Mr.Moto Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Vi är två kompisar som är sugna på livepoker i Falun nu till helgen. Därför beslöt vi att ta saken i egna händer och letar därmed efter folk att spela en eller fler turneringar med i Falun nu på lördag. Vi kör igång turren runt fem på lördag eftermiddag (15/12). Det är vanlig NL-texas holdem som gäller, med 100-200 kr buy-in efter överenskommelse. Vi kan i skrivande stund endast ta emot ytterligare sex spelare - först till kvarn får först mala PM:a frågor eller mobilnummer så löser vi resten tillsammans. Är ni spelsugna så tveka inte att höra av er. MVH /Martin och Andreas Citera
AAisking Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Vi kommer om Carl kommer... Citera
Hårdrock Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Ähhh pfff, när man för en gångs skull inte är i Falun en helg så kommer detta upp Kul initiativ dock, gluggar gärna efter fler tillfällen. Citera
Mr.Moto Postad 15 December , 2007 Författare Rapport Postad 15 December , 2007 Fortfarande några platser kvar, så släng iväg ett PM om ni är sugna. Citera
Finnishspirit Postad 27 December , 2007 Rapport Postad 27 December , 2007 Tja jag är lite sugen på live poker:-) Finns det några i Faluntrakterna som är intresserade?..jag kan nog bistå med bord:-) Testar här iallafall:-) PM om ni är intresserade:-) Citera
Jewkeponken Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 I Falun är det väl alltid live poker nu förtiden ? Citera
Tottyville Postad 19 Januari , 2009 Rapport Postad 19 Januari , 2009 Tja jag är lite sugen på live poker:-) Finns det några i Faluntrakterna som är intresserade?..jag kan nog bistå med bord:-) Testar här iallafall:-) PM om ni är intresserade:-) Om du hade gjort en smiley till hade jag tagit tåget upp. Citera
Recommended Posts