Gå till innehåll

Riverbeslut med set!


Recommended Posts

ja, till skillnad från såna som dig har jag något att bidra med även när jag boostar mitt ego

 

Det är sant. Du bidrar även med insikten att knappt myndiga snorvalpar som blivit rika på poker lätt tappar fotfästet och skriver spydiga kommentarer på ett internetforum för att boosta sitt redan uppblåsta ego. GL in life.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sant. Du bidrar även med insikten att knappt myndiga snorvalpar som blivit rika på poker lätt tappar fotfästet och skriver spydiga kommentarer på ett internetforum för att boosta sitt redan uppblåsta ego. GL in life.

 

herregud. att det kan vara så förbannat svårt att ta till sig saker.

 

är det bättre att jag inte säger till när okunniga som inte har koll på någonting häver ur sig idiotiska 'råd'? vissa (du tex?) kanske vill fortsätta vara pokerinkompetenta, men bara för att en del tycker så så behöver det knappast drabba alla.

 

att vissa sedan förtjänar motorsågen rakt av kan inte jag göra nåt åt.

 

btw så är det roligare att skriva oneliners, så jag ska nog hålla mig till det i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

herregud. att det kan vara så förbannat svårt att ta till sig saker

 

skulle vilja säga samma sak om dig. Om du var lite mindre uppblåst så kanske du skulle kunna skriva vad du tycker är fel och varför. Då blir det diskussion vilket väl ett forum är till för, eller hur?

 

Men, du envisas med din nyrikpokersnorvalp jag är bäst och gillar alt trycka ned andra attityd som du iof inte är ensam om. Skafa en boxboll istället att avreagera dig på när det går dåligt i pokern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

herregud. att det kan vara så förbannat svårt att ta till sig saker.

 

är det bättre att jag inte säger till när okunniga som inte har koll på någonting häver ur sig idiotiska 'råd'? vissa (du tex?) kanske vill fortsätta vara pokerinkompetenta, men bara för att en del tycker så så behöver det knappast drabba alla.

 

att vissa sedan förtjänar motorsågen rakt av kan inte jag göra nåt åt.

 

btw så är det roligare att skriva oneliners, så jag ska nog hålla mig till det i fortsättningen.

 

Syftet med detta forum och ditt skrivande i det kanns lite markligt om det bara handlar om att saga till folk att de har fel utan att saga varfor. Att sen vissa faktiskt har valdigt fel i det de sager avhjalps val bast genom att man ar dryg a la Nebbis-style (eller dylikt), dvs genom att bade spy galla (om man nu maste) och samtidigt forklara vad som ar at skogen.

 

Om du inte haller med om detta sa forstar jag faktiskt inte varfor du skriver nat alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...