Gå till innehåll

Har Everest slutat ge support?


Slaskpelle

Recommended Posts

Hej,

 

Har någon annan haft problem med Everests support? Jag har skickat mejl till dem i över en vecka och har inte fått svar än (förutom deras automatiserade svar).

 

Skickat ett varannan dag, visserligen, och jag tror de kanske bojkottar mig för att jag är så envis :mrgreen: . Nej men allvarligt, om de har mycket att göra, eller om något tar tid, undrar man ju varför de inte kan skriva och be mig ta det lugnt. För inte ska man behöva vänta över en vecka utan att få det minsta svar, eller hur?

 

Ärligt talat - DÅLIGT EVEREST!

 

Jaja, de kanske har mycket att göra i juletid. Men ändå, support ska väl kunna vara snabbare än en vecka?

 

Glad lucia! (till alla utom supporten på Everest... :evil: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem...skickat mail och undrat över varför utbetalningarna tar så lång tid (18 dagar nu) och har inte fått nåt svar.:cry:

 

Det underliga är också att vid tidigare försök att kontakta dem så har jag fått vänta i typ en vecka och då kommer det ändå bara ett standardsvar...Man kan ju tänka att det skulle gå rätt snabbt om det ändå bara är en datamaskin som spottar ut svaren :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är inte ensamma om det problemet. Tog ut 252$ ifrån kontot och fick tillbaka 82$ in på kontot med hälsningen att det inte var nog för visa credits. Resterande 170$ är borta någonstans. Mailar dem flera gånger om vad som hänt, men har inte ens erhållit något standardiserat svar. Finns det ingen telefonsupport? Kan inte någon representat komma in ifrån Everst och förklara vad man ska göra om man får problem? eller har hela företaget tagit julledigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är inte ensamma om det problemet. Tog ut 252$ ifrån kontot och fick tillbaka 82$ in på kontot med hälsningen att det inte var nog för visa credits. Resterande 170$ är borta någonstans. Mailar dem flera gånger om vad som hänt, men har inte ens erhållit något standardiserat svar. Finns det ingen telefonsupport? Kan inte någon representat komma in ifrån Everst och förklara vad man ska göra om man får problem? eller har hela företaget tagit julledigt?

 

Läs här detta gäller nog dig med.

http://pokerforum.nu/forum/everest-poker/42876-everest-har-konstiga-utbetalningsrutiner.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har någon annan haft problem med Everests support? Jag har skickat mejl till dem i över en vecka och har inte fått svar än (förutom deras automatiserade svar).

 

Skickat ett varannan dag, visserligen, och jag tror de kanske bojkottar mig för att jag är så envis :mrgreen: . Nej men allvarligt, om de har mycket att göra, eller om något tar tid, undrar man ju varför de inte kan skriva och be mig ta det lugnt. För inte ska man behöva vänta över en vecka utan att få det minsta svar, eller hur?

 

Ärligt talat - DÅLIGT EVEREST!

 

Jaja, de kanske har mycket att göra i juletid. Men ändå, support ska väl kunna vara snabbare än en vecka?

 

Glad lucia! (till alla utom supporten på Everest... :evil: )

 

Hej Fstromberg!

 

Jag har kollat ditt fall med supporten och de har svarat på samtliga dina mejl. Jag måste därför be att du även kollar i din inbox för skräppost. Supportens mejl kan ha hamnat där.

 

Jag önskar även dig en Glad Lucia!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni är inte ensamma om det problemet. Tog ut 252$ ifrån kontot och fick tillbaka 82$ in på kontot med hälsningen att det inte var nog för visa credits. Resterande 170$ är borta någonstans. Mailar dem flera gånger om vad som hänt, men har inte ens erhållit något standardiserat svar. Finns det ingen telefonsupport? Kan inte någon representat komma in ifrån Everst och förklara vad man ska göra om man får problem? eller har hela företaget tagit julledigt?

 

 

Hej zenit!

 

Spelarsupporten svarar på alla mejl inom 24 timmar. Om det av någon anledning dröjer längre så ber jag att du PM:ar mig här på Pokerforum.nu så kan jag kolla vad som hänt med din fråga till spelarsupporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma problem...skickat mail och undrat över varför utbetalningarna tar så lång tid (18 dagar nu) och har inte fått nåt svar.:cry:

 

Det underliga är också att vid tidigare försök att kontakta dem så har jag fått vänta i typ en vecka och då kommer det ändå bara ett standardsvar...Man kan ju tänka att det skulle gå rätt snabbt om det ändå bara är en datamaskin som spottar ut svaren :rolleyes:

 

En representant från spelarsupporten läser alla inkommande frågor och svarar inom 24 timmar. Det är alltså ingen datamaskin som spottar ut svaren. Om du inte har fått svar inom 24 timmar, eller om du anser dig inte fått svar på din fråga, ber jag att du PM:ar mig här på Pokerforum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

`Hej,

 

Det var underligt att ni säger att ni svarat på mina mejl för jag har inte fått några svar.

 

Det sista mejl jag fick från EverestSupport var från 6 December. Därefter har jag skickat 4 mejl som inte är besvarade.

 

Dessutom är det intressant hur du lyckats hitta mina mejl, för mej veterligen har jag inte utelämnat vare sig mitt användarnamn eller mejladress på detta forum (mitt riktiga namn kanske du kan ha sökt på förstås :-P).

 

Angående mitt spam-filter så är det korrekt inställt, och eftersom jag mottog mejl den 6 december känns det underligt att det plötsligt inte skulle ta emot längre. Har ni ändrat er mejladress så det inte är @everestpoker.com längre?

 

(Ja, jag har ett filter som släpper genom alla mejl från @everestpoker.com, och inga mejl från everest i min slaskkorg.)

 

Du kanske kan PM'a svaren till mig, eftersom du uppenbarligen hittat dem?

 

Jag vill ärligt talat inte vara tjurig, jag vill bara ha svar på mina mejl.

 

Med vänliga hälsningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ge Everest lite positiv feedback. Inte haft så många ärenden med supporten, men då jag väl haft det har det inte varit några långa svarstider, och bra svar har jag fått.

 

Bortsett bonusar/rakeback-erbjudanden är Everest en av de bättre sajterna imo.

 

Liten fråga till sajtrepresentanten. Misstänker jag råkat slänga månadens nyhetsbrev (där man får en personlige bonus) då jag rensade gmails spamkorg just för att hitta nyhetsbrevet... Hur gör jag för att komma åt min månadsbonus då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ge Everest lite positiv feedback. Inte haft så många ärenden med supporten, men då jag väl haft det har det inte varit några långa svarstider, och bra svar har jag fått.

 

Bortsett bonusar/rakeback-erbjudanden är Everest en av de bättre sajterna imo.

 

Liten fråga till sajtrepresentanten. Misstänker jag råkat slänga månadens nyhetsbrev (där man får en personlige bonus) då jag rensade gmails spamkorg just för att hitta nyhetsbrevet... Hur gör jag för att komma åt min månadsbonus då?

 

Tack för feedbacken!

 

Bonuskoderna är personliga. Så för att få din bonus måste du få tag på ditt nyhetsbrev för december.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för feedbacken!

 

Bonuskoderna är personliga. Så för att få din bonus måste du få tag på ditt nyhetsbrev för december.

Så om jag råkat ta bort mitt nyhetsbrev är det kört? :( Synd då jag spelat en del förra månaden, och fick nog en större bonus denna månad än standardbonusen på $50...
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den bonus som finns i nyhetsbreven är personliga. Ni måste alltså leta rätt på ert nyhetsbrev för att få tag i rätt bonuskod.

 

Direkt efter nyår skickar vi ut information om Everest Pokers nya system för reload-bonusar som kommer att erbjudas till våra skandinaviska spelare. Jag har tyvärr inga detaljer tillängliga just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...