Gå till innehåll

Tvillingarna kör sportsbetting o poker

Recommended Posts

Postad

Blev inget spel igår, vi kollade mest på film och jag träffade en kompis igår oxå så det bvlev inget spel igår. Jag har spelat fyra sng idag på morgonen med en förstaplats och en andraplats. Gick sådär men skönt att det blev ett plus på ca 7 dollar. Blir nog lite mer spel idag. Har köpt Football Manager 2008 och kanske ska börja köra det lite senare. Sedan är jag lite sugen att börja på PKR, någón som har någon erfarenhet från PKR?

• Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Blev bara fyra sng igår, gick upp vid fem på morgonen, kunde inte sova. Spelade fyra då så jag trodde att det skulle bli lite mer spel än det blev men icke. Idag ska jag börja jobba igen så det kommer inte bli mycket spel idag heller för min del. Vi funderar lite på att gå upp till 13-dollars sng nu för rullen på stars ligger på 799 och köra 6 dollars då är väl lite lågt kanske men man vinner stadigt fortfarande och man vill inte förlora det man byggt upp. Någon som vet hur många inköp man ska ha i förhållande till bankrullen när det gäller sng?

Postad

Spelade fyra sng när jag kom hem från jobbet, fick bara en andraplats och backade 13 dollar och hela gårdagen slutade -17 dollar tyvärr. Hade en del otur, när jag fick en bra hand hade någon hela tiden snäppet bättre. Kristian spelade fyra oxå, en förstaplats och en andraplats.

Spelade två sng för ett tag sedan, vågade inte spela fler för jag känner att jag är osäker i mitt spel och det skulle vara tugnt att missa fyra inköp istället för två även om det inte kanske händer men jag ville vara lite säker. Gick bra faktiskt, vann en och kom tvåa i den andra. I den som jag vann är jag grymt nöjd med mitt spel, hade 1000 väldigt länge men kämpade mig uppåt och lyckades vinna, grymt skönt. Känns bra att hämta tillbaka förlusten från igår. Rullen ligger på 797, har tappat 1 dollar från i förrgår.

Ska iväg och jobba om en timme ungefär så det blir inget spel nu men kanske efter jobbet. Kristian är in till Stockholm så han kommer inte heller lira nåt.

Sedan har jag en hand som jag är lite osäker på hur jag ska spela.

Vad ska jag göra här? Syna hans all-in eller ta en fold?

PokerStars Spel #14713479267: Turnering #74594243, $6.00+$0.60 Holdem Utan Limit - Omgång I (10/20) - 2008/01/21 - 05:17:27 (ET)

Bord '74594243 1' 6-max Plats #3 har knappen

Plats 1: kj1973 (1650 i marker)

Plats 2: Dr Pokermac (1490 i marker)

Plats 3: gonnarally (1360 i marker)

Plats 4: anderssj (1480 i marker)

Plats 5: caps47 (1480 i marker)

Plats 6: phungk (1540 i marker)

anderssj: lägger lilla mörken 10

caps47: lägger stora mörken 20

*** HÅLKORT ***

Utdelat till anderssj [Ac Td]

phungk: synar 20

kj1973: lägger sig

Dr Pokermac: synar 20

gonnarally: höjer 20 till 40

anderssj: synar 30

caps47: lägger sig

*** FLOPP *** [Ad 6c 4d]

anderssj: passar

phungk: passar

Dr Pokermac: satsar 80

gonnarally: lägger sig

anderssj: synar 80

phungk: lägger sig

*** TURN *** [Ad 6c 4d] [3c]

Dr Pokermac: satsar 220

anderssj: synar 220

*** RIVER *** [Ad 6c 4d 3c] [4s]

Dr Pokermac: satsar 1150 och är all-in

Anderssj: ???

Postad

Vad ska jag göra här? Syna hans all-in eller ta en fold?

PokerStars Spel #14713479267: Turnering #74594243, $6.00+$0.60 Holdem Utan Limit - Omgång I (10/20) - 2008/01/21 - 05:17:27 (ET)

Bord '74594243 1' 6-max Plats #3 har knappen

Plats 1: kj1973 (1650 i marker)

Plats 2: Dr Pokermac (1490 i marker)

Plats 3: gonnarally (1360 i marker)

Plats 4: anderssj (1480 i marker)

Plats 5: caps47 (1480 i marker)

Plats 6: phungk (1540 i marker)

anderssj: lägger lilla mörken 10

caps47: lägger stora mörken 20

*** HÅLKORT ***

Utdelat till anderssj [Ac Td]

kj1973: lägger sig

gonnarally: höjer 20 till 40

anderssj: synar 30

caps47: lägger sig

*** FLOPP *** [Ad 6c 4d]

phungk: passar

Dr Pokermac: satsar 80

gonnarally: lägger sig

anderssj: synar 80

phungk: lägger sig

*** TURN *** [Ad 6c 4d] [3c]

Dr Pokermac: satsar 220

anderssj: synar 220

*** RIVER *** [Ad 6c 4d 3c] [4s]

Dr Pokermac: satsar 1150 och är all-in

Anderssj: ???

Jag tycker för det första att du ska prova att reraisa upp till ca 280 på flop... vid mothugg släng. Jag tror inte att han sätter dig på ett ess utan på ett färgdrag! Min personliga tro är att han sitter på ett mellan pocket typ 77-1010... Så jag hade tagit synen i detta läge! Tror att det är EV+. Men som sagt du sätter dig i en svår situation när du inte höjer honom på floppen! Finns ju knappast någon chans att han har en fyra. Skulle i såfall vara A4s fast tror inte att han höjer med det pre!

Postad
Jag tycker för det första att du ska prova att reraisa upp till ca 280 på flop... vid mothugg släng. Jag tror inte att han sätter dig på ett ess utan på ett färgdrag! Min personliga tro är att han sitter på ett mellan pocket typ 77-1010... Så jag hade tagit synen i detta läge! Tror att det är EV+. Men som sagt du sätter dig i en svår situation när du inte höjer honom på floppen! Finns ju knappast någon chans att han har en fyra. Skulle i såfall vara A4s fast tror inte att han höjer med det pre!

Att jag inte höjer på floppen är en liten miss men jag har blivit lite osäker på när jag träffar toppar på senaste tiden, antingen har dom bättre kicker eller floppat två par så jag ville mest hålla potten nere och inte behöva riskera hela min stack. Men såhär i efterhand tycker jag han överbettar lite, om han skulle ha tvåpar eller ett set skulle han inte betta lika mycket, inte ställa in på river utan betta 400 eller nåt. Men jag synade i alla fall och han visade upp J4 så jag hade lite flyt som kunde raka hem den potten.

Blir nog inte mer spel idag så dagen slutar 23 dollar upp efter bara två sng idag.

• 3 weeks later...
Postad

Det har varit ett långt uppehåll kan man säga, senaste gången jag och Kristian spelade var den 21 januari. Jag har inte varit särskilt sugen på poker så har tagit ett break på tre veckor, Kristian gör lumpen nu så det har därför inte blivit nån poker. Jag är ledig en vecka nu så jag tror att jag kommer dra igång med pokern igen nu. Är inte så jättesugen nu heller tyvärr, vet inte hur jag ska bli det faktiskt, kanske får kolla på lite poker på tv så man blir liter mer sugen eller nåt. Vet inte om jag ska dra igång och spela idag eller imorgon.

Rullen på stars ligger på 808 dollar för tillfället. Januari slutar i alla fall + 289 dollar plus.

Postad

Har blivit en hel del poker dom senaste dagarna men det har gått sådär kan man säga. Första dageni måndags slutade 27 dollar minus, jag spelade bra, fick bra kort men när jag väl fick bra kort hade någon hela tiden bättre kändes det som och så har det varit varje dag tyvärr. Testade att spela lite SvS där jag plussade lite grann, samma sak med 5050poker, testade även Paradise, spelade där förut men slutade på grund av att jag blev utdragen så jävla många gånger så det blev omöjligt att spela där och det var samma sak den här gången :) Har börjat på Party Poker oxå, satte in 100 dollar så vi får se vad som händer där, vet inte vad jag ska spela, 6 dollars SNG är raken för hög, 11 dollar är raken bra men lite för högt och 3 dollar känns liter lågt, kanske börjar lira lite på SvS oxå. Funderar att börja på site där man kan få lite bonus så man kan få tillbaka lite på det sättet, alla tips är välkomna.

Igår så gick det verkligen inte bra, förlorade hela tiden mo någon som hade snäppet bättre hela tiden, kändes väldigt frusterande. Ett tag gick det kanondåligt, vet inte om man ska skriva det här man blir väl mobbad då eller nåt. Spelade 16 dollar utan att komma ITM, rätt svårslaget :) Sedan testade jag en del 4.40 dollarrs med 180 spelare och lyckade komma 5:a i en, fick 46.80 för det så det räddade den dagen kan man säga men den slutade ändå -8 dollar.

Idag har jag lirat lite grann och har lyckats vinna två av fem så än så länge ligger jag på plus, hoppas jag kan ta igen det som jag tappat och lite till :)

Har cashat ut allt vi hade på Everest oxå,gillade inte den sajten men vi plussade 139 dollar i allla fall och tänkte börja med dom på en annan sajt nu kanske.

Kan ta lite uppdatering hur det ligger det till med rullarna:

Pokerstars: Start: 250 $ , Idag: 787 $

PartyPoker: Start: 100 $ Idag: 93.60 $

SvenskaSpel Start: 1772kr Idag: 1823kr

Everest Start 200 $ Idag: 339 $ (Har vi cashat ut så vinst på 139 $)

Men funderar på att slua spela på Party och SvS då jag inte gillar dom så mycket, vet inte vilken sajt man ska börja på bara, FullTilt ligger nära till hands.

11 feb: - 27 $

12 feb: - 8 $

13 feb: $

Postad

Har lirat ett par SNG nu och det har gått bra även om det känns som utdragningar haglar, haglar är väl lite och ta i men dom kommer lite väl ofta även om jag fått dra ut rejält en gång men har blivit utdragen likadant en gång. Rullen på stars ligger nu 811, känns väldigt skönt att ha hämtat igen det som jag tappade igår, tror rullen låg 720 eller mindre igår så känns väldigt skönt att jag hämtat igen det :)

Postad

Gick rätt hyfsat igår, hade en riktigt bra trend på slutet, spelade 10 stycken SNg och vann 5 stycken, borde varit 6 st när jag fick in pengarna som favorit men det ville sig inte, fick två andra platser så missade bara pengar i två. Kollade lite på PSV-Helsingborg men sen så somnade jag så jag gick och la mig tidigt, har gått upp innan sju varje dag den här veckan, undrar när det hände förut om man räknar bort när man örjar klockan 7?

Hade tänkt och sticka ut och springa, tänkte börja med det igen och sprang i tisdags men det gick så sjukt dåligt men måste ut idag annars kommer det aldrig gå. Får hoppas att jag tar tag i det:)

Postad

Blev inget vidare mycket spel igår, spelade bara SNG där jag lyckades vinna en så dagen slutade på l´plus, kunde blivit betydligt bättre då jag floppen kom 8-8-x, jag hade K8 och FI hade A8, om jag vunnit den hade jag varit väldigt stor chipleader men tyvärr. Lyckades sticka ut och springa igår oxå, känns verkligen bra då jag tror att jag är på G med löpningen så att man kan få upp konditionen lite :)

Tippade lite på skidskytte oxå, på damerna gick det väldigt bra, 5 av 6 rätt och den som jag hade stor insats på Henkel vs. Wilhelm även om det var lite mycket bommar men vad gör det? Ferry förstörde det mesta när det gällde herrarna men blev plus i alla fall. Ska nog in till Stockholm idag, vi ska flytta ut alla grejer från min syrras lägenhet och det lär ta hela dagen nästan så blir nog ingen poker idag.

13 feb: 83 $

14 feb: 4 $

• 2 weeks later...
Postad

Jag är väldigt dålig på att uppdatera här märker jag men det beror mest på att det inte blir så mycket poker när man jobbar. Kanske blir 3 stycken som mest eller så blir det ingenting. Rullen har ökat sig lite grann sen sist.

Håller fortfarnade på och nöter på 6.60 dollar 6-manna SNG, rullen ligger på 850 eller nåt tror jag och borde testa 13 dollars men känns som steget är så högt och ta. Om man skulle backa tre inköp skulle det kännas lite grann och så skulle man bli osäker och bli så tight, är lite för diciplinerad kanske.

Kan dra lite utvärdering om att ha gemensam rulle och jag tycker det funkar kanonbra faktiskt, inte sällan man backar mycket, är inte ofta båda backar samtidigt. Man kanske är lite rädd att förstöra för den andra men det får man ta, konstigt vore ju annars.

Kanske blir lite mer grind imorgon, blev bara 3st idag och alla utanför ITM. Pokern står inte högst upp på listan på saker som jag ska göra, försöker komma igång och springa lite så man får upp kondtionen lite och idag kändes det väldigt bra faktiskt, kul. Lite senare fram kommer jag att börja betta på speedway så då kommer det nog inte bli så mycket poker, tror jag kanske tjäna riktigt stora cash på det så det ligger högst upp på listan som jag ska koncentrera mig på sen. Var väl allt idag tror jag.

Kommer med lite uppdatering

15 feb: -

16 feb: -

17 feb:-

18 feb:-

19 feb: -

20 feb: -

21 feb:-

22 feb: -

23 feb: -

24 feb: : 13$

25 feb: -19 $

Rullen på Stars ligger på 852$

Postad

Har ju gått sådär dom senaste dagarna när jag spelat kan man lugnt säga,har vatit likadant varje dag, har spelat bra och fått okej kort men har inte funkat, haf ten del otur men det berór inte enbart på otur.

Spelade Aftonbaldets frirulle igår oxå, gick rätt bra till en början tills det är 100 kvar. Jag får KK, sitter på knappen och spelen i UTG går all-in, nästa spelare synar, han har 20000 mer än och jag har KK, ställer in mina 25 000 som jag har kvar och han synar. Han hade AQ och den andra 44, tyvärr kommer floppen QQJ, om jag vunnit där hade jag leagt 10:a med 100 kvar och väldigt bra läge men svårt att vinna nåt mycket då det bara var dom fem första i princip som vann något, 120 eller nåt fick pengar men var inte mycket.

Ska nog inte spela nåt idag tror jag, kanske tar ett litet uppehåll på en vecka eller nåt, ska lira poker med jobbet imorgon, ska bli riktigt kul, hoppas på klonken imorgon :)

15 feb: -

16 feb: -

17 feb:-

18 feb:-

19 feb: -

20 feb: -

21 feb:-

22 feb: -

23 feb: -

24 feb: : 13$

25 feb: -19 $

26 feb: -33$

27 feb: -12$

24 feb: : 2 $

Rullen på Stars ligger på 808$

Postad

Var och lirade pokerturnering med jobbet igår. Var rätt kul :) Var mycket poker och sprit, på slutet var det en del som hade fått i sig lite mycket och det märktes på deras spel kan man säga. Vi var 13 stycken som var med, kom 8:a första gången vi spelade, var sjukt kortkall, bästa handen jag fick var AT som jag åkte på, fi hade 99.

Andra turren vi lirade lyckades jag komma trea. Blindsen var så sjukt höga på slutet och blev mest all-in men åkte som trea som sagt, inköpet var 100 kr och 3:e platsen gav 240 kr så slutade 40 kr plus, sjukt bra, eller nja. Men det var jäkligt kul i alla fall.

Den som fixade turneringen hade fixat en sponsor, stingbet.com. Vi fick en bra bonus där tror jag :) För 500 vip får man 35euro. 2000 vip gav 140 euro. Har ingen aning om det är bra men kanske ska kolla in den sajten och börja klara lite bonusar. Ska uppdatera hur månaden gick oxå sen.

Postad

Blev minst sagt lite spel i februrari, kanske förbättrar mig och spelar lite oftare i mars nu men gick sådär så kände att det inte var nån mening att spela då. Ska nog börja lira 9-manna nu, har ju lirat 6-manna men jag rätt tight och känns lite dumt att spela 6-manna då. Man ska ju spela lite fler händer då men tror 9-manna kommer passa mig bättre. Sedan är det lite större chans att komma ITM där tycker jag, får se om man säger samma sak om en månad. Har lirat tre stycken nu och vann en och kom trea i en så slutade 15 dollar plus så det var ju en bra start. Ska börja jobba natt ikväll så ska nog sova lite mer idag då jag känner mig sådär lagom pigg just nu så det blir nog inte så mycket poker idag skulle jag tro. Sedan kommer nog speedwayen smyga igång i mars så kommer att lägga rätt mycket tid på det oxå.

Men i alla fall så slutar februari med gröna siffror,

December 276$

Janurari 289 $

Februari 52 $

Någon som har nån tips på en bra bonus får han gärna tipsa oss om den, skulle vara jäkligt schysst, vi kommer väl lira sng med inköp mellan 5-10 dollar.

• 2 weeks later...
Postad

Har blivit väldigt lite spel den senaste tiden. Har inte riktigt stämt när jag spelat sng på stars så har tagit ett litet uppehåll därifrån, ska nog testa och lira lite på 24h poker då jag fick erbjudande om därifrån, dom hade ju inte mycket sng där men ska nog testa och börja spela lite cashgame och ge det ett försök.

Speedwayen drog igång igår, var en stor jubelimstävling í Poole i England, Nicki Pedersen vann den, inte så oväntat, tippade på den och fick fyra av fem rätt, missade på det spelet som jag trodde på minst men oddset var för bra för att inte testa det, en bra start för min del när det gäller sportsbetting på speedway. Hoppas det fortsätter så, nästa tippning lär bli den 28:e mars när speedwayen drar igång med seriematcher i England, ser verkligen fram emot det :)

Postad

Det känns som om jag har svårt att välja var jag ska spela någonstans. Har inte mycket insatt på 24h poker så då är man inte så sugen på spela där men har en bonus som ligger där :) Började på stanjames idag, är sugen på att börja lira på bet365 eller expekt för att grinda ihop en hyfsad rulle till speedwayen börjar, testa några SNG på SvS och det gick riktigt bra, kanske testar och nöta där ett tag men känns som jag behöver bestämma mig var jag ska spela någonstans, hittils idag ligger jag hyfsat plus iaf.

• 1 month later...
Postad

Har verkligen inte blivit mycket poker sedan jag skrev här sist. Har varit jobb, sportsbetting på speedway som tagit väldigt mycket tid men även en del andra saker.

Försöker och hitta suget igen nu, har börjat på TitanPoker där jag cashade in 200 euro så ska försöka bygga vidare på dom. Har en bonus där oxå. Behöver bara 56952 poäng för att klara bonusen på 474.60 dollar :) Sedan fick vi 63 euro i bonus så vi började på 263 euro där kan man säga.

Sedan funderar vi på bonusen på PokerStars. Skadar ju inte ta den då man kan få lite tillbaka när man spelar där men får fixa den idag då. Kristian funderar på att köra en dator nu så kan nog bli en del poker när vi båda kan spela samtidigt så skadar ju inte ha bonusen på stars på då men får se vad som händer :)

• 2 weeks later...
Postad

Tänkte köra en liten update. Var ett bra tag sen skrev sist.

Har ju ryckt in i lumpen, gjorde det den 28e januari och har inte spelat så mycket poker under den tiden.

Har avslutat GSU:n och har bara en vecka kvar i Karlskrona innan jag ska upp till Berga. Ska bli skönt att slippa dom långa resorna. :-)

Där ska jag vara kock på HMS Gävle som är en korvett.

Fick min nya laptop igår eller hämtade ut den o mitt nya mobila bredband. 3 blev det. Funkar bra än så länge...Köpte också én digitalkamera, men får väl snåla lite nu när man inte tjänar så bra i lumpen :roll:

Nu till pokern.

Har väl kört ett par SNG när jag haft permis någon helg då o då. Men har väl blivit ett +/- resultat.

Är ledig nästa veckav :mrgreen: och har ny laptop o bredband så det blir nog en del poker då :-D

Sen har även speedwayen dragit igång. Jag o Anders har tippat en hel del men har blivit ett litet plus än så länge bara.

Men på tisdag börjar elitserien o det blir förhoppningsvis ett ganska bra plus där då det är den ligan vi kan bäst.

Kommer kanske upp med lite tips här, så håll ögonen öppna 8-)

Vi har ju börjat på Titan som sagt. Det är där jag kört idag o Anders på Stars.

Gick bra till en början hade 5/6 ITM men så ´började utdragningen ´komma o det blev några med inga ITM.

Men blev ett litet plus, för Anders med...

Körde kanske bara 12 st idag. 5.50 6spelare.

Placeringarna var 2-1-2-1-4-6-6-6-2-4-1

Tycker att det verkar som motståndet på Titan är klart sämre jämfört med Stars, så den blir en del grind där framöver.

Vi ska försöka cleara deras bonus där.

Får se om det blir mer poker idag. Anders ska snart börja jobba... Tänkte kolla på Lucky you som jag inte sett. Men imorgon blir det nog en del poker för min del om vi ine åker in till Stockholm.

Rullen på Stars ligger på 1269$ och Titan på 303$

Postad

Idag blev det inte så mycket grind mest pga att utdragningarna fortsatt från igår kväll. Vet inte hur många 2 outare som dom satt idag....men jag kommer tillbaka imrogon

Blev 16 st SNG på Titan för min del o tyvärr bara 5 ITM, men plussa 15$ i CG så blev ett litet plus.Titan

Anders körde 4 st på Stars och tog 2 1.aplatser och en andra plats !

Titan 309 euro 514 p

Stars 1 302$

Imorgon börjar ju Elitserien i speedway o då kommer en del tid gå åt till att tippa där så det blir iknte mycket poker imorgon skulle jag tro.

Och på kvällen ska vi till Hallsavik o se Rospiggarna-Västervik. Det ser jag fram emot!

Resultat idag +39$

Postad

Har blivit lite poker nu sen sist jag skrev. Har gått riktigt dåligt i SNG för mig. Har inte fått några ITM på typ 8 st. Har åkt på några ordentliga utdragningar så har inte kört sen i tisadags.

Har istälet kört lite Cashgame som jag knappt kört någonting annars. Och det har gått rätt skapligt. Har plussat kanske 40 euro. Har kört en hel del HU och gått vinnande ur nästan alla.

Rullen på Titan ligger nu på 331 euro

Två sportbetiingtips, blev ju inga i tisdags, kommer från polska ligan i speedway

En rak tvåa på Leszno ger 1.40 på Unibet, tycker det är ett överodds, 1.10 skulle vara mer rättvisande, hög insats. Handicap -6.5 1.90 gånger pengarna, medelhög insats. Spelas gör även Gorzow till 1.12, kan köras i en dubbel med Leszno

Lycka till

• 1 month later...
Postad

Tänkte uppdatera läget lite var ett tag sen :lol:

Jag gör ju lumpen just nu i Berga som kock på fartyget HMS Gävle. Det är kul tycker jag, men lite synd att man missar en massa speedway o poker bara :rolleyes:

Har semester efter nästa vecka i 4 veckor :-D ska bli grymt skönt! Får se vad som händer då. Ska köra en hel del poker o tippa o se en massa speedway iallafall.

Har kört lite poker idag o igår med lite plus. Ska köra en del idag o imorogon.

Rullarna ligger nu på

Stars: $1 345

Titan: 390´€

Vi kör ju en del sportsbetting o då är det speedway som gäller.

Det har gått bra. Våran ROI på våra 180 spel är 117.7 %. Denna månad ligger ROI:n på 153 % på 30 spel!

Postad

Blev totalt 12 st SNG på Stars för egen del. Körde 6.5 dollars SNG Turbo, brukar köra 6.60 ánnars, men det gick bra fortsätter nog med den imorgon. Var typ ingen skillnad som jag märkte. Tror det gynnar mig att blindsen stiger snabbare 8-)

Placeringarna blev: 3-1-2-1-1-5-3-2-2-6-5-2-1

Resultat idag: +53 $

Så det var en bra dag. Har ju inte kört på ett bra tag lite CG på SvS så det gick över förväntan. Kände mig inte det minsta rikngrostig faktisk.

Får se hur mykcedt poker det blir imorgon, lite mer än idag tror jag. Ska åka tillbaka till Berga imorgon också :roll: ska ha överlevnadsvecka då...

Ska se The Counterfeiters nu o sen sova!

Postad

Då har man fått semester från lumpen som varar i fyra veckor. Riktigt skönt!!:-D

Har inte bestämt vad jag ska göra än, men ska köra en hel del poker o sportsbetting med början på idag.

Ska nog sätta upp lite mål för att göra det lite roligare. ;-)

Håller på o ladder ner lite serier för att ha lite fler o följa. Kom gärna med tips.

Ska köra igång lite poker nu o det gick bra i helgen så jag hoppas det fortsätter o sen kanske det kommer lite sportbettingtips :-)

Postad

Sen hade vi överlenadsvecka nu i veckan. Då man ska bo i skogen o nte få något käk o vatten på tre dagar. Vi fick lite vatten ändå o kunde skaffa oss det, men det var ganska jobbigt. Har ätit upp mig nu då man typ inte åt nåt då

Gårdagens poker gick sisådär. Hade en hel del oflyt så gick bara lite plus.

Plac. 4-2-1-2-4-3-5-6-2-2-2-4-2-1-2

Plusade den lilla summan 7 dollar :lol:

Idag har ja kört fyra SNG hittils o där kom jag 3-2-1-2. Hade lite oflyt i dom två HU där jag kom tvåa, torskade 4 50/50 lägrn. Var lite kul för hamnade HU mot samma kille på 3/4 bord.

Men hade inte turen på min sida denna gången.

Tror det blir en del poker idag, ska kanske köra lite turrar ikväll var ett tag sen nu :-)

Anders är ledig en vecka nu så nu blir det en riktig ordentlig grind skulle jag tro :-D :-D

Men tycker själv att jag börjar spela mycket stabilt nu o i förra helgen också.

Fick ju två andraplatser,en första o en tredje nu o då vann jag inte många allin så det bådaer gott8-)

Tippningen på speedwayen gick lite plus

179