Knapp_0 Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Eller kom med en bra motivering. Innan det blir mer pinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DinJävlaKyckling Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Antar att han ville bli bannad? Annars är det idioti av mod-teamet att banna honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Gdaily bannade honom för ett NIO dagar gammalt inlägg. http://pokerforum.nu/forum/858384-post95.html Idioti om ni frågar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Det är en blandning av allmänt dryghet, diskussion och egen önskan som gör att Hjort tar semester över julen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Gdaily bannade honom för ett NIO dagar gammalt inlägg. http://pokerforum.nu/forum/858384-post95.html Idioti om ni frågar mig Så var ska preskibtionstiden ligga enligt dig? 2 dagar, fem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Det är en blandning av allmänt dryghet, diskussion och egen önskan som gör att Hjort tar semester över julen. Ville verkligen tro att egen önskan var 100% av skälen till ban. Något annat skulle ju tyda på fullständigt imkompetenta apor till moderatorer. Jag hade tydligen fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Så var ska preskibtionstiden ligga enligt dig? 2 dagar, fem? Tyckte bara det var väldigt konstigt att han inte blev bannad direkt om det nu ska vara avstängning på det han sa, avstängningen kommer istället när en intressant diskussion dyker upp där Hjort (enligt mig) kommer med bra och sakliga argument. Sen tycker jag det är synd att stänga av en av de bästa pokerskribenterna som vi har på pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Räcker 95%? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Hjort begriper varför han är avstängd iaf och har inga klagomål på det. Och som sagt, det beror till 95 % på hans egen önskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Vill klargöra att det inte är jag som rapporterat inlägget där han kallar mig fitta. Vill också klargöra för Hjort att jag inte heller anmält det extremt grova PM han skickade till mig i samband med detta. Kan någon Mod vänligen bekräfta detta? Hans provokativa och kompromisslösa stil i samspel med ett jävligt skarpt huvud genererar stort värde för forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Det är en blandning av allmänt dryghet, diskussion och egen önskan som gör att Hjort tar semester över julen. Är han delvis avstängd för diskussion, eller har jag missförstått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Bekräftas att det inte är du som rapporterat något. Hjort tyckte själv att PMet kanske inte var så vasst formulerat, och bad därför (bland annat) om det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 ...på tal om avstängda forumprofiler - varför är Sorkenkk avstängd? Letade bland hans inlägg men hittade inget... Verkar inte som den goda julstämningen spridit sig till pf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Knapp_0 Postad 10 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2007 Bekräftas att det inte är du som rapporterat något. Hjort tyckte själv att PMet kanske inte var så vasst formulerat, och bad därför (bland annat) om det hela. Jag kan förstå att han blev förbannad på LykkaSiGya´s inlägg. Fittsvaret känns inte helt obefogat. Men jag vet iofs inte vad som stod i PM:et. Det måste ha varit jävligt grovt för att motivera avstängning. Hjort måste ha bränt mycket energi på pf de sista veckorna eftersom de senaste inläggen varit bland det bästa som skrivits här på forumet. Så jag kan förstå om han blir redigt förbannad när ngn trollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Jag kan förstå att han blev förbannad på LykkaSiGya´s inlägg. Fittsvaret känns inte helt obefogat. Men jag vet iofs inte vad som stod i PM:et. Det måste ha varit jävligt grovt för att motivera avstängning. Hjort måste ha bränt mycket energi på pf de sista veckorna eftersom de senaste inläggen varit bland det bästa som skrivits här på forumet. Så jag kan förstå om han blir redigt förbannad när ngn trollar. Han delar ut rätt friska smällar till höger och vänster så han bör väl bli bättre på att ta några jabbar själv. Tyckte hans urballning på mig kändes ganska överdriven. Han skriver att han badat i pengar och jag målar då upp en bild av hur det kan ha gått till... är det så kontroversiellt? Tycker det är standardspel från min sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Han delar ut rätt friska smällar till höger och vänster så han bör väl bli bättre på att ta några jabbar själv. Tyckte hans urballning på mig kändes ganska överdriven. Han skriver att han badat i pengar och jag målar då upp en bild av hur det kan ha gått till... är det så kontroversiellt? Tycker det är standardspel från min sida. Hjort tyckte du trolla med honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Tycker det är lite oroveckande om man måste be om att bli avstängd för att kunna hålla sig ifrån Pf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 10 December , 2007 Rapport Share Postad 10 December , 2007 Rikspolischefen blev ju inte heller kickad ... På den här (Hjorts) nivå är man överens om vad som är bäst för alla parter, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gregcadillac Postad 11 December , 2007 Rapport Share Postad 11 December , 2007 Hjort måste ha bränt mycket energi på pf de sista veckorna eftersom de senaste inläggen varit bland det bästa som skrivits här på forumet. Så jag kan förstå om han blir redigt förbannad när ngn trollar. tråd plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 27 December , 2007 Rapport Share Postad 27 December , 2007 Rikspolischefen blev ju inte heller kickad ... På den här (Hjorts) nivå är man överens om vad som är bäst för alla parter, osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Jag undrar varför gurravasa blev avstängd... FL-diskussionerna kom ju igång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Det är en blandning av allmänt dryghet, diskussion och egen önskan som gör att Hjort tar semester över julen. Hur lång är julen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 10:e Januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Januari , 2008 Rapport Share Postad 5 Januari , 2008 Tack. Blir det någon officiell nedräkning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts