Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Haha du är ju alldeles underbar typ måste jag säga. Jag tycker synd om de som är poolare med dig, vad det ska få utstå massa skit(om du ens har vänner?). Jag hade en read den här handen. Vad vill du jag ska göra? Jag har tagit in vad folk har sagt och vet vad jag ska ändra på.. Men du kommer som en raket in och anklagar utan någon som helst mening.

Men ditt spel är sjukt kallt oavsett reads, alla håller med mig.

Vad är en poolare? Antyder du att jag rengör pooler eller försöker du sätta mig i samma fack som CDS som hänger mitt i poolen hela dagarna?

Jag är nöjd med mina låtsaskompisar och dom älskar mig, mer än så behöver jag ej.

Postad
Men skriv nick så kan du och jag avgöra vem som är mest manlig på internet. Så kan du få spy galla över mig om du vinner.

Äh kom igen nu, du har valt att posta ditt nick här, jag har valt att inte göra det.

Mitt intryck av dig so far är att du är fisk, men du gör ju uppenbarligen pengar så varför ta åt sig?

Postad
Men ditt spel är sjukt kallt oavsett reads, alla håller med mig.

Vad är en poolare? Antyder du att jag rengör pooler eller försöker du sätta mig i samma fack som CDS som hänger mitt i poolen hela dagarna?

Jag är nöjd med mina låtsaskompisar och dom älskar mig, mer än så behöver jag ej.

Alla håller med dig så vilka är det ? Hade du inte försökt vara besserwisser kanske jag hade tagit dig seriöst och diskuterat varför det var dåligt spelat. Jag har inte heller sagt att det var fantastiskt spelat bara att den read jag hade stämde just då och jag var nöjd över det. Om det var fel så vann jag ändå potten(skönt för mig) men då får du gärna säga varför det var fel.

Mm precis att du rengör pooler.

Postad
Äh kom igen nu, du har valt att posta ditt nick här, jag har valt att inte göra det.

Mitt intryck av dig so far är att du är fisk, men du gör ju uppenbarligen pengar så varför ta åt sig?

Varför jag tar åt mig? Det känns lika bra att lägga ner hela dagboken om det ska komma besserwissers med helt meningslösa inlägg. Jag började skriva för att utvecklas och för att folk ska ta del av mitt spel som en kul grej. Det du skriver gör bara mig oinspirerad att fortsätta skriva.

Postad
Varför jag tar åt mig? Det känns lika bra att lägga ner hela dagboken om det ska komma besserwissers med helt meningslösa inlägg. Jag började skriva för att utvecklas och för att folk ska ta del av mitt spel som en kul grej. Det du skriver gör bara mig oinspirerad att fortsätta skriva.

Okej, kanske misstog mig när jag trodde att folk skrev att dom inte gillade din push.

Hursomhelst, ska låta dig vara, iaf på forumet, gl mannen, hoppas du utvecklas!

Postad
Okej, kanske misstog mig när jag trodde att folk skrev att dom inte gillade din push.

Hursomhelst, ska låta dig vara, iaf på forumet, gl mannen, hoppas du utvecklas!

Det var en helt annan hand som jag själv tyckte jag spelade tveksamt på. aa låter vettigt!

• 1 month later...
Postad
Hur går det?

Har flyttat till Sydney nu och har lagt ner dagboken för ett tag sen. Var så extremt drygt med besserwissers som skriver.. Vet inte hur jag tar bort dagboken, PM till admin eller ? Med pokern går det riktigt bra sen jag flyttade.. hade en riktigt dålig period innan jag flyttade men nu har det vänt. Kanske öppnar dagboken igen någon gång men då om det är någon som är intresserad. Annars är det bara att kika på mig på ongame fortfarande på HUborden.. spelar allt möjligt nu mellan 3-6 till 10-20.. BjornL is teh nick ..

• Skapa nytt...