare Rapport Postad 22 September , 2008 lol. mest otur i sverige....
Asiiss Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Men vi får heja fram Ramzi som låg på en grym 4:e plats med 60 spelare kvar när dom bröt första dagens spel i morse. Kanske e det dags för för hans stording. Skulle ju inte förvåna mig ett dugg faktiskt, eftersom som tackade nej till % byte med mig. Stefan Mattson skrev såhär i hans blogg på pokermagazine.
SuperiorFish Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Fjärde plats vid slutet av dag 1? Så det blev 18de plats och knappa 44k i prispengar?
Asiiss Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Mmm tror det, så han ljög lite för oss:P
gladdrkim Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Det finns nog en anledning till det och om det nu är så bör nog folk inte prata om det så mycket.
Skogiss Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Antar att du blev lite tiltad av att du inte van KQs vs AJ handen då... flopp ATT färgdrag.
killerwolf Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 ramz, vad är din kommentar kring det senaste CDS-spektaklet?
Leooo Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Två snabba! Skall du lira något WSOPE? Samt vilken dag avsnittet med dig och hellmuth kommer ut?
calibrat Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Två snabba! Skall du lira något WSOPE? Samt vilken dag avsnittet med dig och hellmuth kommer ut? Tror d avsnittet kommer imorgon förmiddag =)
RaMz Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Jag hade inte råd att spela wcoop main så jag delade med en kompis och jag satt bredvid honom när han spelade på hans konto. Tänkte bara att det skulle vara jävligt onödigt att gå ut och säga nicket jag delade på pga skatt osv om man skulle råka vinna 1.7 mil lol, sry kära dagboksläsare, jag ska aldrig mer ljuga för er. Multiaccountade 100% inte!
RaMz Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Antar att du blev lite tiltad av att du inte van KQs vs AJ handen då... flopp ATT färgdrag. Det var ju inte vi som hade den handen, det var väl McMang?
RaMz Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Två snabba! Skall du lira något WSOPE? Samt vilken dag avsnittet med dig och hellmuth kommer ut? Ska inte lira WSOPE, hade tänkt göra det förut för det är en sjukt rolig turre med asbra struktur och massor med bra spelare, men jag har absolut inte råd att spela den just nu så hoppar över den och åker till London veckan efter för EPTn Som sagt ovan så kommer wsop avsnittet med mig och helmuth nog ut tidigt imorgon.
Leooo Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Ska inte lira WSOPE, hade tänkt göra det förut för det är en sjukt rolig turre med asbra struktur och massor med bra spelare, men jag har absolut inte råd att spela den just nu så hoppar över den och åker till London veckan efter för EPTn Som sagt ovan så kommer wsop avsnittet med mig och helmuth nog ut tidigt imorgon. Kan tänka mig att den är rätt späckad med proffs va? Vad ligger inköpet på? Trist att du inte lirar den btw. Men väntar ivrigt på wsop avsnittet
RaMz Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Kan tänka mig att den är rätt späckad med proffs va? Vad ligger inköpet på? Trist att du inte lirar den btw. Ja många riktigt bra med, men såklart även en del vanliga livetours grinders som har mkt deg. Jag hade lagt undan 20k på neteller förut för att spela den turren men jag stejkade en kille nyligen som backade 65k, så dom pengarna försvann. Men väntar ivrigt på wsop avsnittet Me 2
Runnerx2 Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Tjena, Varför prioriterar du EPT i London framför WSOPE? Är det bara slantarna det hänger på?
RaMz Postad 23 September , 2008 Författare Rapport Postad 23 September , 2008 Jag har kvalat in till EPT London via stars.
Runnerx2 Postad 23 September , 2008 Rapport Postad 23 September , 2008 Jag har kvalat in till EPT London via stars. Lycka till ivartfall! Och semigrattis till en bra placering i B-lona.
highbury90 Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Tjena, Varför prioriterar du EPT i London framför WSOPE? Är det bara slantarna det hänger på? Måste vara väldigt stor skillnad i värde. Dels är det alltid väldigt många kvalspelare i EPT. Dessutom är det £250K added i Londons EPT.
Rebonius Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Det är bra värde i alla större liveturneringar (kanske $50k HORSE är ett undantag, jag vet inte)
RaMz Postad 24 September , 2008 Författare Rapport Postad 24 September , 2008 ja folk är rätt dåliga, men finns många bra live också nuförtiden. Liveturneringarna i Paris och Cannes är ju drömvärde.
Haslo Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 woho nu är nya main event epet ute. inte alls mycket tevetid...lite besviken är jag faktiskt
Leooo Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 woho nu är nya main event epet ute. inte alls mycket tevetid...lite besviken är jag faktiskt Ne otroligt trist att man inte fick se mer än så. Finns det risk för att något kommer med i nästa episode?
rAilFISH Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 helt rätt att ta time på philliee , get him on tilt
Recommended Posts