Laagen13 Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 Ytterligare en smutt och ganska lång dag. Går bra när jag kör på min stationära helt enkelt 1/2: 1474$ 2/2: 377$ 3/2: 0 4/2: 0 5/2: 380$ 6/2: 5600$ 7/2: 0 8/2: 0 9/2: 644$ 10/2: 0 11/2: 1782$ 12/2: 746$ 13/2: 1848$ 14/2: 5618$ 15/2: 579$ 16/2: 0 17/2: 0 18/2: 113$ 19/2:9072$ 20/2: 886$ 21/2: 3180$ 22/2: 1487$ 23/2: 364$ 24/2: 0 25/2: 0 26/2: 3861$ 27/2: 2084$ Feb tot: 7106$ Nov tot: 26185$ Dec tot: 25941$ Jan tot: 24629$ Grand total: 83861$ 90'000 dollar på ett kvartal är ej fy skäms:shock: Riktigt imponerande, Lycka till i fortsättningen..och tack för denna intressanta dagbok:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Izy Postad 28 Februari , 2008 Rapport Share Postad 28 Februari , 2008 ok FATTA emils dagbok e inget ni leker med, OK? /izy johan lindbrandt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 alla vet att johan lindbrandt inte kan eller vet nåt + han e inge smart = sant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Hur plussar man på ipoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Pokerfejset-Jag kommer ständigt påminna om din förlust mot mig så fort PES kommer på tal. Finns inga bortförklaringar där inte. AnteSvante-Tycker din idealbild av en limpare slår helt perfekt. Frågan är hur du kan ha så bra koll på hur dom är. Har du kanske själv varit limpare en gång i tiden? Btw, Sorry att jag slog ut dig ur turren idag:( Sexyterran-Trodde PF var för pokerspelare. Är du en sådan? Gå till nåt starcraftforum och snacka om BiSu, Zerglings, Firebathero etc. IRLsucks-Imponerande resultat på kvartalet och GL med bilköpet! Izy-För sista gången. Du är inte Stu Ungar! Ledsen att jag inte döäk upp på din "fest" btw. Vissa har ju ett jobb att sköta:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Sexyterran-Trodde PF var för pokerspelare. Är du en sådan? Gå till nåt starcraftforum och snacka om BiSu, Zerglings, Firebathero etc. sitter givetvis och kollar på andra semin i msl, jaedong vs mind... står 2-1 till jaedong och nu spelar dom match 4 på zodiac.. mycket spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Du ska vara jävligt nöjd att du har coinflip när du gör den synen wow, jovisst nästa gång 4betfoldar jag QQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 AnteSvante-Tycker din idealbild av en limpare slår helt perfekt. Frågan är hur du kan ha så bra koll på hur dom är. Har du kanske själv varit limpare en gång i tiden? Btw, Sorry att jag slog ut dig ur turren idag:( Nej nej FÖR FAN! Men har stor erfarenhet av spel med dessa pokerns avarter. Har ju ävan viss live erfarenhet, även om det skett på svensk mark och limparen då oftast är från mellanöstern eller av 55+ gardet. Ingen fara, happens.. Var dock så äckligt kall att det inte går att beskriva o ord. Hur kul är det att folda ner sig till 4x bb liksom:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Helt brutalt långsam 1774 händer session. Har inte kommit någonstanns. 800 + iaf. Nu vill grabbana till grillen. En grill värd att besöka om någon någonsin svänger förbi orminge Testa grillen i fisksätra.. deras pitaburgare.. där har vi grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Testa grillen i fisksätra.. deras pitaburgare.. där har vi grejer kan rekommendera helins pizzeria i björknäs för de rävarna som är hungriga.. äger fiskis pita anyday^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 wow, jovisst nästa gång 4betfoldar jag QQ! Det borde du göra med tanke på att jag 4/5 gånger kommer att slaska upp AA / KK i ditt fejs där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Hur plussar man på ipoker? Tight mot tomtar, aggresivt mot Zyphillis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Man ska alltså fyrbetfolda också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerfejset Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Man ska alltså fyrbetfolda också? Det borde du göra med tanke på att jag 4/5 gånger kommer att slaska upp AA / KK i ditt fejs där . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 . Vad vill du säga? Men det är bra att du kommer in och stöttar din vän med sin nya aggressiva spelstil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Man ska alltså fyrbetfolda också? Mot mig och Zyphillis, standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Vad vill du säga? Men det är bra att du kommer in och stöttar din vän med sin nya aggressiva spelstil Alltid lika mycket vettigt att säga. Vore kul att lira mot dig, så ska du få smaka på EV- gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Alltid lika mycket vettigt att säga. Vore kul att lira mot dig, så ska du få smaka på EV- gl Håll utkik efter den mörka apkuken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Det borde du göra med tanke på att jag 4/5 gånger kommer att slaska upp AA / KK i ditt fejs där på så vis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Håll utkik efter den mörka apkuken coolt sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 coolt sagt! lol. Möter du mig förstår du nog... Pokerfisen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nevermind Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Jag som hela tiden trott att Rooney & co inte hade nån bra anledning att jävlas med dig men du verkar ju rätt konstig faktisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KRCU Postad 29 Februari , 2008 Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Testa grillen i fisksätra.. deras pitaburgare.. där har vi grejer hahah VÄRDENST BÄSTA PITA ALLA MÅSTE ÄTA DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IRLsucks Postad 29 Februari , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Februari , 2008 Jag som hela tiden trott att Rooney & co inte hade nån bra anledning att jävlas med dig men du verkar ju rätt konstig faktisk! Jävlas är precis vad co gör. Experter på att skriva griniga inlägg som är totalt ogivande. Klart att man blir grinig efter ett tag. Den dagen co kommer med något konstruktivt istället för att finläsa folks dagböcker för att leta fel så kommer min första reaktion inte vara en trött suck Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cash Postad 1 Mars , 2008 Rapport Share Postad 1 Mars , 2008 Äh vafan grabbar nu tar vi varandra i hand och fyrbetfoldar QQ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts