Djens Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Urklippt ur en artikelserie. "Sten på Hotell Stensson i Eslöv, är död. Han blev uppäten av sina fruar. Hotellets direktör Bo Broman berättar för Sydsvenskans nätupplaga att Sten var i fin form in i det sista och brukade jaga sina fruar. Sten blev riksbekant för ett och ett halvt år sedan. Han blev riksbekant sedan en inspektör i Tierp anmält hotelledningen. Men till en början trivdes Sten inte alls. Han tappade färgen, blev allt hängigare och ryktet spred sig att han var nära döden. Snart repade Sten sig dock och fick åka på kärleksresa till Malmö med resultat att han blev pappa. Både fruar och avkommor fick därefter följa med till Eslöv. Nu får en son rycka in i faderns ställe. – Han har redan flyttat från barnkammaren in i sviten, säger Bo Broman. " I tidningarna om sten kunde bl.a läsas: Sten utmanar Big Brother-Jessica " Sten är på väg att bli en superkändis. Fick i går celebert besök I går kväll fick Sten träffa två som vet hur det är bo med full insyn – Big brotherdeltagarna Jessica Lindgren och hennes pojkvän Robin Persson besökte hotellet under sin barturné. Big brothervinnaren Jessica Lindgren träffade Sten i skånska Eslöv i går. ”Han är så söt”. – Jag är lite svartsjuk på Sten, säger Robin. Jessica ger honom all uppmärksamhet och säger att hon vill hångla med honom. Om det blev någon blöt kyss för Sten var vid denna tidnings pressläggning oklart. " Källa: http://www.aftonbladet.se/malmolund/article1419576.ab samt fler artiklar i den serien. Jag har klippt lite genom hela serien för att göra det hela mer genomskådligt. Om det blivit missvisande är det inte min mening, jag har bara tagit meningar ur artikelserien. Jag önskar att ni inte skriver här om vad ni läser i artikelserien utan bara visar er respekt så fler kan följa denna excentriska fisk! Tack. Citera
decoy Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Det här är bara ett i raden av alla dessa topics som sänker kvalitén på forumet. Personer med utpräglat barnslig humor är bara patetiska. Citera
Dionysos Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Det här är bara ett i raden av alla dessa topics som sänker kvalitén på forumet. Personer med utpräglat barnslig humor är bara patetiska. äsch, sänker sånt här kvaliten stannar jag gärna Citera
Svinto Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Det här är bara ett i raden av alla dessa topics som sänker kvalitén på forumet. Personer med utpräglat barnslig humor är bara patetiska. Då var det väl för väl att ditt inlägg kom och förde ämnet till en hög, fin, rolig och trevlig nivå igen. Citera
Mejer Postad 8 December , 2007 Rapport Postad 8 December , 2007 Mycket sorligt detta, Sten var så mycket mer än bara en fisk. Sten var en förebild för oss alla, en landsfader som för alltid kommer hålla sin skyddande hand över oss. Själv kommer jag dom närmaste 30 åren bära sorgbindel för att hylla den största av dom alla. RIP STEN, vi glömmer dig aldrig! Citera
Djens Postad 8 December , 2007 Författare Rapport Postad 8 December , 2007 Hej Decoy! Det här är dels ett förklätt "bump" inlägg. Notera att det ligger i "Off topic" gruppen vilket är en plats för saker som inte behandlar poker utan andra saker i livet. Om du tittar runt bland trådarna här så inser du säkert att det här inte är platsen för seriös diskussion utan mer kanske för lite roliga inlägg. Samt allehanda inlägg som inte handlar om poker. Om du inte tyckte tråden var rolig kan du ju dock hålla det för dig själv och inte förstöra stämningen för andra. Vem är det egentligen av oss som förstör något? Det här är bara ett i raden av alla dessa topics som sänker kvalitén på forumet. Personer med utpräglat barnslig humor är bara patetiska. Citera
Recommended Posts